Mijn piemel stinkt van tijd tot tijd

05-02-2016 19:11 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms laat ik mijn vinger(s) naar mijn piemel toe afdwalen en vervolgens breng ik die dichtbij mijn neus. Op die manier kan ik de geur van mijn piemel beoordelen. Normaal gesproken valt de geur wel mee, het ruikt zelfs fris, maar somtijds komt werkelijk waar een stank vandaan. Je kan dus zeggen dat mijn piemel af en toe stinkt.



Waar komt deze stank vandaan denk je? En nee, het is geen plas, want dit gebeurt ook bij een droge oppervlakte, en op een moment wanneer ik dus mijn plas ingehouden heb. Het is ook geen zaad want ik was niet klaargekomen.
quote:SuzanneSuus schreef op 05 februari 2016 @ 21:50:

"Óók onder het randje Edgar"

Das alleen als TO een beetje verdrietig is !

(En een mijter draagt)
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 05 februari 2016 @ 22:23:

[...]



Das alleen als TO een beetje verdrietig is !

(En een mijter draagt)Wie zal het zeggen Co?
Je bent zelf een theepot
Heb je iets aan onze tips, TO?
quote:SuzanneSuus schreef op 05 februari 2016 @ 22:39:

[...]





Wie zal het zeggen Co?Volgens mij was ik de enige die het snapte (behalve jij dan )
Dasty. Van de WIBRA.

Is goedkoop en vreet alle vuil weg. Ook de lak van voorwerpen trouwens,maar dat terzijde.



Waar is TO?

Aan het douchen?
Alle reacties Link kopieren


Je vinger stinkt!
Ik moet helemaal niks!
quote:Nicky_L schreef op 06 februari 2016 @ 07:23:



Je vinger stinkt! dat kan ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 05 februari 2016 @ 23:25:

[...]



Volgens mij was ik de enige die het snapte (behalve jij dan )Denk het, 't is ook wel even geleden en niet iedereen heeft aan zo'n vage hint genoeg
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Wat een melige reacties. Maar dat krijg je ook met dit soort vragen.



Wanneer vind de reukcontrolle plaats? Is dat bv als je 3 uur daarvoor (of langer geleden) gedouched hebt?

Heb je overgewicht?

Want bij mensen met overgewicht kan het tussen huidplooien ook een beetje gaan stinken.
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:willem1959 schreef op 05 februari 2016 @ 20:34:

Ik laat hem altijd schoonlikken.Door je tandloze moeder zeker.
TO je kan beter ff langs de huisarts gaan.



Als je je goed verzorgt ruiken je eigen 'luchtjes' voor jezelf niet echt vies. Als je een geur waarneemt die echt vies ruikt, is er vaak toch iets mis. Bijvoorbeeld een ontsteking.
quote:SuzanneSuus schreef op 06 februari 2016 @ 09:00:

[...]





Denk het, 't is ook wel even geleden en niet iedereen heeft aan zo'n vage hint genoegSommige dingen zijn tijdloos
Alle reacties Link kopieren
quote:tof schreef op 05 februari 2016 @ 21:17:

[...]



Hier wordt p.p. (partner's piemol) 's ochtends bij het douchen standaard netjes mee ingesopt en gewassen. Lekker fris en smakelijk de broek in. Na een lange dag zit er toch echt een luchtje aan. In de winter al, laat staan op een broeiige zomerdag. Dat is de natuur, net zo goed ruiken dames van onder niet altijd naar roosjes.Ik vind er wel een verschil in zitten of dat je in je kruis niet meer helemaal fris ruikt aan het eind van de dag of dat je echt stinkt. Stinken vind ik zelf niet van toepassing op lichaamsgeur.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 06 februari 2016 @ 09:00:

[...]





Denk het, 't is ook wel even geleden en niet iedereen heeft aan zo'n vage hint genoegNiet juffrouw Jannie...
quote:SuzanneSuus schreef op 05 februari 2016 @ 21:50:

"Óók onder het randje Edgar"
Alle reacties Link kopieren
quote:pussywillow schreef op 05 februari 2016 @ 20:32:

Wat een genereus aanbod van je crazycatlady, om 2 maal daags de piemel van TO te wassen .Uhmmm, nou nee.
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
Oh wat HAAT ik mezelf dat ik ooit dacht lollig te zijn en in dit topic heb gereageerd.

Elke keer als ik het forum opstart staat dit ergens bovenaan in mijn overzicht bah bah bah
quote:ChuckTaylor schreef op 06 februari 2016 @ 16:28:

Oh wat HAAT ik mezelf dat ik ooit dacht lollig te zijn en in dit topic heb gereageerd.

Elke keer als ik het forum opstart staat dit ergens bovenaan in mijn overzicht bah bah bahVooral als je zelf reageert
quote:Corona67 schreef op 06 februari 2016 @ 16:28:

[...]



Vooral als je zelf reageert Ja maakt ook niet meer uit als hij toch al op 2 stond in mijn lijstje.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, toch wel lachen hier op het Viva forum. Best leuk, al die reacties. Beetje als 'mannen-onder-elkaar' lijkt wel. We zijn ook allemaal mensen, blijkt ...
.
sommige mannen zijn ook echt goor daar onder. na zo een ervaring of als ik dit lees neem ik me altijd voor dat ik geen onbekende mannen meer pijp voordat ze onder de douche schoongepoetst zijn. maar op het moment suprem vergeet je die goede voornemens altijd weer.
Alle reacties Link kopieren
Snack je wel eens (chips, nootjes, etc) vlak voor of tijdens je op de solo toer gaat?

Vooral met cheese onion chips en sommige nootjes is het aan te bevelen eerst het residu van je handen te wassen voordat je solo gaat. Ben je meer van de paprikachips, dan is een oranje verkleuring een indicatie.



Heb je een snor?

Als je aan je vinger ruikt concentreer je de inhalende luchtstroom waardoor geurmoleculen uit de nabijheid sterker waargenomen kunnen worden.



Als je je vinger in je oor steekt en er daarna aan ruikt, ruikt 'ie dan net zo?

Beetje voor de hand liggend, maar dan is t je vinger die zo ruikt.



Sowieso kan regelmatig wassen geen kwaad, ook goed onder het randje idd, en dat kan gerust met zeep of douchegel.

Een jongeheer heeft niet zo'n delicaat micro-klimaat wat je om zeep kan helpen.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
Was ook eens onder de rand haha :P of was vaker :P
kun je niet een pakje allesreiniger doekjes met je mee nemen. dan heb je altijd een schoonmaak doekie bij de hand.
Alle reacties Link kopieren
Beetje Roundup erop en weg is het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven