Én, wat eten we vandaag?

11-12-2015 12:32 3031 berichten




Dit is deel tig van een langer lopend topic, maar iedereen is welkom, kook en klets gezellig mee!



vorig topic vind je hier
Alle reacties Link kopieren
Nou vooralsnog doet het het nog maar ik ben even op de koffie bij een vriendin want hier komt zo de optocht van de school van haar kindjes voorbij dus mijn humeur gaat goed
Balen van je vriezerT Dolf! Waardeloos. Vooral omdat jullie niet duidelijk is waar het aan ligt.



Teig! toch alvast een beetje gefeliciteerd!



Lekker, KV, de sauna. Bij jou in de buurt?



Salade was erg lekker gisteren. Ik kan het nog een keer eten. Doe ik denk ik morgen. Vandaag maak ik denk ik courghetti met rucola pesto.
Alle reacties Link kopieren
Nou de vriezer is gered hoor,zit met een verlengsnoer nu in een stopcontact in de woonkamer en doet het. Gelukkig niet kapot al denk ik dat we wel eens zoetjes aan moeten gaan kijken voor een nieuwe want deze hebben we al 15 jaar en was toen ook niet nieuw.(vandaar dat we dachten dat dat de schuldige was)

De hele morgen is alles aangebleven,man heeft in de slaapkamer een stekkerblok eruit getrokken,misschien was dat de boosdoener...

Heb nu net de extra koelkast weer aangezet dus fingers crossed....



Ik eet vanavond een blikje soep en een broodje hummus, man eet of bij een klant als hij daar wat krijgt (een shoarmazaak dus daar hoopt hij op ) of hij bouwt thuis een pizza(heb van die bodems gekocht en beleg voor erop ) of trekt iets uit de vriezer.



Carnavalskleding hangt klaar voor morgen dus hou FB in de gaten
Alle reacties Link kopieren
Teig, wat leuk! En spannend!



Dolf, fijn dat de vriezer het nog doet. Wij hebben inderdaad ook maar ns een nieuwe aangeschaft, mijn oudje was ook al 15 jaar bij mij in dienst en verre van nieuw toen ik m kreeg..



Wij waren heel druk met het in orde maken van het oude huis de afgelopen dagen, wat een frustrerend rotwerk is dat zeg.. Beide dagen tot later bezig geweest dan we wilde, dus niet thuis gegeten: woensdag een soepje en een loempia bij de chinees en gister een pannenkoek met spek en stroop in een pannenkoekenhuis Maar het leed is geleden, vanochtend de sleutels ingeleverd van het oude huis, alles is goedgekeurd dus dat is een bak ruimte in onze beider hoofden erbij. Nu lekker alleen nog maar met dit huis verder.

Vanmiddag ga ik even naar de plaatselijke markt met mijn moeder, op de fiets, als het droog blijft Vanavond kook ik iets Vietnamees-roerbak-achtigs, ik heb paddestoelen, tauge, spitskool, munt en koriander. Rijst of noodles erbij, moet wel lekker worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er even overheen gelezen maar inderdaad wat spannend Teig! Leuk!

Fijn Moos dat oude huis nu weg is, inderdaad niet de meest leuke klus.

Heerlijk Irma kaasfondue, man vindt er jammer genoeg niet veel aan dus eten we het maar zelden. Binnenkort maar eens doen want ik vind het wel heel lekker.



Het kunnen nu 2 dingen zijn,het stekkerblok wat ik zei en de Nas die in de meterkast zit,die heeft man er vanmorgen ook uitgetrokken hoorde ik net.

Ik ga zo werken en hopelijk als ik vanavond thuis kom is het opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Teig, we hadden tegelijk gepost maar wat een spannend nieuws. Zou fijn zijn als het wordt.



Fingers crossed, Dolf.

En ik ben heel benieuwd naar de foto's. Hier lopen al een hoop verklede mensen rond in de wijk. Leuk! Maar ik word er nog niet door aangestoken



Fijn dat alles geregeld is met het oude huis, Moos. Kan je je nu helemaal focussen.
Fijn Moosey, dat je oude huis nu echt 'weg' is! Meer aandacht voor je nieuwe huis.



Vandaag financieel adviseur (weer) gesproken, lijkt wel goed te gaan komen. En maandag tekenen van de voorlopige koopovereenkomst. Gaat de goede kant op!

@Fenna: we blijven in dezelfde wijk wonen, want die bevalt erg goed .



Veel plezier met carnaval Dolfje!
Alle reacties Link kopieren


Thaise groene curry met basmati rijst. Was lekker!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al een datum voor een technische keuring Teig? Dat vond ik het spannendst (maar met ons huis kon ook iets meer goed mis zijn dan met het gemiddelde huis).

Ik maakte inderdaad noodles met spitskool, taugé, paddestoelen, munt en koriander en een gepocheerd ei. Erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
Teig, wat een leuk nieuws! Alvast een beetje gefeliciteerd!



Moos, fijn dat alles klaar is met het oude huis. Prettig ook je nu volledig te kunnen richten op jullie nieuwe woning.



Dolf, ik hoop dat het ok blijft gaan met de stroom.



Ik ben geboren en opgegroeid in Brabant en zie mijn hele familie gaat carnaval vieren de komende dagen. Al veel foto's voorbij zien komen op whatsapp en Facebook. Grappig en leuk om te zien maar ik heb er zelf niet echt meer wat mee. Wel heel leuke herinneringen aan uit mijn kindertijd.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, eten...

Ik at dezelfde pasta als gisteren. Daar had ik een extra portie van gemaakt. En dat kwam goed uit want ik was pas na 19 uur thuis uit mijn werk omdat ik tot laat door gewerkt heb.
Alle reacties Link kopieren
Stjamppjotj.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
@teig, een huis! Koel, gefeliciteerd!

@dolf, gedoe, wat rot

@moos, een flinke taak afgerond hoezee!



Gisteren uit eten met mijn werk, was goed, maar ik kan me niet herinneren wat. Gezelschap was goed, heel hard gelachen. Werk ging ook erg goed, daarna wel moe.



Vandaag fijne dag gehad met eerst mijn ouders en daarna mijn broer. Heel veel geoefend met voorlezen. We aten pulled pork, frietjes en worteltjes.



Nu onderweg naar huis
Alle reacties Link kopieren
Wat een toffe spannende plannen Teig! Leuk hoor!



Veel plezier met carnavallen!



Wat een gedoe met het stroom Dolf. Is alles in de vriezer nog bruikbaar?



Yes, wat fijn om nog maar 1 huis te hebben Moos, toch een zorg minder. En inderdaad, alle tijd en aandacht voor het nieuwe huis nu.



Ik ben ziek vandaag Enorme verkoudheid, dus LAman heeft een dag opgenomen om voor LAbaby te zorgen zodat ik kon rusten. Hij heeft ook verse kippensoep gehaald voor mij, zelf is hij nu op pad om hamburgers te eten met een oud-collega die in de stad is.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Zo sporten. Rest van het weekend niets gepland: heerlijk. We willen wel een lekker stuk gaan wandelen.

Vanavond eten we risotto con funghi en ik maak er gevulde portobello's bij.



LAW, beterschap. Fijn dat je hubbie vrij kon nemen.



GB, ik was in Son & Breugel. Fijne sauna.
Fijn dat je man vrij kon nemen LAW! Ziek zijn en voor huishouden en baby zorgen is echt niet tof.



@Moos: bouwtechnische keuring is dinsdag. Maar daar verwacht ik geen bijzonderheden van, eigenlijk. Er zit wat asbest in, dat weten we, maar verder zal het wel goed zijn. Niet zo spannend als bij jou dus .



Vanmiddag gaan we lunchen bij vrienden. Vanavond maak ik gevulde portobello uit de oven, broccoli en gebakken aardappeltjes.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Law!

Sport en wandel ze Koor.



Ja in de diepvries is gewoon alles nog goed.

We kijken na het weekend wel verder wat het was. Straks carnaval.. heb niet zo best geslapen voor de 2e nacht op rij en ben dus behoorlijk moe dus ik denk dat ik het niet laat maak vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet op werk vanavond weer dus iets kant en klaars. Heb niet gezien wat er op het menu stond. Vriend en kids eten patatjes want kind gaat zo afzwemmen



Morgen vroege dienst en maak daarna denk een pan pastasaus of ik trek een portie saus uit de vriezer, even kijken waar ik zin in heb.
per ongeluk dubbel gepost, sorry
Ik zit even te lunchen in een restaurantje en denk het meest gezonde van de menukaart uit te zoeken. Dat werd dus een heerlijke tosti geitenkaas. Neem er een potje thee bij. Wordt dat geserveerd met twee bonbons. Daar gaat mijn goede (gezonde) voornemen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben net besloten uit eten te gaan. Nu kan het nog ten slotte ;)



Wilden het combineren met een vroege film, maar geen film naar onze zin, dus dat wordt hem niet.
Zelfgemaakte uiensoep met bruin stokbrood en smeersels...ik verheug mij
Alle reacties Link kopieren
Beterschap LAW!



En gefeliciteerd met het afzwemmen van kind Jynta!



Ik heb vanochtend lekker gesport, het was fijn weer buiten. Park is wel heel drasserig dus mijn sportschoenen al wekenlang erg vies. Maar die maak ik in de loop van het voorjaar wel schoon

Verder boodschappen gedaan en lekker met de krant op de bank gezeten.



We eten zo rijst met broccoli en quorn blokjes in gember, ketjap en rode peper.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, eerste dag carnaval overleefd. Ben (nog) niet echt brak maar fit is anders..

Van de optocht niet heel veel gezien en ook niet afgekeken want het was toch wat fris in de wind. Vandaag weer een optocht en naar de feesttent. Maar niet te bont maken want morgen uitvaart.

Gisteren nog shoarma gegeten onderweg naar huis.

Dadelijk maar eens eieren met spek.
Ha, eieren met spek, lijkt me het perfecte carnavalsontbijt Dolfje!



Ik maak vanavond een wortel-linzensoep met korianderpesto en gebakken stukjes kabeljauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven