Vlooien in huis

02-02-2016 22:50 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
O ja en je bent natuurlijk niet verantwoordelijk door een ooit ingebrachte hond. Dat zeggen ze om je schaakmat te zetten of je monddood te maken. Dan stel je maar een tegenvraag, zoiets als hoef je dan daarom niets te doen.

Elk baasje moet zijn dier maandelijks behandelen en vlooien lopen ze overal op.
Alle reacties Link kopieren
Wat een belachelijke houding van je ouders. Ik zou zeker contact zoeken met de dierenpolitie (144) of de Dierenbescherming/ambulance. Het verhaal uitleggen en vragen of zij een keer kunnen komen praten met je ouders.



Als ik zie wat jij al hebt gedaan, zou het een optie zijn dat je in overleg met je ouders nogalmaals het huis chemisch laat reinigen en jij daarna het druppelen maandelijks bijhoudt?
Alle reacties Link kopieren
Arme dieren

Jammer dat de vlooien niet op je ouders gaan zitten, kijken hoe fijn zij het vinden om doorlopend gebeten te worden. Volgens mij zien je ouders het probleem gewoon absoluut niet in en denken zij dat het heel normaal is dat dieren vlooien hebben. Als ze werkelijk zo hardleers zijn zou ik de dierenpolitie er op afsturen als ik jou was. Of een reinigingsbedrijf bellen en dat op hun kosten aan de slag laten gaan. Dit is echt dierenverwaarlozing.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 03 februari 2016 @ 11:17:

Wat een belachelijke houding van je ouders. Ik zou zeker contact zoeken met de dierenpolitie (144) of de Dierenbescherming/ambulance. Het verhaal uitleggen en vragen of zij een keer kunnen komen praten met je ouders.



Als ik zie wat jij al hebt gedaan, zou het een optie zijn dat je in overleg met je ouders nogalmaals het huis chemisch laat reinigen en jij daarna het druppelen maandelijks bijhoudt?



Helemaal mee eens.



Maar het huis moet ook erna nog wel eens in de zoveel tijd gespoten worden als ze zoveel vlooien hebben. Als het niet om het geld gaat dan zou ik die taak op je nemen hoewel ik echt snap dat het jouw taak niet is hoor. Kort door de bocht vind ik dat zulke mensen geen dieren moeten hebben als het je niets doet dat die dieren nu al JARENLANG ziek zijn en last hebben van vlooien. Sorry ik weet dat het jouw ouders zijn maar hoe kan je nou naar de DA gaan met een doodzieke hond en dan erna niets eraan doen. Die druppels zijn 1 minuut werk. En dat broer/zus het ook niets uitmaakt, dan hoop ik echt oprecht dat ze nooit dieren nemen.



Laat het niet zo verder sudderen. Het woord dat dit al jarenlang aan de hand is, dat vind ik echt schokkend.



Gelukkig dat je nu ervoor gaat. Het is jouw schuld niet omdat jij ooit een hond wilde. Zelf zou ik echt hopen dat jij de dieren bij je kan nemen want dan pas komen ze goed terecht. Mocht het kunnen financieel en met werk end dan zou ik daarvoor gaan. Misschien zeggen je ouders wel, ik betaal wel mee voor het eten end voor de dieren maar wij zijn er dan lekker vanaf als ze bij jou zijn.



Ik denk dat ze echt beter af zijn bij jou.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven