Huidvriendelijk afwasmiddel?

17-11-2013 22:49 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bestaat er een afwasmiddel dat zacht is voor de handen? De laatste tijd heb ik na het afwassen het gevoel dat ik zo de verf ergens van af kan schuren zonder schuurpapier te hoeven gebruiken, zo ruw is m'n huid geworden.
klok en die crèmige van dreft

anders handschoenen dragen



en iig na die tijd goed insmeren met bv bepanthen, het is ook wel de tijd voor ruwe handen, ook zonder afwassen
Alle reacties Link kopieren
Vaatwasser
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Neutral?
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 17 november 2013 @ 22:56:

Vaatwasser Daar heb ik geen plaats voor!
Ecover, het enige afwasmiddel waar ik geen jeukhanden van krijg. Bij de natuurwinkel te koop.
Alle reacties Link kopieren
Neutral
Alle reacties Link kopieren
Man en kinderen laten afwassen.
verba volant, scripta manent.
Goedkoopste dat er is, daarna goed wassen met zeep uit pompje n dan insmeren. Dat is het enige dat bij mij helpt. Van alles dat volgens de verpakking zacht is voor je handen krijg ik droge handen.

En inderdaad de vaatwasser! Sinds vier jaar helemaal geen ruwe handen meer, maar twintig jaar lang werkte e andere oplossing het best.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon handschoenen aandoen. Dan kun je ook met veel heter water afwassen.
Alle reacties Link kopieren
De roze creme-achtige van de Lidl. Daarna wel insmeren, maar ik krijg er geen jeuk van en van andere wel.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Heel ouderwets: een kloddertje groene zeep oplossen in heet water en daarmee afwassen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog niet gevonden. Ecover was redelijk, maar maakte slecht schoon. Nu gebruik ik gewoon handschoenen, ook wel zo fijn voor mijn nagellak.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb allerlei afwasmiddelen geprobeerd maar heb geen afwasmiddel kunnen vinden waarvan ik geen huidproblemen kreeg. De enige oplossing is om afwashandschoenen te dragen. Heeft ook nog het voordeel dat je met veel heter water kan afwassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven