klaarkomen door m'n benen over elkaar te slaan...

04-03-2010 09:58 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wou toch eens weten of er nog vrouwen zijn die op dezelfde manier als ik klaarkomen...Ik doe het nl vaak door m'n benen over elkaar te slaan (al liggend) en vervolgens heen en weer te wiebelen. Soms lukt dit binnen de minuut, soms duurt het langer.

Het is iets puur fysiek, kan het zelfs zonder erotische gedachten. Spanning rond clit bouwt zich op en dan ontploft het snel, als ik snel ben kan ik dit een paar keer herhalen met dezelfde intensiteit.

Ik ben best nieuwsgierig of er nog iemand is die dit herkent. Heb op dat moment ook geen zin in penetratie, is zuiver clitoraal maar zeer bevredigend.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig gewoon op bed (soms denk ik dat het nog sneller gaat met een kussen onder je kont zodat je bekken al wat omhoog gekanteld is...Dan kruis ik mijn benen zodat mijn dijen tegen elkaar zitten en hou ik ze hoog en span ik idd mijn spieren (in schokjes gaat automatisch), wat heen en weer wiegen en snel klaar, even snel kan je hier nog een hele reeks op voortborduren. Ondertussen zit er ook lekker wat druk op mijn clit doordat alles wordt samengeperst vermoed ik. Op een stoel kan ik het van het lekkere gevoel genieten maar kom nooit verder.

Gebruiksaanwijzing geven niet makkelijk, ik ben eerder op zoek naar wetenschappelijk info hierover, omdat ik het nog nooit tegenkwam en het nooit vernoemd wordt in masturbatietechnieken bijv.
Alle reacties Link kopieren
Ha de mannen van GeenStijl leren ook nog wat van dit topic:



http://www.geenstijl.nl/m ... et_benen_over_elkaar.html
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik zag het ook op geenstijl..

En ik kan het dus ook vond het wel grappig want ik had dit ook nog nooit met iemand besproken..



Vroeger hadden mijn ouders mij wel eens betrapt omdat ik toen niet wist dat het "schaamtelijk" was..

Ik doe het al vanaf mijn 5e ongeveer..

Maar ik kan het alleen maar in bed op mn buik liggend.
Grappig, ze schrijven over onboeiende zaken..maar schijnbaar tóch boeiend genoeg om daar een topic te openen...en een nietszeggend plaatje van een politica erbij te plakken.... rare jongens, bij "geen stijl".
Alle reacties Link kopieren
de site geenstijl heeft een item aan dit onderwerp gewijd!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het ook,ik vind het eigenlijk vreemd dat er stukjes van het ene forum op het anderen worden gebruikt, mag dat zomaar?

http://www.geenstijl.nl/m ... et_benen_over_elkaar.html
Alle reacties Link kopieren
Ja, verwijzen naar een ander forum of artikel mag, dat is wel een beetje de essentie van het WWW.

Overigens doet het me wel denken aan toen ik zelf nog een puistenkoppie was en ik in een ultieme poging om iets van vrouwen te begrijpen stiekem de Viva van mijn zusje las. Dus niet zoveel nieuws onder de zon en misschien leren de GeenStijl reagluurders er nog iets van. En tja, en de foto van de politica bij dit artikel, dat is nou eenmaal de communicatie stijl van dat forum.
Alle reacties Link kopieren
,
anoniem_102744 wijzigde dit bericht op 22-03-2010 07:15
Reden: ,
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha vinden ze het zo interessant dat ze het gaan gebruiken voor Geenstijl
Alle reacties Link kopieren
Geestig! Ik bedoelde uiteraard een bestaand (en vooral wetenschappelijk) artikel. "Vrouwen beginnen veelbelovend maar..."of "klaarkomen zonder toedoen van een man, hoe is het mogelijk..", Is dit een mannenwebsite? Ben een Belgje..

Ik voel me ook niet bijzonder stijlvol/elegant tijdens mijn snelle klaarkomsessies maar dat heb ik er met gemak voor over:-)

Vanaf mijn zesde ook denk ik, maar dan op m'n rug liggend...

Andere info steeds welkom!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben nieuw hier en ben op deze topic uitgekomen door in google gewoon 'klaarkomen benen over elkaar gekruist' op te zoeken. wat een opluchting om dit te vinden...

ik vroeg me echter af of er vrouwen zijn die ALLEEN maar volgens deze methode kunnen klaarkomen..?! ik ben nl zo'n geval..heb al alles uitgeprobeerd, geen andere houding mogelijk..

misschien tips? speciale standjes of zo...

dergelijke orgasmes zijn zeer intens en opslorpend, maar ik had ze graag ook in een andere houding beleefd

alvast merci
Alle reacties Link kopieren
Geweldig dat het op Geen stijl staat! haha.



Ik ga oefenen, net zolang totdat ik het zittend op een stoel kan, leuk voor op het werk





LOL
quote:UpSideDown69 schreef op 22 juli 2010 @ 20:23:

Hoi, ik ben nieuw hier en ben op deze topic uitgekomen door in google gewoon 'klaarkomen benen over elkaar gekruist' op te zoeken. wat een opluchting om dit te vinden...

ik vroeg me echter af of er vrouwen zijn die ALLEEN maar volgens deze methode kunnen klaarkomen..?! ik ben nl zo'n geval..heb al alles uitgeprobeerd, geen andere houding mogelijk..

misschien tips? speciale standjes of zo...

dergelijke orgasmes zijn zeer intens en opslorpend, maar ik had ze graag ook in een andere houding beleefd

alvast merciIk kan het ook alleen maar op die manier. Dat vind ik wel eens jammer tijdens de sex, maar gelukkig kom ik klaar, want er zijn ook zat vrouwen die helemaal niet klaar komen.
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Wat ben ik blij dat ik lotgenoten heb. Ik kan het al zittend, liggend en zelfs staand. Ik ontdekte het toen ik nog heel jong was, al zittend. En dat had (en nu nog steeds niet altijd) niets te maken met erotische gedachten of wat dan ook. Het was puur fysiek. Mijn ouders dachten als ze mij zo zagen wiebelen, steeds dat ik dringend naar de wc moest. Het ziet er wel niet zo mooi uit moet ik zeggen, maar het voelt zo goed! Het is inderdaad wel verslavend en seks of vingeren kan er niet aan tippen in mijn geval, waardoor ik dan steeds een enorme drang heb om het te doen tijdens de seks. Ik vind dat wel heel stom want ik zou zo ook wel eens willen klaarkomen, dat is intiemer. Ook wanneer ik zenuwachtig ben heb ik altijd de drang om het te doen, wel echt irritant.
Altijd weer knap hoe mensen een topic van drie jaar (!) oud weten te uppen
Alle reacties Link kopieren
En speciaal voor dit onderwerp zich aanmelden bij het VF.......
Het kan toch zijn dat ze heeft gegoogeld en op dit topic terecht is gekomen? Haar reactie is in elk geval on topic en er is niets raars aan.
quote:VrouwenL schreef op 09 maart 2010 @ 14:16:

Gut ik doe dat ook, ook al vanaf kinds af aan.



Ik heb er ook nog nooit met iemand overgepraat en zie het nu ineens staan. Ik had al zo het vermoeden dat ik niet de enige zou zijn.Grappig. Hoe ik op dit topic kom, geen idee maar allemaal heel herkenbaar. Ik heb het zelf nooit raar gevonden maar wel gedacht dat ik de enige zou zijn . Nou ja, het is een fijn en lekker gevoel dus een goede reden van Suzy101 om dit topic weer te uppen .
Alle reacties Link kopieren
Ik doe dit ook regelmatig, ik haak dan wel mijn ene voet achter mijn enkel. Zit nog strakker. Doe dit vaak achter buro, op een terrasje en bijvoorbeeld langs de kant van het zwembad op een bankje. Echt een heerlijk gevoel geeft dat, ik kreun er zelfs zachtjes bij en als iemand iets aan me vraagt dan hoor je het ook in mijn stem.
Alle reacties Link kopieren
Anders haal je een topic van 2 jaar geleden naar boven alleen om dit te posten en je speciaal hiervoor aan te melden.

Groepje puberjongens zeker?
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar, ookal vanaf jongs af aan...
Topic uit 2010!!!!😂
Hallo,

Ik ontdek deze site nu pas, en moet zeggen : heel leuk. Ook lotgenootjes gevonden hier. Ik masturbeer ook al van kinds af aan, en deed het stiekem (beetje schaamtegevoel), ook altijd met de benen over elkaar. Soms waagde ik het achteraan in de auto als we met het gezin ergens heen reden, maar meestal op mijn kamer. Tot op de dag van vandaag, (ben 43) kan ik er nog echt van genieten, en doe het op die manier echt veel. Met de benen over elkaar druk oefenen en idd stevig wiebelen..., verlangen wordt groter en groter om verder te doen, terwijl ik rood aanloop in m'n gezicht en heel warm krijg, dadelijk daarna volgt mn orgasme, en ja ... dit kan ik altijd 2x herhalen. Ik heb al veel meisjes gezien die dit op die manier doen. Mijn partner vindt het niet erg als ik (ook) sex wil op die manier. Hij vraagt me regelmatig om het te doen. Leuk om jullie reactie te lezen! x
s

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven