Werk & Studie alle pijlers

Goed gevoel sollicitatiegesprek- terecht??

03-02-2016 11:39 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik ben supergespannen dus ik moet het even van me afschrijven Ik heb afgelopen maandag gesolliciteerd op een leuke functie die perfect aansluit op mijn CV en ik hoop zo ontzettend dat ik deze baan krijg. Ik ben afgelopen oktober gestopt met mijn vorige baan en in december bevallen van een kleine meid, dus ben momenteel werkloos. Hoewel ik absoluut geniet van moeder zijn heb ik heel erg gemerkt dat ik het werken toch ontzettend mis en ik nu dat vooruitzicht mis. Ik heb nl. altijd gewerkt vanaf mijn 15e dus deze situatie is compleet nieuw voor me :-s



Vandaar dat ik nu supergespannen ben- ik heb er een goed gevoel over maar des te harder de klap als het niet zo blijkt te zijn.



Ik hoop dat jullie dezelfde mening delen ;)

Ik heb me ontzettend goed voorbereid, de website van onder tot boven geanalyseerd en gelezen, meestgestelde vragen geoefend en uitgeschreven, in de spiegel geoefend op mijn antwoorden en alles van tevoren uitgestippeld zodat ik precies op tijd kwam!



Ik probeer de positieve signalen beknopt op de schrijven:

-ze zochten iemand die iets meer senior was en ze zeiden dat mijn profiel heel interessant was en hier op kantoor van toegevoegde waarde kan zijn met 2 meer junior medewerkers

-ze hadden meerdere gesprekken gehad en de sollicitanten wilden allemaal reizen (het is een inkopersfunctie) maar dat was hier niet het geval- en ik wil juist NIET reizen (ivm mn kindje) , dat vonden ze positief

-ik had ervaring met het ERP systeem die zij gebruiken

-ze vroegen of ik nog tijd had om nog even met de directeur te praten (die hebben ze toen erbij gehaald, was niet gepland), en toen heb ik daar nog 20 minuten mee gezeten

-ze hebben me de werkplek laten zien waar ik eventueel zou gaan zitten

-ze vroegen wanneer ik zou kunnen beginnen en een salarisindicatie

-de directeur zei dat begin volgende week dan eventueel het vervolggesprek zou zijn



Kortom het ziet er positief uit denk ik maar ben oh zo nerveus... ze hebben natuurlijk nog meerdere gesprekken dus ik moet nu nog thuis even met klamme handjes afwachten...



Duimen jullie met me mee???
Alle reacties Link kopieren
Ik ga weer voor je duimen!! Ik hoop echt dat je positief bericht krijgt vandaag
Alle reacties Link kopieren
Even een update van mezelf- ik heb vanochtend een mailtje gestuurd om te zeggen dat ik het een prettig gesprek vond en dat ik misschien een indicatie kon krijgen wanneer ik iets zou kunnen vernemen. Ik heb geen respons gehad op mn mailtje en nu knijp ik hem gigantisch :-s



Nu denk ik shit had ik maar niks gestuurd!



Ben zo gespannen zucht :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Monoqi schreef op 04 februari 2016 @ 16:47:

Even een update van mezelf- ik heb vanochtend een mailtje gestuurd om te zeggen dat ik het een prettig gesprek vond en dat ik misschien een indicatie kon krijgen wanneer ik iets zou kunnen vernemen. Ik heb geen respons gehad op mn mailtje en nu knijp ik hem gigantisch :-s



Nu denk ik shit had ik maar niks gestuurd!



Ben zo gespannen zucht :(nee joh, hun besluit hangt echt niet van dit mailtje af
Spannend. Ik hoop dat je het krijgt....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net eindelijk het verlossende telefoontje gehad ... Ik ben aangenomen 😀 .. Maandag gelijk aan de slag .. Yesssssss .. Zo nu eerst taartje kopen hihi



Heb jij al wat gehoord?
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
quote:up4more schreef op 05 februari 2016 @ 09:53:

Ik heb net eindelijk het verlossende telefoontje gehad ... Ik ben aangenomen 😀 .. Maandag gelijk aan de slag .. Yesssssss .. Zo nu eerst taartje kopen hihi

gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
quote:up4more schreef op 05 februari 2016 @ 09:53:

Ik heb net eindelijk het verlossende telefoontje gehad ... Ik ben aangenomen 😀 .. Maandag gelijk aan de slag .. Yesssssss .. Zo nu eerst taartje kopen hihi



Heb jij al wat gehoord?Oooh, wat leuk!!!! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd up4more!
Alle reacties Link kopieren
Thanx allemaal ☺ Pffff met het krijgen van de baan heb ik ook gelijk de bibbers .. Spannend weer aan het werk ..



Monoqi heb je al wat gehoord?
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
quote:up4more schreef op 05 februari 2016 @ 17:30:

Thanx allemaal ☺ Pffff met het krijgen van de baan heb ik ook gelijk de bibbers .. Spannend weer aan het werk ..



Monoqi heb je al wat gehoord?



Aaaah te gek gefeliciteerd!!!! Ben superblij voor je Ik had ze gisteren een mail gestuurd en ik kreeg einde van de middag terug dat ze begin volgende week/halverwege de week een antwoord zouden geven. Maar ik kreeg vandaag later op de middag een email dat ze eerder dan verwacht mij konden uit nodigen voor een tweede gesprek!!!! Die heb ik dus komende dinsdag- alleen nu weet ik niet of ik stiekem al een beetje mag denken dat ik ben aangenomen omdat ik dus al met de managers en de directeur heb gesproken... moet ik dan weer met hen in gesprek? Maar ik ben al superblij!!! Hoop zo dat ik volgende week kan melden dat ik ben aangenomen...



Blijf voor me duimen ladies het werkt :-)))
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend!!! Ik blijf mijn duimen voor je draaien en zend je een dosis van mijn geluk jou kant op ☺
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Succes voor morgen!

2e gesprek is positief!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed!
Alle reacties Link kopieren
Weet je al iets meer?
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
quote:Krulliebollie73 schreef op 12 februari 2016 @ 16:41:

Weet je al iets meer?



Ik heb gisteren eindelijk bericht gehad dat ik ben aangenomen!!!! Ben zo opgelucht :-)))



Het is slechts een kwartiertje van mijn huis dat is echt ideaal met mn kleintje ben zo blij! Dank jullie wel voor al jullie positieve vibes!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Gefeliciteerd!!!!
Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Kijk dat is nou eens super goed nieuws!! Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan 😀🎉
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd!!
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Supergefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Monoqi schreef op 17 februari 2016 @ 08:05:

[...]





Ik heb gisteren eindelijk bericht gehad dat ik ben aangenomen!!!! Ben zo opgelucht :-)))



Het is slechts een kwartiertje van mijn huis dat is echt ideaal met mn kleintje ben zo blij! Dank jullie wel voor al jullie positieve vibes!!!!!!YES Monoqi!! Ben blij voor je! Gefeli!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven