"Ik beken"

31-01-2016 22:26 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben wij viva-vrouwen een sterke mening over vrijwel alles. Soms wordt iets genadeloos afgefikt, waarbij je zelf denk "oh maar dat doe ik ook"

Dus even een luchtig topic: Wat doe jij wel wat eigenlijk not done is volgens de viva-vrouw?

TO trapt af:

I smulsteen. En ik raad t iedereen aan
quote:00gjes schreef op 01 februari 2016 @ 21:56:

[...]

Ik google me suf, maar vind alleen oude toppics zonder recept.

Wat is dit voor wondermiddel? handje soda, scheutje bleek (niet te veel, want je gaat out ) en warm water in een spuitfles doen, badkamer mee inspuiten, 2 uur forummen (essentieel!!!) en dan afspoelen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Naar Vivaforum-normen ben ik vies en kleed ik mij niet modieus.

Ik ben een (te) oude moeder en vind dat zelf geen probleem.

Ik heb geen koophuis en geen goede vooruitzichten.

Ik heb best wel een beetje een hekel aan forummers die werkelijk overal een mening over hebben en die ook luidruchtig ventileren, vooral als die mening alleen gebaseerd is op hun eigen zeer beperkte ervaringen en in mijn ogen vaak bekrompen blik. Nog erger vind ik het als uit alles blijkt dat ze alleen anoniem op het forum een grote bek durven te geven, gewoon, om zich ook eens af te kunnen reageren.
ik beken. Naast dat ik een enorme klootzak kan zijn, heb ik toch mn hart soms op de goede plek zitten.

Vanavond kocht ik via marktplaats een snowboard, inclusief bindingen voor een schijtprijsje. Nieuw, 10% van de prijs van waar het nu ook nog in de winkel te krijgen is. 50 euro dus.

Toen ik belde kreeg ik een oude dame aan de telefoon, waarvan ik echt dacht dat ze de prijs niet wist. Mja, kon het er toch niet voor laten liggen. Eenmaal terplekke handelde de man het af. 65+, nog steeds actief. Op de hoogte van de pijzen in de wintersport; Zat in een partijtje.

Ik gaf 'm 70 euro, met de mededeling dat ik me toch wel een beetje bezwaard voelde vanwege de wel erg lage prijs. Kreeg ik een tientje van de man terug onder het mom van 'weet je wat? Dan doen we het zo..'

Zo'n dingetje maakt mn dag toch weer goed dan ;) Dat zijn kleine dingetjes die ik dan leuk vind. Dus naast een enorme klootzak op zn tijd, schuilt er ook een aardig kant in me met een klein hartje dat van kleine dingetjes gewoon blij kan worden ;)

En heel soms jank ik tegenwoordig ook weleens als er een emotioneel verhaal op tv verteld wordt of als ik iets emotioneels lees. Soms ben ik net een emotioneel wijf!
Oh ik loop ook op blote voeten op straat in de zomer. Waarom? Omdat ik blote voeten fijn vind. En ik dan of van het strand af kom of er naartoe loop.
Ik loop in de zomer ook vaak op blote voeten! Gewoon lekker op het erf of een klein stukje op de weg naar de brievenbus ofzoiets. Heerlijk Is dat!
quote:fashionvictim schreef op 01 februari 2016 @ 21:46:

[...]

Je gaat er ten onrechte vanuit dat ik het over situaties had waarbij een aandeel van kind überhaupt aan de orde is. Ik zei al dat ik reageerde nav een ander topic, dat was het topic over een kind dat werd uitgescholden door een leerkracht en waarbij de eerste reactie was dat het kind daar vast over zou liegen.

Ik kan je dit zeggen: niemand, en al helemaal een leerkracht niet, scheldt mijn kind uit. En mijn kind heeft al helemaal geen reden om te verzinnen dat ie door een leerkracht is uitgescholden. Dus als mijn kind met dat verhaal thuis komt, dan geloof ik hem.

Ik vind ouders die kennelijk geen enkel vertrouwen in hun eigen kinderen hebben eigenlijk niet zo geschikt voor het ouderschap. Als je je eigen kleuter / net kleuter af al niet vertrouwt.... Zoals de waard is, kennelijk.Helemaal mee eens! En dat geld ook voor de viva dames die hun kids niet vertrouwen, bah! Ehhh maar pubers uitgezonderd , nee grapje, die ook als het gaat om schelden.
quote:swifty schreef op 01 februari 2016 @ 23:48:

[...]

Helemaal mee eens! En dat geld ook voor de viva dames die hun kids niet vertrouwen, bah! Ehhh maar pubers uitgezonderd , nee grapje, die ook als het gaat om schelden.

Ik wilde de mijne best geloven hoor, toen hij vertelde dat hij voor straf in de kelder moest. Maar mijn gezonde verstand had toch een beetje moeite met die kelder, die is er namelijk niet. En die paarse wolf die hem zijn appel afpakte wilde ik ook wel geloven, maar die verstopte zich steeds voor me.

Ik beken, ik ben 'bah'.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Treurniet12 schreef op 01 februari 2016 @ 20:19:

Ik beken dat ik al jaren donor ben, maar dat het mij eigenlijk niet interesseert of iemand verder kan leven van mijn organen. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik donor ben geworden.

Ik vind dit juist top.

weet je hoeveel mensen er zijn die het niets interesseert maar die géén donor zijn? vind ik dit toch beter...
Ik ben bewust géén donor. Kan ook nog.

Zal ook wel heel fout zijn.
quote:Bambi schreef op 02 februari 2016 @ 01:24:

Zal ook wel heel fout zijn.

Nee, vind ik niet. Donor zijn is een keuze waar je wel achter moet staan. Mijn vriend is ook geen donor en ik vind dat helemaal prima terwijl ik wel donor ben.

De opmerking 'maar als je dood bent heb je er niks meer aan' vind ik ook dikke bull shit.
quote:Bambi schreef op 02 februari 2016 @ 01:24:

Zal ook wel heel fout zijn.Plus 1
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:calvijn1 schreef op 01 februari 2016 @ 21:36:

[...]

Oh nee, zeker niet!

Dan spring ik ook op de barricades, maar sta ook open voor een eventueel aandeel van mijn kinderen

Hier wel afhankelijk van het kind.

Ook fout, apartheid binnen het gezin.

Heb 1 ernstig kind dat meestal erg braaf is.

En 1 juichende hooligan postuur tank, met theatrale trekken. Die zat een keertje huiverend in zijn bedje, hij durfde niet naar het kdv. Zo bang voor sophie.

Waarom?

'sooofie swaat twe- ug! Mij duwen! Zo bang mama!'

Sophie is een heel klein meisje dat net wankelend haar eerste stapjes zet

Dus als laatste kind met een verhaal komt check ik toch even door.
quote:vruchtgebruik schreef op 02 februari 2016 @ 06:48:

[...]

En 1 juichende hooligan postuur tank, met theatrale trekken. Die zat een keertje huiverend in zijn bedje, hij durfde niet naar het kdv. Zo bang voor sophie.

Waarom?

Ik beken: Ik ben donor behalve voor mijn hoornvlies & huid.

Ik vind het gewoon te smerig dat dat van mij afgesneden wordt, ook al ben ik dood.
Ik geloof wel dat mensen High Sensetive kunnen zijn.
quote:vruchtgebruik schreef op 02 februari 2016 @ 06:48:

[...]

Waarom?

quote:Fog schreef op 02 februari 2016 @ 06:59:

Ik vind het gewoon te smerig dat dat van mij afgesneden wordt, ook al ben ik dood. Hier preces hetzelfde.
quote:knolselder schreef op 01 februari 2016 @ 21:45:

- ik ben al sinds mijn 30 grijs (nooit geverfd) en heb bovendien zeer kort haar. Heb al 20 jaar geen kapper gezien, mijn man doet mijn haar met een tondeuse

- ik heb een stokoude gsm (alleen bellen en smsen)

- ik heb enorme stapels (ongebruikte) schriftjes

- ik heb Crocs (voor de tuin), teva's , Birckenstocks, Meindl wandelschoenen en 3 paar Aigles (rubber laarzen)

- ik praat tegen mijn auto

- ik word rustig van ruiken aan potloden

- ik loop nog steeds blootsvoets op straat (niet in de winter)Ik vind deze zo leuk. Ik neem hem mee als tip!
quote:Fog schreef op 02 februari 2016 @ 06:59:

Ik vind het gewoon te smerig dat dat van mij afgesneden wordt, ook al ben ik dood. I beken: ik heb een donorhoornvlies in mijn rechteroog. Goor he??
quote:Luxaflex schreef op 02 februari 2016 @ 08:15:

[...]

I beken: ik heb een donorhoornvlies in mijn rechteroog. Goor he??Enorm smerig maar als het niet anders kan, dan kan het niet anders.
quote:cookiedevil schreef op 01 februari 2016 @ 19:52:

Ik plas onder de douche.
quote:migudu schreef op 02 februari 2016 @ 07:07:

Ik geloof wel dat mensen High Sensetive kunnen zijn.Wa is da?
quote:Loca_Loca schreef op 01 februari 2016 @ 20:32:

Ik geloof dat ondernemerschap in je moet zitten. Soms lees ik hier mensen die een eigen zaak willen beginnen dat ik meteen denk 'dat red je nooit'. Irl ken ik ook van die mensen, die dan 60 uur in de week werken en nog steeds op een flatje wonen. Dan doe je in mijn ogen echt iets niet goed, zeker niet nu de crisis grotendeels verleden tijd is.Ik beken: ik heb meer geld dan je van de buitenkant kunt zien. Geef niks om spullen, maar wel om reizen, uiteten of voor vrienden uitgebreid en apart koken, cadeautjes geven etc. Hoef gelukkig niet 60uur per week te werken. Ik beken ook dat ik ook op een flatje woon, omdat er in de tijd dat ik in een vrijstaand huis woonde meerdere keren is ingebroken en me dit een veilig gevoel geeft.
quote:Goede-Fee schreef op 02 februari 2016 @ 09:04:

[...]

Wa is da?Hoogsensitief oftewel een HSP-er
k heb een hekel aan artsen die in hun functie beginnen over hoogsensitiviteit, dan denk ik WTF, en ja helaas een keer gehoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven