Entertainment alle pijlers

Temptation Island

30-01-2016 16:06 3083 berichten
Vanaf donderdag 4 februari komt temptation island eindelijk weer op tv.



Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik mijn fout in de titel wijzigen?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of ik ga kijken.

Ik heb wel gezien dat 1 van de stellen Kirsten en Regilio is. Die hebben elkaar in een ander programma leren kennen; Newchicks (met die Brabantse meiden).
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga kijken

Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke trashtv!! Ik ben erbij
quote:GateKeeper schreef op 30 januari 2016 @ 16:14:

Heerlijke trashtv!! Ik ben erbij Ik heb een voorstukje gezien en ik schat het trashniveau erg hoog in.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken! Helaas ken ik iemand van één van de stellen en zij heeft niet eens een relatie met die jongen. Ze zijn wel vrienden.
Zulke trash-tv krijg ik hier toch écht niet verkocht aan manlief.



Ik neem hem dus waarschijnlijk op en kijk op een moment dat hij niet thuis is .

Vergezeld van een pak chips.



Hier in België is het overigens al op woensdag te zien .
quote:Vikhui schreef op 30 januari 2016 @ 16:27:

Ik ga ook kijken! Helaas ken ik iemand van één van de stellen en zij heeft niet eens een relatie met die jongen. Ze zijn wel vrienden.Wie van de stellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken! 😊
Dus dat...
me too!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 30 januari 2016 @ 16:27:

Ik ga ook kijken! Helaas ken ik iemand van één van de stellen en zij heeft niet eens een relatie met die jongen. Ze zijn wel vrienden.Oehhh trashy
Ik wil ook gaan kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook.. Vind dat soort programma's altijd erg vermakelijk haha
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken. Trash der trashprogramma's
Meer trash dan dit krijgen we niet meer in Nederland hoor haha.

Alleen vraag ik mij af of ik het nog wel leuk vindt. Het was denk ik iets van 10 jaar geleden op tv? En was ik in de 20 en nu in de 30.

Ik weet nog dat ik de term spoiler nog niet kende. En van 1 stel wist ik al meer en ging ik gewoon hardop vertellen hier op viva. Dat werd mij op ze zachts gezegd niet in dank afgenomen.
quote:Vikhui schreef op 30 januari 2016 @ 16:27:

Ik ga ook kijken! Helaas ken ik iemand van één van de stellen en zij heeft niet eens een relatie met die jongen. Ze zijn wel vrienden.Wie wie wie haha. En weet je het heel zeker?
quote:AnDu schreef op 30 januari 2016 @ 16:10:

Hoe kan ik mijn fout in de titel wijzigen?Vragen aan de mods
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij altijd af welk stel hun relatie zo op het spel wil zetten. Dan is je relatie je niet zo lief denk ik... Iets met kat en spek!
Ik kijk mee!
quote:Mirrex schreef op 31 januari 2016 @ 00:05:

Ik vraag mij altijd af welk stel hun relatie zo op het spel wil zetten. Dan is je relatie je niet zo lief denk ik... Iets met kat en spek!



Is er eigenlijk 1 relatie die het overleefd heeft in 't verleden?

Het is toch gewoon een gratis vakantie naar Verwegistan waarbij je zowat weet dat je niet als koppel terugkeert?



Bovendien blijf je achteraf "achtervolgd" worden want een heel deel mensen heeft het gezien.

Denk maar aan (toekomstige) collega's, familie, medestudenten, ...

Hoe leg je die uit dat je geen zin had om het "hier" in België of Nederland uit te maken, maar dat met camera's en al erbij in Verwegistan hebt gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mirrex schreef op 31 januari 2016 @ 00:05:

Ik vraag mij altijd af welk stel hun relatie zo op het spel wil zetten. Dan is je relatie je niet zo lief denk ik... Iets met kat en spek!



Aandachtsgeile mensen



Of figuren die denken zo een "carrière "in de tv wereld op te bouwen



Maar ook al is je relatie je niks waard, je hebt toch ook familie, buren, vrienden, werk waar je ongelofelijk voor schut gaat staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven