ontmaagd door hem?

29-01-2016 21:14 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

ik zit namelijk een beetje met iets, ik wil heel graag ontmaagd worden door 1 iemand. iemand anders zou ik ook niet durven. hij wilt ook alleen durven we allebei niet?? wat nu?
Alle reacties Link kopieren
Bouw het over een langere periode langzaam op. Oftewel, leer eerst vertrouwen te krijgen in elkaar, in eigen en elkaars lichaam, stapje voor stapje. Handwerk, mondwerk, geen gene meer. Pas wanneer je elkaar op die manier echt kan laten genieten komt er een moment dat je er niet meer bang voor bent. Zo opbouwen is veel beter dan dat hij hem er zomaar in duwt. Het moet eerder zo zijn dat jij hem bij jou naar binnen laat glijden zonder dat je je er bewust mee bezig bent omdat je in elkaar opgaat en je er open voor staat op dat moment.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 29 januari 2016 @ 23:57:

Doe 't met 'n ervaren man ipv met 'n puberjochie die 't ook nog nooit heeft gedaan.

Dat had mij dan weer vreselijk geleken.

Je voelt je al zo onhandig en zo.



Ik was eigenlijk best wel heel blij dat mijn eerste keer ook zijn eerste keer was.

We hadden al ruim een jaar verkering voor het er eindelijk eens van kwam.

Ik vond juist dat samen klooien zo fijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:redbuIIetje schreef op 29 januari 2016 @ 23:57:

Doe 't met 'n ervaren man ipv met 'n puberjochie die 't ook nog nooit heeft gedaan.



Wat een belachelijk advies.



Doe het vooral met iemand die jij leuk vindt, en die jou ook leuk vindt. En dat je allebei zenuwachtig bent en het spannend vindt is alleen maar leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven