Snapchat

21-09-2014 09:55 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met snapchat?

De bedoeling is dat je foto's (en chats) naar elkaar kunt versturen die na een paar seconden weer verdwijnen..
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hangt de verzender er een aantal 'kijkseconden' aan. Stel dat het 30 seconden zijn en je kijkt maar 5 seconden, dan hou je dus nog 25 seconden over. Dus tot die voorbij zijn kan je de foto blijven zien.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Die foto's zijn door een ander gewoon op te slaan zonder dat jij dat merkt. Pas dus op met wat voor foto's je versruurt.
Alle reacties Link kopieren
Nee dus.. Ik heb de app er zelfs afgegooid en weer opnieuw gedownload. En toch als ik weer naar de persoon ga waar ik mee gechat heb, staan die foto's weer gelijk in het gesprek.

De foto's die ik had gestuurd, stonden al op mijn telefoon trouwens, misschien maakt dat iets uit?

Dit lijkt me niet de bedoeling van snapchat
Alle reacties Link kopieren
Als de andere persoon een screenshot maakt, krijg je daar melding van.. Het zijn geen foto's waar ik me voor moet schamen o.i.d. maar het doel van snapchat is dat je (gekke) foto's naar elkaar kunt versturen zonder dat deze opgeslagen worden. Dit is dus niet waar!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm raar.



Ik heb het ooit kortstondig gehad voor mijn nichtje, maar ik heb het er ook vrij snel weer afgegooid. Voor mij voegt het niks toe. Whatsapp is prima.



En inderdaad, veiligheid is een wassen neus!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Er zijn dus manieren om de foto's die je ontvangt op te slaan zonder dat de ander daar melding van krijgt. Geloof de reclames over dat het niet zou kunnen aub niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof ook niet dat snapchat veilig is, maar de boodschap die ze uitdragen is dat de foto's na een paar seconden niet meer zichtbaar zijn voor de ontvanger..
Gaat het om een foto of meerdere? Want als het om een foto gaat klinkt het of je de functie opnieuw afspelen aan hebt staan. Bij snapchat kun je de laatst ontvangen video of foto (binnen 24 uur) nogmaals bekijken als je de functie opnieuw afspelen aan hebt staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat niet aan gezet maar ik ga even kijken.. Ligt het aan mij of is het menu heel 'magertjes' (als in weinig informatie) van snapchat?
Alle reacties Link kopieren
Het staat niet aan. Het moet wel iets heel bijzonders zijn want ik kan er nergens iets over vinden, google levert ook niets op
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je de app even verwijderen van je telefoon en opnieuw installeren. Kijk even of het dan nog gebeurt.



Is er geen online pagina van Snapchat waar je deze vraag kunt stellen trouwens?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Heb ik al 2 keer gedaan, de app verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd... Als ik dan weer een gesprek start met die persoon, komen de foto's gelijk tevoorschijn. Ik heb geprobeerd te chatten met "team" maar krijg geen reactie
Alle reacties Link kopieren
Een app waarvan je niet op aan kan, zou ik niet meer gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat ben ik nu ook niet meer van plan!
Na een aantal Snapchatters te hebben gevolgd heb ik ze weer verwijderd, omdat ik hun gezeur zat werd

Heeft er iemand tips voor leuke Snapchatters?
Als je de snaps privé naar mensen verstuurd dan zijn ze geloof ik wel maar heel even zichtbaar (sowieso wel tot het moment dat de persoon naar wie je de snap stuurt hem opent, daarna verdwijnt hij als het goed is vrij snel). Als je echt een chat gesprek aan gaat daar blijven de foto's wel staan geloof ik. Er is blijkbaar een verschil tussen een snap privé sturen en een chat gesprek aan gaan. Als je ze in 'mijn verhaal' zet zijn de snaps 24 uur zichtbaar. Maar ik kan het uiteraard ook fout hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven