Concert/festival maatje gezocht!

29-04-2015 00:04 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heel leuk Zou iemand mij de link van de fbgroep kunnen sturen in een pb?



thanks!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Facebook groep gemaakt Festival Maatjes

Groetjes Charlotte
Alle reacties Link kopieren
zal het es bekijken
Alle reacties Link kopieren
heey charlotte kan jij een link sturen ik vind de groep op fb niet





greets eline
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee, ik wil me ook graag bij de Facebook-groep aansluiten! Ik ben 24 jaar en hou vooral van rock
Alle reacties Link kopieren
Iemand zin in Kodaline 9 feb in de oosterpoort Groningen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi! Als dit nog actief is, zou ik me ook graag aan willen sluiten bij de Facebook groep!

Ik ben 23, hou vooral van rock muziek, en zoek mensen die met me mee willen naar een tof festival deze zomer.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de groep helaas niet vinden op FB. Kan ik ook misschien een linkje krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Het is een gesloten groep, dus weet niet of het zo werkt, maar ik heb 'nm gevonden:



https://www.facebook.com/groups/822104487918985/



Er zitten nog maar twee mensen in nu...



Iemand die met me mee wil naar Werchter trouwens? Ik heb in een enorme opwelling een kaartje gekocht (met Hive camping) en zoek nu maatjes
Alle reacties Link kopieren
Er is ook een platform dat Meetup heet. Dat lijkt wat beter te werken dan een (gesloten) facebookgroep. Heb in een paar dagen al redelijk wat mensen verzameld. Dus: kom erbij!



http://www.meetup.com/Multi-Day-Festival-Meetup/
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik zit met precies hetzelfde probleem, mijn vriendinnen hebben het geld er niet voor over of doen liever wat met hun partner...

Ik ben twee jr geleden naar Lowlands geweest en vond het geweldig, had twee vrijkaarten gewonnen en kreeg zelfs moeilijk iemand mee,die uiteindelijk maar het halve weekend kwam opdagen, moet je nagaan :o

Ik zou heel graag dit jr weer naar een festival gaan, heb gehoord dat Muse dit jr bij lowlands is! Super vet



Ik ben een btje laat, hoop echt dat ik nog een reactie krijg van jullie, lijkt me superleuk om met een groep meiden naar zoiets te gaan.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Iemand zin om naar Awakenings te gaan met mij? En misschien ook Lowlands? Ik zoek opzich niet een grote groep, maar gewoon iemand waarmee het klikt. Mijn muzieksmaak is echt breed. Van techno, hardstyle naar popmuziek haha. Sta zeker voor allerlei soorte festivals open. Ben zelf 23 jaar en kom uit Arnhem! Bij interesse stuur een pm.
Alle reacties Link kopieren
@Traveljunky; Heb net mijn bericht geplaatst en lees toevallig dat je ook naar Lowlands wilt haha
Alle reacties Link kopieren
@Traveljunky1988 en @Strawberry93 Lijkt mij ook gezellig! Ik ken helaas weinig mensen met dezelfde muzieksmaak, of er het geld niet voor hebben. Mijn muzieksmaak is erg breed, van techno en indie tot pop/rock, en wil dit jaar heel graag ook naar lowlands! Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen! Kan jullie helaas geen pm sturen, misschien lukt een van jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Party people Ik ben Dirk,27 Jaar, woon in zeeland, Hou van alle soorten muziek van Dance,pop tot metal, En ben op zoek naar mensen op groepjes die deze feest beest in hun Kringetje willen hebben.

Mijn vrienden zijn niet zo van het feesten dus bij deze :D Heb nog niet veel op de planning staan nog alleen aankomende woensdag 538 Koningsdag, en ik heb interesse om te gaan naar we are Electric in eindhoven Lowlands lijkt mij ook erg leuk nooit geweest nog dus :D dus hoop graag te horen van jullie ;)



groetjessss
Alle reacties Link kopieren
Goed idee @CharleyVF! Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ben net nieuw op dit forum terecht gekomen en zag deze oproep.

Nu ben ik wel 44 en man maar wel op zoek naar een festival/concert maatje om samen op te trekken op pinkpop / werchter appelpop enz. (en niet meer of minder)

Jarenlang altijd gegaan maar nu noodgedwongen alleen en dat is gewoon minder leuk (onlangs bijv paaspop en Muse in de Ziggo).

Ik woon overigens omgeving Roosendaal/Breda



Reacties zijn altijd welkom.
Alle reacties Link kopieren
@ookhaarnog Had je pb gestuurd. Is die gelukt? Haha raar systeem
Alle reacties Link kopieren
Gaat er iemand (alleen) naar best kept secret met Editors op Zaterdag?.

Zou leuk zijn met iemand af te kunnen spreken.
Alle reacties Link kopieren
Is er toevallig iemand die meewil naar de Flying Dutch Eindhoven op zaterdag 4 juni?

Ik ben zelf 22 jaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Strawberry93 schreef op 23 april 2016 @ 20:38:

Iemand zin om naar Awakenings te gaan met mij? En misschien ook Lowlands? Ik zoek opzich niet een grote groep, maar gewoon iemand waarmee het klikt. Mijn muzieksmaak is echt breed. Van techno, hardstyle naar popmuziek haha. Sta zeker voor allerlei soorte festivals open. Ben zelf 23 jaar en kom uit Arnhem! Bij interesse stuur een pm.
Alle reacties Link kopieren
Heyy dames zaterdag awakenings,

Wie gaat er mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:Strawberry93 schreef op 23 april 2016 @ 20:38:

Iemand zin om naar Awakenings te gaan met mij? En misschien ook Lowlands? Ik zoek opzich niet een grote groep, maar gewoon iemand waarmee het klikt. Mijn muzieksmaak is echt breed. Van techno, hardstyle naar popmuziek haha. Sta zeker voor allerlei soorte festivals open. Ben zelf 23 jaar en kom uit Arnhem! Bij interesse stuur een pm. Ik zou ook heel graag naar Lowlands willen gaan! Het lukt mij niet om je een pb te sturen, zou jij mij een pb willen sturen als je nog steeds interesse hebt?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook op zoek naar vriendinnen/vrienden om gezellig mee naar Festivals te gaan als loveland Awakenings......Dance Valley...?want mijn vriendinnen gaan niet meer en zijn meer van de kroegen???? ik zoek graag nieuwe maatjes in Zaanstad om leuke en gekke avonturen te beleven.

Ik zelf ben mama van 2 kids van 12 en 15. En heb het nodig om zo nu en dan lekker uit mijn plaatje te gaan???? .....zal mij benieuwen???? greeeetz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven