Gezocht: gezelligheid in Utrecht

15-01-2016 16:08 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik onlangs naar Utrecht ben verhuisd en mijn vrienden verspreid over het land wonen, lijkt het me erg leuk om hier nieuwe mensen te leren kennen! Ik ben 26 jaar en vind het gezellig om af en toe een theetje/wijntje/biertje te drinken. Daarnaast hou ik van (gezond) koken, sporten (hardlopen), series en muziek. Laat het me even weten als het je leuk lijkt om in contact te komen!



Groetjes,

Yvonne
Simply because you can breathe, doesn't mean you're alive
Hoi,



Waar woon je in Utrecht? Ik woon momenteel vlak bij Maarssen.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk zeg! Ik woon dan wel niet in Utrecht, maar werk er al weer jaren en ben er dagelijks te vinden! Ik ben 28 en heb ook vrienden verspreid door het land. Hou van mountainbiken, creatief zijn, wijntje, film, series en studeer momenteel naast mijn baan.



Een keertje een wijntje drinken?
TO je hebt een pb
quote:Tinus87 schreef op 15 januari 2016 @ 21:29:

Wat leuk zeg! Ik woon dan wel niet in Utrecht, maar werk er al weer jaren en ben er dagelijks te vinden! Ik ben 28 en heb ook vrienden verspreid door het land. Hou van mountainbiken, creatief zijn, wijntje, film, series en studeer momenteel naast mijn baan.



Een keertje een wijntje drinken?



Hoi Tinus,



klinkt leuk om een keer wijntje te drinken. Ik woon en werk in Utrecht.

ik hou oa salsa dansen, Frans, lezen, spelletjes, wandelen, series ectr



gr
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinus87 schreef op 15 januari 2016 @ 21:29:

Wat leuk zeg! Ik woon dan wel niet in Utrecht, maar werk er al weer jaren en ben er dagelijks te vinden! Ik ben 28 en heb ook vrienden verspreid door het land. Hou van mountainbiken, creatief zijn, wijntje, film, series en studeer momenteel naast mijn baan.



Een keertje een wijntje drinken?



Hoi Tinus!



Wat leuk dat je reageert, dat lijkt me heel leuk!

Er zijn nog een aantal meiden die gereageerd hebben, misschien kunnen we een keer met z'n allen een drankje doen in de stad?



Fijne avond!
Simply because you can breathe, doesn't mean you're alive
HoiHoi,



Ik zou mij ook graag willen aanlsuiten.

Ik woon en werk in Utrecht, zou ook graag wat meer contacten willen hebben met meiden die ook in de burut wonen.

Ik woon in Utrecht Zuid, wellicht leuk om een keer met zijn allen af te spreken?



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Same here, woon en werk in Utrecht en lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 27, hou van sporten, koken, muziek. Kan ik nog aansluiten?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



ik woon vlak bij Utrecht en het lijkt me leuk om in de buurt wat nieuwe mensen te leren kennen! Ik ben 22 en ik houd van muziek, literatuur, koken en sporten. Mochten jullie gezamenlijk iets afspreken, sluit ik graag aan!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke reacties allemaal! Als degenen die een keer mee een drankje willen doen mij even een pb sturen met je emailadres, dan maak ik een datumprikker aan!
Simply because you can breathe, doesn't mean you're alive
Alle reacties Link kopieren
Hoi Yvonne,



Leuk! Ik heb je als het goed is een prive berichtje gestuurd met mn emailadres, maar weet niet zeker of het is gelukt
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivalamor schreef op 22 januari 2016 @ 11:26:

HoiHoi,



Ik zou mij ook graag willen aanlsuiten.

Ik woon en werk in Utrecht, zou ook graag wat meer contacten willen hebben met meiden die ook in de burut wonen.

Ik woon in Utrecht Zuid, wellicht leuk om een keer met zijn allen af te spreken?



groetjes!



Hoi!

Als je me even een pb stuurt met je emailadres stuur ik je de datumprikker!
Simply because you can breathe, doesn't mean you're alive
Alle reacties Link kopieren
quote:anno1748 schreef op 24 januari 2016 @ 21:28:

Hoi Yvonne,



Leuk! Ik heb je als het goed is een prive berichtje gestuurd met mn emailadres, maar weet niet zeker of het is gelukt Yess gekregen!
Simply because you can breathe, doesn't mean you're alive

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven