Vloggers om te volgen

03-02-2016 16:10 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaay,



Ik kijk al een tijdje naar YouTube video's, vind het erg leuk om andere mensen te volgen.

Ik kwam laatst een vlog tegen van ene Sonny Monster die volg ik nu, dit is zijn laatste

( https://www.youtube.com/watch?v=ApkYFVwj3YE ) echt wel lachen!!

Welke volgen jullie??
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Sanny Verhoeven vind ik erg leuk en inspirerend, daarnaast Heidi Somers (fitness en dieet tips), en Kirsten Sarah, zij heeft echt ontzettend leuke reisvlogs!
quote:chocolol schreef op 03 februari 2016 @ 17:25:

En hier meld je je speciaal voor aan? Riekt naar spam.





Schaamteloze zelfpromotie inderdaad, maar toch leuk om de tips van andere te lezen.

Sonny kan zichzelf beter promoten op het Elle Girl forum, de volwassen vrouw zit hier niet op te wachten
Alle reacties Link kopieren
quote:Reddexy schreef op 03 februari 2016 @ 18:14:

Sanny Verhoeven vind ik erg leuk en inspirerend, daarnaast Heidi Somers (fitness en dieet tips), en Kirsten Sarah, zij heeft echt ontzettend leuke reisvlogs!Dan is Louis Cole mss ook iets voor jou.
Life is short. Eat dessert first.
Ik volg de vloggersfamilie 'The SacconeJolys' het langst en trouw elke dag.



Verder vind ik Bratayley, Zoella, Itsjudyslife en vloggloss leuk om te kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 03 februari 2016 @ 18:22:

[...]



Dan is Louis Cole mss ook iets voor jou.Meteen even gekeken en geabonneerd 😃 thanks voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
quote:Reddexy schreef op 03 februari 2016 @ 19:33:

[...]





Meteen even gekeken en geabonneerd 😃 thanks voor de tip!Ik vind 'm heel leuk. Fijne stem, rustige man.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Meghan rienks is ook leuk
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk graag naar het wel en wee van de familie Bauer op Youtube
Hallo?!
Vlogs



Zoals een paar mensen hierboven volg ik Pewdiepie. Leuke man om naar te kijken haha. Ik vind zijn persoonlijke vlogs altijd heel leuk, maar ook een aantal games die hij spelt vind ik interessant dus die kijk ik ook wel eens.



Verder kijk ik wel eens naar Zoella, maar ook Danisnotonfire en Amazingphil, die vloggen heel vaak samen. En Tyler Oakley vind ik wel leuk.



Verder vind ik het kanaal van de Fine Bros echt een aanrader, zij hebben een programma genaamd "Kids react" waarin ze kinderen om hun mening vragen over tv shows uit de jaren '80, of oudere muziek, of technologie. Is vaak heel grappig. Ze hebben ook versies van "Teens react" en "Elders react".



John Green (van de Fault in our Stars) heeft ook een leuke vlog samen met zijn broer Hank. Dat is begonnen als een soort van project, waarbij ze elkaar videos sturen om met elkaar in contact te blijven.



Oh, en de Honest Trailers van Screen Junkies vind ik ook leuk, waarbij ze films helemaal afkraken. En de Epic Rap Battles of History van NicePeter and co. Zo creatief!



...Ik volg dus aardig veel Alleen maar Amerikaanse en Britse vlogs (met uitzondering van Pewdiepie), want ik vind Nederlandse echt zo vreselijk...



Ik kijk liever vlogs dan dat ik blogs lees, omdat heel veel vloggers ontzettend creatief zijn in hun vlogs. Er straalt enorm veel persoonlijkheid van uit, en dan kijk ik liever naar zoiets dan dat ik een lap tekst op een scherm moet lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk haast nooit naar vlogs, maar als ik kijk vind ik Jenna Marbles een leuke. The VlogBrothers zijn ook heel leuk. Ik heb echt al TE vaak naar We are all Batpeople songified geluisterd.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Bree Ann Barbie, Nicole Guerriero en Melissa Merk
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik hem vergeten.... Terwijl ik zo van z'n vlogs geniet! Domien verschuren (3FM dj) vlogt sinds kort en ik houd erg van z'n stijl qua editen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven