uitje kind 8 a.s. maandag

06-02-2016 11:42 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoon van 8 heeft maandag een studiedag en aangezien vriend en ik ook vrij zijn wilden we graag wat leuks gaan doen. Pretpark/activiteit/dierentuin o.i.d.

omgeving dordrecht/Rotterdam/Breda/Gorinchem

Veel musea en andere leuke dingen zijn dicht op maandag, de efteling wil hij niet heen want pas geweest.

We komen nu niet verder dan de dierentuin, wat uiteraard ook leuk is, maar misschien heeft iemand een tip voor iets dat heel leuk is en ook nog open op maandag 8 februari?
Alle reacties Link kopieren
Nemo is leuk en open ivm schoolvakantie.
Alle reacties Link kopieren
Welke regio?

Hier zit in de buurt een ontdekfabriek. Erg leuk voor die leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ging er trouwens vanuit dat de basisscholen allemaal gesloten zijn ivm vakantie, maar is dus blijkbaar niet....
Alle reacties Link kopieren
Skibaan (indoor of borstel)

Zwembad

Plaswijckpark

Indoorspeeltuin

Bioscoop

Bowlen

Bounz
Volgens mij veel scholen in het zuiden vrij i.v.m carnaval.

Hier in het noorden nog geen (voorjaars)vakantie i.i.g

Maar ts haar kind heeft maar één dagje vrij vanwege studiedag.



Leuk is om dan te gaan zwemmen in een overdekt zwemparadijs op zo'n dag.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt dramatisch weer maandag.

Hier wordt de optocht misschien zelfs afgelast.



Dus de dierentuin zou ik niet doen.
glow in the dark golf
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn toch allemaal carnavalsdingen te doen voor kinderen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
"Altijd lekker een pyjamadag thuis, maar nu mag je ook in pyjama naar Nieuwe Nobelaer komen!

De maandagmorgen van Carnaval is in het Stijlorenrijk altijd een hele bijzondere. Traditiegetrouw wordt dan het Pyjamabal gehouden voor kinderen van 0 t/m 10 jaar.

Alle kinderen en begeleiders mogen in hun pyjama naar Nieuwe Nobelaer komen om samen met de Prins van het Stijlorenrijk en zijn gevolg een gezellig feest te maken.

Tijdens het feest kunnen de kinderen aan verschillende activiteiten meedoen, terwijl de ouders hen begeleiden onder het genot van een drankje. De drie kinderen met de origineelste pyjama-outfit kunnen een fantastische prijs winnen."
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
"De Banaonblussers vieren carnaval met verschillende optochten en een kinderbal!

In Zundert heb je op zaterdag de Grote Optocht en op maandag de Kinderoptocht.

Daarnaast is er speciaal voor de kids op maandag en dinsdag een Kinderbal! Op maandag start deze om 14:30 in Schuttershof Klein Zundert en op dinsdag vanaf 15:30 in het Wapen van Zundert."
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ontdekhoek

Schaatsen/ skiën

Karten/ lasergamen

Zwemmen in tropisch zwembad of Tikibad met alle glijbanen

Bowlen
Alle reacties Link kopieren
Plaswijck!
Alle reacties Link kopieren
Kindercarnaval in Dongen!



maandag 8 februari

Kindercarnaval in Dongen!





Heerlijke kindercarnaval met een heel leuk programma: Je kunt de fijne kneepjes van het circus leren!

Voor alle Peekes en Peejerinnekes is er op maandagmiddag met carnaval heel veel leuks te beleven in Dun Sterrekèèker. Op de carnavalsmaandag kunnen kinderen namelijk heuse circussterren worden!



Super tof! Er is een artieste aanwezig om de kinderen allerlei circusacts te leren als diabolo, bordjes draaien of koorddansen.



Daarnaast is er een clown aanwezig die zorgt voor entertainment en gezellige muziek!



En voor maar 1 muntje kun je deze middag een pakje drinken met een snoepzak of een zakje chips krijgen!



Dus Peekes en Peejerinnekes, kom gezellig met je vriendjes, vriendinnetjes, broertjes en zusjes en beleef een te gekke middag in Dun Sterrekèèker!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hier pas over 2 weken vakantie, had even niet door dat zuid de aankomende week al vrij is (hmm terwijl ik eigenlijk best wist dat het carnaval is).

Het weer had ik inderdaad nog niet gekeken, dat sluit alle buitendingen toch wel uit als het zo slecht wordt.

Nemo is een goede optie, hij is er wel nog niet zo lang geleden geweest maar blijft leuk.

Ontdekfabriek: dat is inderdaad leuk! Is alleen ook dicht op maandag, maar bewaren we voor een ander keer.

glow in de dark golf, dat is ook een leuke waar ik nog niet aan gedacht had, alleen aller hier in de buurt ook dicht op maandag.

De zwembaden hier in de buurt hebben geen recreatieve uren op maandag buiten vakanties, zal nog eens wat verder weg kijken.

Bounz is ook leuk zeg, jammer genoeg geen lokatie hier in de buurt maar die onthou ik ook voor een andere keer.



Nou ja, of het maandag gaat lukken weet ik niet, maar ik doe zo wel een hoop leuke ideeën op.
Alle reacties Link kopieren
tja, carnaval is niet helemaal besteed aan onze zoon, hij houdt niet van verkleden en verklede mensen. In het zuiden is uiteraard genoeg carnaval te vieren, wij zitten net boven de rivieren en hier leeft dat helemaal niet.



schaatsen/skieen ga ik ook nog kijken of dat ergens open is.



dank voor de suggesties!
Alle reacties Link kopieren
Plaswijck is ook erg leuk, die houden wel als optie als het weer meevalt.
Alle reacties Link kopieren
Indoor skiën? Schaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Spoorwegmuseum, Miniworld Rotterdam
Alle reacties Link kopieren
quote:SallyK schreef op 06 februari 2016 @ 15:38:

Spoorwegmuseum, Miniworld Rotterdam

Ook helaas allebei dicht as maandag. Er is echt weinig op en op maandagen in de winter buiten vakanties...



Vooralsnog zijn we op NEMO uitgekomen, zoon is er nog niet zo lang geleden geweest met zijn oom, maar wij niet en het was erg druk dus niet alles kunnen doen. Dus hij vindt het helemaal leuk om nog een keer te gaan.



Dank nogmaals voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven