Kobo e-reader hulp nodig (bol.com)

06-02-2016 08:35 16 berichten
Gisteren een boek via bol.com gekocht voor mijn Kobo. Op de bol.com app is het boek prima full screen te lezen.

Ik heb het boek nu via de pc naar de Kobo gesleept en het boek is niet full screen te lezen. Vult zeg maar een derde van het scherm.



Is dat normaal? Het is het eerste boek dat ik via bol.com gekocht heb, dus als dit bij alle boeken zo is ben ik er snel klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, ik koop ze niet, ik krijg ze en die doen 't allemaal prima.
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 06 februari 2016 @ 08:38:

Geen idee, ik koop ze niet, ik krijg ze en die doen 't allemaal prima.Ja maar jij hebt vast geen kinderboeken voor me in de aanbieding?
Alle reacties Link kopieren
Heb pas zo'n 13.000 boeken gekregen van 'n collega, maar ik geloof idd niet dat daar veel kinderboeken tussen staan.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 06 februari 2016 @ 08:57:

[...]

Ja maar jij hebt vast geen kinderboeken voor me in de aanbieding?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:redbuIIetje schreef op 06 februari 2016 @ 09:01:

Heb pas zo'n 13.000 boeken gekregen van 'n collega, maar ik geloof idd niet dat daar veel kinderboeken tussen staan.



13.000 boeken



Hoeveel passen er eigenlijk op zo'n ding?
Alle reacties Link kopieren
Nou, niet te vroeg roepen hoor! Net ff die lijst van m'n collega doorgescrold en zie er zowaar 6 titels van Enyd Blyton tussen staan: mijn favoriete schrijfster toen ik kind was!
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 06 februari 2016 @ 09:09:

[...]





13.000 boeken



Hoeveel passen er eigenlijk op zo'n ding?Geen flauw idee, ik heb zijn usb-stick van 16 gb op mijn laptop gekopieerd en vooralsnog alleen alles van Tess Gerritsen op m'n e-reader gezet.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Mijn Lord of the Rings+ De Hobbit staan in normaal formaat op de kobo-reader.

Ook gekocht bij bol.com.



Ik heb mijn e-reader en mijn bol-account wel aan elkaar gekoppeld middels hetzelfde mailadres.

Zou dat nog uitmaken ? Dat zou niet zo moeten zijn.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:redbuIIetje schreef op 06 februari 2016 @ 09:09:

Nou, niet te vroeg roepen hoor! Net ff die lijst van m'n collega doorgescrold en zie er zowaar 6 titels van Enyd Blyton tussen staan: mijn favoriete schrijfster toen ik kind was!Daar ga ik dan weer heel erg van over mijn nek
quote:Snoesje666 schreef op 06 februari 2016 @ 09:10:

Mijn Lord of the Rings+ De Hobbit staan in normaal formaat op de kobo-reader.

Ook gekocht bij bol.com.



Ik heb mijn e-reader en mijn bol-account wel aan elkaar gekoppeld middels hetzelfde mailadres.

Zou dat nog uitmaken ? Dat zou niet zo moeten zijn.Heb ik ook gedaan inderdaad. Synchroniseren werkte ook al niet automatisch. Heb het epub bestand moeten slepen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien helpt het als je het boek eerst in adobe digital editions of in calibre zet.





En Enyd Blyton, jakkie! (vond het 30 jaar geleden ook leuk maar toen was het al verschrikkelijk ouderwets )
Alle reacties Link kopieren
40 Jaar geleden was het voor mij precies goed die De Vijf boekjes.

Had toch altijd wel wat met die Engelse kinderavonturen op kostschool e.d.
Shoot first, ask questions later!
quote:dolfje schreef op 06 februari 2016 @ 09:30:

Misschien helpt het als je het boek eerst in adobe digital editions of in calibre zet.





En Enyd Blyton, jakkie! (vond het 30 jaar geleden ook leuk maar toen was het al verschrikkelijk ouderwets )Ga ik proberen, dank je!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar e-books gekocht via Bol.com. Ik download ze zodat ze op mijn pc staan. Als ik dan de Kobo e-reader koppelt aan de pc kan ik de gedownloade boeken met kopiëren en plakken op de e-reader (die zichtbaar wordt op dacht ik de J-schijf) zetten. Ik krijg dan geen half scherm of zoiets. De app van Bol heb ik niet. Met de adobe digital gaat het ook maar is omslachtelijke als gewoon kopiëren en plakken.



Ik heb ook Bol gekoppeld aan Kobo en met synchroniseren lukt het ook het boek erop te krijgen, maar kopiëren en plakken gaat net zo snel.
Als ik boeken koop via bol zet ik ze via Adobe digital editions op mijn ereader. Dat gaat eigenlijk altijd goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven