Stage Suriname

23-09-2012 14:39 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben sinds kort klaar met de pabo en ga binnenkort voor een half jaar naar Suriname om daar les te gaan geven. Kijk er erg naar uit en dan niet alleen voor het de stage maar ook voor de mannen daar



Heb tot nu toe alleen maar gekeken naar die aantrekkelijke grote donkere mannen omdat ze bij sommige van mijn vriendinnen niet zo goed liggen. Ik woon in een klein dorpje en heb weinig trek in roddels maar wil me in Suriname wel gaan uitleven/ wonen.



Wie weet wat de beste discotheken zijn waar leuke mannen zijn? Ik zoek adviezen wat wel en niet te doen met mannen daar.
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 24 september 2013 @ 16:05:

[...]

Zet dit op een Surinaamse website en binnen no time heb je een ticket.



Ik heb het wel eens gepresteerd om iemand uit een ander werelddeel naar hier te halen voor een "actieve vakantie". Getver foute vent.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 24 september 2013 @ 15:59:

Als iemand een ticket voor me regelt, dan ga ik mee op reis hoor!

kan wel een "actieve" vakantie gebruiken.

jungle of hangmat, klinkt allebei goedHet is spijtig, maar het werk is niet zelf-actief en moet dus gedaan worden:-) Anders zou ik een (tweepersoons?)hangmat wel zien zitten, ja... :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 24 september 2013 @ 16:05:

[...]



Ik heb het wel eens gepresteerd om iemand uit een ander werelddeel naar hier te halen voor een "actieve vakantie". Erg respectvol naar die vrouw klinkt dat anders ook niet hoor... De repliek van Coralie klonk een stuk beter.
nou ik weet ook niet of ik dan ook echt in het vliegtuig zou stappen.

volgens mijn vriend valt het toch vast tegen. hij weet van mijn fantasie over een donkere man en wordt er soms een beetje moe van denk ik.

hij zegt wel eens, misschien moet je het maar gewoon doen coralie. gewoon hier in nederland dan wel. een date met een donkere man. zo van, dan heb je het een keer gehad, dan heb je d'r van geproefd en kun je door met je leven. hij denkt dat ik dan een illusie armer ben. ik twijfel, want ik heb dus ergens zoiets van dat ik het gewoon een keer wil proberen en als mijn vriend het goed vindt dan is dat natuurlijk mooi geregeld. ben niet zo bang voor als het tegenvalt, heb wel eens eerder slechte seks gehad. maar wat nou als het naar meer smaakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 25 september 2013 @ 10:04:

ben niet zo bang voor als het tegenvalt, heb wel eens eerder slechte seks gehad. maar wat nou als het naar meer smaakt?Dat "risico" loop je volgens mij dan wel. Men zegt wel eens "Once you go black, you never go back". Dat is zeker overdreven, maar bij mij steekt de zin in seks met zo'n lekkere zwarte kerel op geregelde tijdstippen de kop op...
quote:jaakds schreef op 24 september 2013 @ 20:34:

Erg respectvol naar die vrouw klinkt dat anders ook niet hoor... En op de suggestie springen van Coralie is dat wel?



Wat weten jij en Meerdereklachten nu hoe dat gelopen is...
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 25 september 2013 @ 11:59:

[...]

En op de suggestie springen van Coralie is dat wel?



Wat weten jij en Meerdereklachten nu hoe dat gelopen is...

Hoezo? Ik spring noch op de suggestie van Coralie, noch op Coralie zelf... Dat laatste zou overigens misschien best prettig kunnen zijn, maar zij fantaseert over een zwarte, dus dan zou ik er eerst nog zwarte schoensmeer moeten aanvegen...



Heej, Gewoon even mee verder gefantaseerd... lachen jullie dan nooit eens?



Hoe dat met die vrouw in jouw geval gelopen is, weten wij natuurlijk niet, maar de manier waarop je je melding formuleerde, klinkt toch in de richting van een vrouw als speeltje...
haha jaaks, dat met die schoensmeer zie ik al voor me. denk alleen dat het meer op de lachspieren werkt dan dat het opwindend is. beetje zwarte piet idee.



als straks mijn vriend thuis is ga ik het er toch nog eens over hebben. heb er nog over lopen nadenken en ik zal heus niet verliefd worden op zo'n eenmalige date, zeker als het van beide kanten duidelijk is en mijn vriend er bij betrokken is.

hij zei heel rustig dat hij het geen probleem vond als ik daar nou steeds over door blijf fantaseren. hij is niet snel onzeker te krijgen ;)



ik denk dat het het beste zou zijn als ik het via een erotische datingsite doe en dat die man hem ook spreekt zodat het echt voor iedereen duidelijk is en dat er achteraf geen gedoe van komt.

weet ook niet of mijn vriend misschien stiekem wel zou willen kijken. denk dat ik het liever zonder doe, maar als hij het wilt heb ik daar ook geen probleem mee.
Ik heb een Surinaamse vriend gehad, half Surinaams half Chinees, mooie man hoor. Opgegroeid in Suriname, vanaf studietijd in NL. Erg gespierd, prachtige huid. En het allerleukste, een enorme pik.



Ik zie 'm nog regelmatig als gewone vriend en als ik wil, is hij beschikbaar voor seks, tot aan onze dood.



Oh en hij kon van alle mannen die ik gehad heb het lekkerste beffen.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa Suriname is leuk!!

En in Paramaribo zijn genoeg leuke adresjes. No worries, de stad is niet groot. Je leert de leuke plekken binnen no time re vinden!



Waar wij vooral heen gingen:



Het Vat voor een lekker Parbo biertje

Zsa Zsa zu voor het uitgaan in het weekend.

Havana lounge is vooral leuk voor de donderdagavond.

Eerst is er salsadansen en daarna draaien ze hele fijne zwoele nummers!

Veel plezier! Ik ben zwaar jaloers op je. ..
Alle reacties Link kopieren
quote:WellieB schreef op 25 september 2013 @ 23:28:

.., mooie man ... Erg gespierd, prachtige huid. ...., een enorme pik.



Oh en hij kon van alle mannen die ik gehad heb het lekkerste beffen.

Dat is niet eerlijk he zeg... Al die dingen waar je als blanke man niet tegenop kan, en als toemaatje ontnemen ze je dan ook nog eens je enige geheime wapen dat je dacht te hebben: beffen :-)



Zo zal mijn stiekem verlanglijstje snel leeg zijn. WellieB: schrappen, Coralie: schrappen... Allemaal in de ban van de black beauty :-)
Och, Jaakds, het was een toevalstreffer, ik leerde hem kennen en van het een kwam het ander.



Verder ben ik niet in de ban van de black beauty hoor, sterker nog, ik val op blonde blanke mannen. Donkere mannen trekken mijn aandacht niet eens op straat.





Maar het exemplaar dat ik toevallig tegenkwam en leerde kennen, sja...dat was wel leuk. Die grote pik was nog het leukste hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er mij wel iets bij voorstellen zo, "van het een kwam het ander", en aanvankelijk dacht je nog even dat die kerel wel een ontzettend grote smartphone op zak had, maar dat bleek wat anders te zijn :-)



Er is anders wel alvast een punt waarop wij bijzonder goed overeenkomen Wellie: donkere mannen trekken ook mijn aandacht niet op straat :-)
Alle reacties Link kopieren
ik heb 9 jaar samen geleefd met een surinamer ,

en eens een neger,, altijd een neger.. die term bij mij niet meer,,

zeker in suriname ben je als buitenlandse vrouw heel in trek,,

ik zou zeggen ,,meid je moet het zelf weten wat je doet,,

leef je uit,, laat je uitwonen,,ga lekker los,,

maar een tip,, doe het veilig,, en hou je eigenwaarden.
vertel nooit je gedachten of je geheim,, wie vandaag je vriend is kan morgen je vijand zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:shady74 schreef op 28 september 2013 @ 17:36:

ik heb 9 jaar samen geleefd met een surinamer ,

en eens een neger,, altijd een neger.. die term bij mij niet meer,,

zeker in suriname ben je als buitenlandse vrouw heel in trek,,

ik zou zeggen ,,meid je moet het zelf weten wat je doet,,

leef je uit,, laat je uitwonen,,ga lekker los,,

maar een tip,, doe het veilig,, en hou je eigenwaarden.Dat geldt toch eigenlijk gewoon altijd, voor iedereen, en overal, niet alleen ivm met Suriname.
Alle reacties Link kopieren
zeker weten jaakds.

wat suriname ermee te maken heb weet ik ook niet,,

want ga je meters buiten je dorp or what ever los,,

blijft het zelfde,,

geen haan die er naar kraait.

zal er niet veroordelen dat kan er maar 1,,

maar ik hoop dat ze haar koppie erbij houd
vertel nooit je gedachten of je geheim,, wie vandaag je vriend is kan morgen je vijand zijn
Alle reacties Link kopieren
En hoe was het
Alle reacties Link kopieren
Wanneer een man deze post in een mannenforum had geplaatst was hij stoer geweest.



Mira85 is jong en vertelt wat ze denkt.

Waarom moet iedereen haar dan op een sex forum terecht wijzen?



Wees voorzichtig en geniet!
quote:ijsberg schreef op 05 februari 2016 @ 23:42:

Wanneer een man deze post in een mannenforum had geplaatst was hij stoer geweest.



Mira85 is jong en vertelt wat ze denkt.

Waarom moet iedereen haar dan op een sex forum terecht wijzen?



Wees voorzichtig en geniet! Ik gok dat ze al lang en breed weer thuis is.
Alle reacties Link kopieren
Wat een topic en dat men niet ziet dat het al 3 jaar oud is.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
3 jaar oud misschien maar de voorkeur voor grooooote donkere mannen gaat niet zo maar weg hoor
..
anoniem_214339 wijzigde dit bericht op 17-02-2016 20:25
Reden: Zag niet dat het een oude topic was
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Doe het aub veilig.. vriendin van me heeft HIV opgelopen in Paramaribo (serieus!!)

na onveilige sex met een Surinamer..
quote:Nrkee schreef op 22 februari 2016 @ 20:33:

Doe het aub veilig.. vriendin van me heeft HIV opgelopen in Paramaribo (serieus!!)

na onveilige sex met een Surinamer..In de rest van de wereld hoef je het natuurlijk niet veilig te doen.
Alle reacties Link kopieren
stage lopen daar is ff iets anders dan hier. ga je alleen? zoek anderen op. blanke meisjes in dezelfde situatie zodat je kunt delen wat je meemaakt en niet alleen over straat hoeft. afhankelijk van waar je zit, is het niet overal veilig.

en.. realiseer je: HIV is erg actief. net als alle soa's. kijk goed uit. er zijn leukere souvenirtjes dan dat. doe het veilig!!

plezier hebben en ervaringen op doen met mannen kan daar heel goed, maar ze geven geen flikker om je en het interesseert ze veelal niet hoe je eruit ziet. vooral nederlandse meiden hebben de naam erg easy te zijn.

als je uit een gereformeerd dorp komt, zal de shock wel groot zijn.. gok ik zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven