"Ik beken"

31-01-2016 22:26 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben wij viva-vrouwen een sterke mening over vrijwel alles. Soms wordt iets genadeloos afgefikt, waarbij je zelf denk "oh maar dat doe ik ook"

Dus even een luchtig topic: Wat doe jij wel wat eigenlijk not done is volgens de viva-vrouw?

TO trapt af:

I smulsteen. En ik raad t iedereen aan
quote:lolily schreef op 31 januari 2016 @ 23:13:

En als ik ga werken zeg ik met een hoog stemmetje tegen de katten: Daaag liefjes, mama gaat werken hoor! Tot vanavond. Lief zijn! Ik heb ook altijd mijn vaste riedeltje: Dag vriendje, dag aapje. Tot straks. Goed oppassen hoor, daaaaaag!
quote:Enn schreef op 31 januari 2016 @ 23:12:

[...]

Oooohw.

Zo.ok! Ik prut mijn hele leven al.Wat is prutten? En wat heeft dat met seksuele moraal te maken?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik vond mijn bevallingen niet het mooiste uit mijn leven, ik voelde me geen uberpowervrouw. Ik vond het een mensonterende en afschuwelijke ervaring en was blij nog te leven en legde niet meteen verrukt mijn wonder aan de borst, Sterker nog ze hebben flesvoeding gehad.
Ab imo pectore
Dat lijkt me leuk, preppen, morgen over lezen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 januari 2016 @ 23:12:

[...]

Maar dan is het terecht.Ja maar dat was toch heel lang een ding? Dat je iemand niet fantastisch kan vinden of juist afschuwelijk omdat je hem/haar niet écht kent?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 januari 2016 @ 23:14:

Ik vind heel veel dingen die ik hier lees enorm irritant trouwens. Heel veel mensen zouden nooit mijn vrienden zijn hier.

Beken dan meteen wie het zijn en wie het `groepje` is, zijn we daar ook weer vanaf
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ben absoluut niet van de allesmoetkunnenineenrelatie-brigade.

En je blijft te allen tijde met je takken van mijn telefoon.
Huts!
Ik koop mensen om met eten
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:GateKeeper schreef op 31 januari 2016 @ 23:13:

Mijn baby krijgt een fruit en groentehapje uit een potje.

Die van mij straks ook. Ik ga echt niet uitgebreid staan koken voor 3 lepeltjes eten.

Dan maar ontaarde moeder.

Koken doe ik wel als ze wat meer eet.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik heb nog nooit een sportschool van binnen gezien en dat wil ik graag zo houden.
quote:MadameQetesh schreef op 31 januari 2016 @ 23:15:

Ik ga elk jaar met mijn moeder naar de Libelle beurs. En dit jaar naar de huishoudbeurs en negen maanden beurs.

Ja met trolley. En ook nog ieder dr eigen trolley.

Echt genieten vind ik dat.Wow die is heftig.
quote:feow schreef op 31 januari 2016 @ 23:15:

[...]

Wat is prutten? En wat heeft dat met seksuele moraal te maken?

PReutseTRUt.

Maakt een soort van Prut.

En ik heb het niet over een seksueel moraal gehad.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:emmylou schreef op 31 januari 2016 @ 23:16:

Ik vond mijn bevallingen niet het mooiste uit mijn leven, ik voelde me geen uberpowervrouw. Ik vond het een mensonterende en afschuwelijke ervaring en was blij nog te leven en legde niet meteen verrukt mijn wonder aan de borst, Sterker nog ze hebben flesvoeding gehad.

Herkenbaar.

Ik baal ervan dat ik 2 keer zonder pijnstilling ben bevallen. Ik vond het een verschrikking.

Ik vond de babytijd naar.
Ik draag Uggs.

Ik heb twee konijnen BINNEN.

Ik neem mijn dochter al vanaf 7 maanden oud mee op verre reizen, en ja zij heeft weleens gehuild in het vliegtuig.

Ik ben beste vriendin geworden met de vrouw waar mijn toenmalige vriend vreemd mee ging.

Ik ga met mijn ex en zijn vrouw (ja nu mijn beste vriendin) vaak mee op vakantie.

Ik maak grapjes over te dikke mensen.
Ik vind mijn schoonmoeders geweldige vrouwen.
quote:Goede-Fee schreef op 31 januari 2016 @ 23:18:

[...]

Wow die is heftig.

Ik durf het ook alleen maar hier anoniem toe te geven.

Schaam me dood dat begrijp je
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Annelaure schreef op 31 januari 2016 @ 23:19:

Ik vind mijn schoonmoeders geweldige vrouwen.Helemaal eens (maar ik heb er maar een)
quote:lolily schreef op 31 januari 2016 @ 23:13:

En als ik ga werken zeg ik met een hoog stemmetje tegen de katten: Daaag liefjes, mama gaat werken hoor! Tot vanavond. Lief zijn!

Precies dit! Welterusten poes, tot morgen! En 's ochtends: Goedemorgen poes, heb je lekker geslapen? Of: Vind je mama nog wel lief? Hele verhalen vertel ik tegen dat beest.

En ik heb het tegen mijn kat ook over oma als ik mijn moeder bedoel, en mijn vriend is 'papa'. En mijn kat mag ook op alle tafels en slaapt zo dicht mogelijk tegen me aan.
quote:Annelaure schreef op 31 januari 2016 @ 23:19:

Ik vind mijn schoonmoeders geweldige vrouwen.Je doet aan polygamie?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 januari 2016 @ 23:07:

[...]

Wij zijn ook niet monogaam genoeg.

Absoluut niet.

Ik heb ook weleens gillende ruzies gehad én met dingen gesmeten. En ik denk nog steeds dat mijn relatie beter is dan het gros van de relaties.
Mijn katten lopen buiten en gebruiken mijn kattenbak maar met mate. En dat vind ik heerlijk, scheelt schoonmaken.
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 januari 2016 @ 23:17:

[...]

Beken dan meteen wie het zijn en wie het `groepje` is, zijn we daar ook weer vanaf Nee joh, laten we het gezellig houden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:MadameQetesh schreef op 31 januari 2016 @ 23:15:

Ik ga elk jaar met mijn moeder naar de Libelle beurs. En dit jaar naar de huishoudbeurs en negen maanden beurs.

Ja met trolley. En ook nog ieder dr eigen trolley.

Echt genieten vind ik dat.

Ik vond de 9 maandenbeurs echt een feest

Ik ben zelfs een keer in mijn eentje met een gratis kaart gegaan. Nu mijn kinderen groter zijn moet ik er niet aan denken maar zulke leuke dingen daar gekocht.
Wij lezen weleens elkaars mail, appjes etc.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik knuffel mn hond en geef dr kusjes.

Maar het is dan wel een echte knuffelhond <3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven