Kamasutrabeurs, gaan off niet

23-09-2015 17:45 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal. Wij zijn een stel van 40-44 en staan op het punt om eens een bezoek te brengen aan een parenclub. Nu komt de KS beurs er weer aan en wij vroegen ons af of dit nu een goede gelegenheid is om eens kennis te maken met kijken, bekeken worden en/of te delen. Wat denken jullie en zijn er beginnende swingerstellen die ook op deze beurs stiekum wat geprobeerd hebben?



Kusjes
Life is just to short to waste time
Alle reacties Link kopieren
Het sm-plein bestaat niet meer zoals het was maar is nu een afgesloten stuk waar betaald voor moet worden.

Bioscoop was inderdaad leuk, op de veel te kleine botsautootjes na.
Alle reacties Link kopieren
quote:ramone schreef op 01 januari 2016 @ 19:33:

Al met al vinden wij het niks, 2x geweest, 2x een tegenvaller.Voor ons ook 2x geweest en 2x een tegenvaller. Gedaan omdat we een parenclub een te hoge drempel vonden maar die ene keer parenclub is ons juist wel weer bevallen.
When nothings seems right....go left!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn vast stelletjes die hier wat proberen. Mijn eigen ervaring uit mijn jonge jaren (ja, al lang terug) is dat er veel kijkers zijn.

wij gingen ook altijd met een hele groep en dan was het vooral lachen geblazen. En altijd kwamen we bekenden tegen. Vaak met hetzelfde idee om "aapjes te kijken" , voor mij een reden om niet te gaan.

stel dat er nog steeds mensen met die insteek gaan?

Zou me er niet prettig bij voelen. Maar ieder zijn ding.

Wij kiezen liever een nette pb
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Doolhof heeft dit keer een darkroom.
Het Doolhof is overwegend donker Willem.

Het funhouse is nieuw. En daar is ook een kleine darkroom.
Alle reacties Link kopieren
In het Funhouse worden opnames gemaakt. Dat moet je wel willen dan. Ik denk dat er niet veel bezoekers heen gaan.
Dat denk ik ook niet idd. Vorige editie was daar al een hele rel over.

Voordat wij de cinema in gingen wilde ik ook persé weten in welke zaal die camera hing. Maar ze bleken hem al verwijderd te hebben. Dit was de zaterdag al.



Ook de limousine stond er ongebruikt...geen hond die zich daar wilde laten filmen.

Ik heb begrepen dat die hele Kama- beurs niet zo geweldig winstgevend is. En dat ze er dus zo veel mogelijk uit willen halen...

Maar of deze keer dat " funhouse" zo'n hit wordt...ik betwijfel het.
Alle reacties Link kopieren
De cinema war je gefilmd werd werd bewaakt door iemand die dat uitlegde.

Maar er was niemand binnen terwijl de andere zaaltjes wel druk waren.

Heb inderdaad ook gelezen over de ophef. Ik denk dat ze het daarom nu proberen met één ruimte waar van alles een beetje is. Het zal blijken hoe druk het daar wordt.
Alle reacties Link kopieren
Nog iemand geweest?

Ik was er vrijdagavond. Was gezellig.
Wij zaterdag. Ik doe nog verslag op seksklets. Nu geen tijd voor...
Alle reacties Link kopieren
Oh, ga ik lezen dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven