Waar een ouder boek bestellen?

02-02-2016 19:46 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of ik het op de goede pijler plaats, excuses alvast als dat niet zo is



Ik ben op zoek naar het boek Level 26 van Anthony Zuiker. Het is al een ouder boek, vandaar ook de topictitel. Via bv. bol.com zijn wel tweedehands versies te koop, maar omdat het een kado moet worden wil ik een nieuwe. Welke sites kan ik nog meer proberen?
I would rather shit in my hands and clap
Gewoon eens informeren bij een boekhandel misschien?

Als het een Engelstalig boek is, zou je amazon.co.uk kunnen proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er dan geen nieuwe uitgaven zijn. Soms raken boeken even (of definitief) uit roulatie, gewoon omdat ze even een bestseller zijn geweest, maar het niet loont er een nieuwe oplage van te drukken. Dus die is er dan gewoon niet. Dan is je enige mogelijkheid een tweedehands versie, of (maar dat is een speld in een hooiberg) zoeken naar een ouderwetse boekhandel die nog een onverkocht nieuw exemplaar in het magazijn heeft liggen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Hmm klinkt logisch pejeka. Morgen maar eens een rondje door de stad doen dus!
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Boekwinkeltjes.nl

En ja hoor, ze hebben hem
Alle reacties Link kopieren
De exemplaren op boekwinkeltjes.nl zijn gebruikt, maar op amazon.co.uk vind ik wel nieuwe exemplaren. Ik weet natuurlijk niet wat de verzendkosten zijn naar Nederland.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 02 februari 2016 @ 19:57:

De exemplaren op boekwinkeltjes.nl zijn gebruikt, maar op amazon.co.uk vind ik wel nieuwe exemplaren. Ik weet natuurlijk niet wat de verzendkosten zijn naar Nederland.

amaZon heb ik geregeld boeken gekocht, die nieuw zouden zijn, maar waar de bibliotheekstickers opzaten. Vind ik geen punt, want ik lees ze 1x, maar als kado is dat vervelend.

Verzendkosten ongeveer 5 pond, kun je uitrekenen, staat een tabelletje op de site.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 02 februari 2016 @ 20:00:

[...]



amaZon heb ik geregeld boeken gekocht, die nieuw zouden zijn, maar waar de bibliotheekstickers opzaten. Vind ik geen punt, want ik lees ze 1x, maar als kado is dat vervelend.

Verzendkosten ongeveer 5 pond, kun je uitrekenen, staat een tabelletje op de site.Oh, echt waar? Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik bestel wel altijd bij aanbieders met hoge ratings, dat scheelt misschien. Of ik heb gewoon geluk gehad, dat kan natuurlijk ook.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Best offtopic, maar: Mèn, wat een fantastisch heerlijk boek is dat!

(ik heb hem staan, tweedehands. Maar daar heb je dus niks aan...)
Heb je al gegoogled op isbn nummer? Dan krijg je waarschijnlijk nog wel wat meer aanbieders te zien.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips tot nu toe, het gaat me in ieder geval lukken het boek zo goed als nieuw te kopen



Ja he origami?! Ik heb hem zelf ook, en omdat hij zo goed is wil ik hem kado doen.
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook te koop staan. Tweedehands dus dat is niet wat je zoekt 😊
Alle reacties Link kopieren
Als Engels ook prima is dan staat hij hier tussen: http://www.bookdepository ... level+26&search=Find+book

Gratis bezorging en de bestelling die ik er heb gedaan was binnen 1,5 week binnen.
You can be the ripest, juiciest peach in the world, but there will always be someone who hates peaches.
Alle reacties Link kopieren
Mugske wat is de staat van het boek?(en is hij in het Nederlands?)



Zoals het er nu naar uitziet zal het toch een gebruikt exemplaar worden...
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Op literatuurplein kun je de uitgever vinden en of een boek leverbaar is. Heel misschien zwerft er nog ergens iets.

Of naar een boekhandel gaan en vragen of ze hun concullega's willen benaderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven