"Ik beken"
zondag 31 januari 2016 om 22:26
zondag 31 januari 2016 om 23:01
quote:Starshine schreef op 31 januari 2016 @ 22:55:
[...]
Heb ik ook wel eens gedaan.
En ik heb het niet uitgemaakt. We zijn nog steeds heel gelukkig.Ik heb hem mijn huis uitgeschopt, niet meteen achter die mobiel hoor, gewoon een keer toen hij naar zijn werk was
[...]
Heb ik ook wel eens gedaan.
En ik heb het niet uitgemaakt. We zijn nog steeds heel gelukkig.Ik heb hem mijn huis uitgeschopt, niet meteen achter die mobiel hoor, gewoon een keer toen hij naar zijn werk was
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 31 januari 2016 om 23:02
Ik heb al mijn hele volwassen leven een uitkering én ik heb sinds afgelopen jaar ook nog studiefinanciering, ik kan voor geen meter sparen (dat heeft trouwens niks met die eerder genoemde uitkering te maken, want naast die uitkering brengt vriend ook nog geld binnen - een stuk meer dan ik, oooeehh), ik douche niet elke dag (omdat ik een lui varken ben en 's ochtends liever tien minuten langer in bed lig), ik noem mezelf de 'mama' van mijn kat en die kat loopt nog vaak buiten ook.
quote:Goede-Fee schreef op 31 januari 2016 @ 22:55:
Ik heb wel eens in een telefoon van een expartner gekeken omdat ik wat vermoedde. En terecht ook. Maar ja dan nog he?
Ik heb uit sensatie ( nav aanhoudende topics daarover hier),ook maar eens in de telefoon van man gekeken.
En vond alleen maar hele saaie appjes van collega's. En hij vond het niet eens erg dat ik had gekeken.
Mijn telefoon had hij geen enkele interesse in
Ik heb wel eens in een telefoon van een expartner gekeken omdat ik wat vermoedde. En terecht ook. Maar ja dan nog he?
Ik heb uit sensatie ( nav aanhoudende topics daarover hier),ook maar eens in de telefoon van man gekeken.
En vond alleen maar hele saaie appjes van collega's. En hij vond het niet eens erg dat ik had gekeken.
Mijn telefoon had hij geen enkele interesse in
Ik heb veel meer dan 33 items in mijn kledingkast.
Mijn kinderen mogen meer dan een uur tv kijken en computerspelletjes spelen die niet erg viva goedgekeurd zijn.
Ik trek mijn hond soms kleding aan en dan heb ik het niet over een dekje voor de kou.
Mijn kinderen hebben moeilijke buitenlandse namen die niemand kan spellen laat staan meteen goed uitspreken.
Ik consuminder, bezuinig en vrek niet.
Als ik alleen een hond of kat uit het asiel mocht kiezen kocht ik een goudvis.
Ik koop soms kiloknallers en plofkippen bij de supermarkt.
Geloof dat ik nu alle pijlers wel gehad heb.
Mijn kinderen mogen meer dan een uur tv kijken en computerspelletjes spelen die niet erg viva goedgekeurd zijn.
Ik trek mijn hond soms kleding aan en dan heb ik het niet over een dekje voor de kou.
Mijn kinderen hebben moeilijke buitenlandse namen die niemand kan spellen laat staan meteen goed uitspreken.
Ik consuminder, bezuinig en vrek niet.
Als ik alleen een hond of kat uit het asiel mocht kiezen kocht ik een goudvis.
Ik koop soms kiloknallers en plofkippen bij de supermarkt.
Geloof dat ik nu alle pijlers wel gehad heb.
zondag 31 januari 2016 om 23:04
zondag 31 januari 2016 om 23:04
zondag 31 januari 2016 om 23:05
quote:Return-of-the-Sid schreef op 31 januari 2016 @ 23:03:
Ik verschoon mijn bed weleens 2 weken niet
Er gaat weleens een maand voorbij dat mijn slaapkamer geen stofzuiger ziet
Ik kom er steeds meer achter wat voor n smeerpoets ik ben
Ik zeg dan wel elke dag: 'nu ga ik het bed verschonen' en dan zit ik toch liever op de bank.
Ik verschoon mijn bed weleens 2 weken niet
Er gaat weleens een maand voorbij dat mijn slaapkamer geen stofzuiger ziet
Ik kom er steeds meer achter wat voor n smeerpoets ik ben
Ik zeg dan wel elke dag: 'nu ga ik het bed verschonen' en dan zit ik toch liever op de bank.
zondag 31 januari 2016 om 23:05