vriendinnen gezocht Den Bosch :)

14-01-2016 18:41 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden ,



Ik ben 23 en woon sinds kort in Den Bosch. Doordat ik fulltime werk en mijn vriendinnen hier niet wonen heb ik nog niet echt mensen leren kennen maar nu lijkt het mij erg leuk om een aantal leuke meiden te ontmoeten om samen een terrasje mee te kunnen pakken, lekker thee/wijntjes te drinken, bios, sporten etc..

Lijkt het je leuk? Stuur me dan zeker een berichtje!!



Groetjes Sandra
Alle reacties Link kopieren
Beste Sandra,



Ik heb wel interesse! Ik woon al een tijdje in Den Bosch maar door een verbroken relatie is de vriendengroep uit elkaar gevallen. Daarom ben ik weer opzoek naar nieuwe contacten. Ik ben 26 jaar en hou ook van sporten, stappen, winkelen etc. Kun jij mij een privé bericht sturen?



Groetjes Pauline
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sandra & Pauline,



Ik woon sinds kort ook in Den Bosch en ik ken hier ook niet heel erg veel mensen. Ook ik werk fulltime waardoor het iets lastiger is om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ben 25 jaar en vind het leuk om te sporten met vriendinnen (werkt ook beter ;), terrasje te pakken, lekker uit eten of gewoon gezellige kletsen. Misschien kunnen we eens met zen 3en afspreken als het klikt?



Groetjes,

Lyan
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik woon sinds kort in Den Bosch en ken nog niet heel veel mensen hier, vriendinnetjes wonen in andere steden. Ik studeer nog in Tilburg en ben 22 jaar oud. Ik hou van sporten, festivals, uitgaan, uiteten, gezellig kletsen etc..



Misschien kunnen we een keer iets gaan drinken mochten jullie daar zin in hebben..

Ik hoor het graag :)!



Groetjes Danique
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloemen93DB schreef op 29 februari 2016 @ 19:23:

Hoi meiden,



Ik woon sinds kort in Den Bosch en ken nog niet heel veel mensen hier, vriendinnetjes wonen in andere steden. Ik studeer nog in Tilburg en ben 22 jaar oud. Ik hou van sporten, festivals, uitgaan, uiteten, gezellig kletsen etc..



Misschien kunnen we een keer iets gaan drinken mochten jullie daar zin in hebben..

Ik hoor het graag :)!



Groetjes Danique



Hoi allemaal!



Ik woon ook sinds kort in Den Bosch en het lijkt me super leuk om meer mensen te leren kennen :-) Ik ben 23 en studeer ook nog en vind eigenlijk dezelfde dingen als jullie leuk! Zou leuk zijn als we in contact komen, groetjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Coconutisland schreef op 01 maart 2016 @ 11:49:

[...]





Hoi allemaal!



Ik woon ook sinds kort in Den Bosch en het lijkt me super leuk om meer mensen te leren kennen :-) Ik ben 23 en studeer ook nog en vind eigenlijk dezelfde dingen als jullie leuk! Zou leuk zijn als we in contact komen, groetjes!





Hoi coconutisland,



Ik kan je geen berichtje sturen, als het goed is kan je mij wel een berichtje sturen



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ik woon zelf in Tilburg maar een paar vriendinnen van mij hebben ook in Den-Bosch gewoond, en ik ben er toevallig geboren haha!

Ben 23 jaar oud en zou het ook leuk vinden om me contacten te verbreden aangezien al mijn vriendinnen een vriend hebben

Ik hoor het graag!



Groetjes Xx
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben 22 jaar. Ik woon sinds een jaartje in denbosch samen met mijn vriend en dochtertje van een half jaartje. Ik heb nog niet veel contacten omdat ik hier niet vandaan kom en ergens anders werk. Lijkt me erg gezellig! Leuk om lekker te stappen, terrasje te pakken, wijntjes drinken of lekker naar de bios!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Leuk clubje lijkt me dit! Hebben jullie al eens afgesproken en zou ik ook eens mee kunnen doen? :D

Ik ben op zoek naar leuke meiden om mee op terras te zitten, lekker mee te eten en gewoon mee te kletsen!

Hoop dat we eens kunnen afspreken om te kijken of er een klik is!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden.
Ikwil iets,leuks doenmet meiden .
Ik wil vriendinnen om iets leuks mee te doen.
Ik ben 36
Mail me maar jocelyn_jarratt@hotmail.com
Kus jocelyn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven