Hoog libido

06-01-2016 22:51 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms denk ik ben ik de enige ofzo. Ik heb momenteel geen relatie maar als ik een relatie heb kan ik soms wel elke dag zin hebben in seks. Zijn er meerdere vrouwen die dat hebben soms denk ik alleen dat dit bij mannen voorkomt..
Dat komt gelukkig ook bij vrouwen voor. Niets vreemds, niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelfs meerdere keren per dag zin dus zo uitzonderlijk ben je niet.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig! Ja in mijn omgeving heb ik weinig vrouwen die dat hebben dus dan denk ik ja ben ik de enige vrouw ofzo
Dan zullen ze je vast niet alles vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Ja een vriendin van mij is wel heel open erover maar dat is mijn enige vriendin die dat zo heeft
Precies. Dan zullen de anderen je vast niet alles vertellen maar dat hoeft ook helemaal niet...
Alle reacties Link kopieren
Nee dat hoeft ook niet, maar soms voel ik me dan appart ofzo
Vooral niet doen. Echt niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Nee is ook zo, maar heb dit alleen bij partners die ik dan ook heel aantrekkelijk vind anders ook niet
Volkomen natuurlijke reactie. Geen probleem van maken maar er dan van genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nog maar jong haha, dus soms kan ik op dat vlak ook onzeker zijn op dat gebied wat gewoon is en ongewoon is
Vaak heb je in het begin van een relatie heeeeel vaak seks. Hoort er gelukkig bij. Je kunt niet van elkaar afblijven maar dat is juist heel leuk dus geniet daarvan!

Als je een tijdje samen bent, kan dat 'altijd maar zin in seks hebben' vanzelf minder worden. Ook dat is iets om je geen zorgen over te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat heb ik ook wel ervaren inderdaad in het begin is het erg spannend en nieuw!
Er is niet zoiets als gewoon of ongewoon; belangrijk is dat je alleen doet wat je fijn vindt, niets tegen je zin in doet omdat de ander het per se wil doen! Geef altijd je grenzen aan.
Precies. Je gaat bij elkaar op ontdekkingstocht; wat vind ik lekker, wat vindt de ander lekker? Iedereen zoent/streelt/sekst weer anders en als het goed klikt, kan dat heel lekker en spannend zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lively- schreef op 06 januari 2016 @ 23:03:

Nee is ook zo, maar heb dit alleen bij partners die ik dan ook heel aantrekkelijk vind anders ook nietheb ik ook
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is zeker zo, ik heb nog veel te ontdekken haha
Alle reacties Link kopieren
Herkennen meer vrouwen het als ze ongesteld zijn. Ik heb dan echt het idee dat ik dan steeds meer zin heb
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin wil (minstens) elke dag - maar dat is wel uitzonderlijk
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven