Vriendinnen gezocht Rotterdam

18-01-2016 21:26 12 berichten
Hoi allemaal,

Ik ben Fleur, 23 jaar en ik ga over een maand samenwonen in Rotterdam met mijn vriend.

Ik ken alleen nog geen leuke meiden in Rotterdam, en het lijkt me erg leuk om daarom nieuwe vriendinnen te maken.

Ik hou van muziek en zingen Ik vind het erg leuk om te shoppen, hapje te eten, uitgaan, festivals, films kijken, op vakantie, sporten of gewoon lekker kletsen en lui hangen op de bank.

Ik ben best flexibel, dus leeftijd maakt mij in principe niet uit.

Stuur een berichtje en wie weet tot snel

X
Alle reacties Link kopieren
Facebookgroep Viva Rotterdam!



https://www.facebook.com/groups/501726926675325/
Alle reacties Link kopieren
Heey



Ik woon vlakbij Rotterdam en je bericht spreek mij erg aan. Het zijn dingen die ik zelf ook leuk vind om te doen.



Ik hoor het wel



Gr marinda
Alle reacties Link kopieren
Heei Fleur, ik las je berichtje op viva.



Ik ben zelf ook 23 en woon sinds een jaartje samen in Rotterdam. Lijkt me erg leuk om een vriendin te hebben in de buurt. Dan doe je alles net wat makkelijker!



Net als jij hou ik van shoppen, avondje stappen, bioscoop uiteten of lekker babbele op de bank.



Als je nog interesse hebt stuur dan even een berichtje terug.



Mij lijkt het iniedergeval erg leuk !



Groetjes, Valerie
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ben je al verhuisd? Bevalt het een beetje?



Ik ben zelf 24 woon ook in Rotterdam samen met mijn vriend en zoontje van bijna 5 maanden. Ik mis het zelf een beetje om met andere gezellig wat te ondernemen (of gewoon een middag op de bank te kletsen). Als je nog interesse hebt stuur even een pb en wie weet tot snel!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hee Fleur!



Ik ben 24 en woon in Rotterdam. Mocht je interesse hebben om een keer drankje te doen etc. stuur me even een pb!



Groetjes,



Anouk
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben iets ouder 27, maar lijkt me leuk om mensen te leren kennen!

Heb verschillende interesses, hou van wat drinken in de stad, naar de film, festivals, en uit eten gaan

of juist lekker thuis op de bank theeleuten

Ik woon net buiten Rotterdam, maar ben er zo.

Laat maar weten als dit aanspreekt



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Bonbon,



We gaan binnenkort met een groepje uit Rotterdam en Den Haag wat doen (lunch, drankje, wat eten oid). Als je nog wil aanhaken kan je me dan een pb sturen met je nummer en email adres? Dan voeg ik je nog toe aan de watsapp groep en mail.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen,



Het lijkt mij ook erg leuk om nieuwe meiden te ontmoeten. Ik ben zelf 25 jaar en heb een dochtertje. Misschien dat er meiden zijn die zelf ook een kleintje hebben, maar af en toe zonder de deur uit is ook niet verkeerd. Shoppen, naar de film, koffie drinken of lekker op het terras zitten zijn dingen die ik ook erg graag doe.



Hopend op reactie



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hooi Fleur,

Ik weet dat het al een tijdje geleden is dat je dit berichtje gestuurd hebt, maar het lijkt mij ook wel leuk om nieuwe meisjes te ontmoeten en nieuwe vriendschappen te sluiten. Aangezien mijn huidige vriendschappen een beetje verwaterd zijn, en ik nu veel doordeweeks na werk thuis zit of met mijn vriend ben, lijkt het me erg leuk om iemand nieuws te ontmoeten. En uitgaan, festivals, bankhangen, films kijken vind ik ook erg leuk om te doen

Dus als je nog interesse hebt laat het maar weten Ik ben trouwens 21 en woon ook in de buurt van Rotterdam.

Groetjes

Demi
Alle reacties Link kopieren
Hey Demi



Ik zie dat je geen privé berichtjes kan ontvangen. T lijkt me leuk om met je in contact te komen:D stuur me anders even een bericht. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben 26 jaar en woon ook in de omgeving Rotterdam (samen met mijn vriend). Ik zou ook graag wat nieuwe meiden leren kennen. Oude vriendschappen verwateren soms toch en het lijkt me daarom leuk nieuwe contacten te leggen. Ik hou van muziek, fotografie, reizen, lekker eten en leuke dingen doen. Je kan me altijd een berichtje sturen.



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven