Wat suggereert een man met deze tekst

01-02-2016 11:34 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 06 februari 2016 @ 11:50:

[...]



Volg de link, staat gekopieerd.Oke
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk. Ben weer een stuk wijzer geworden, als dat al mogelijk is.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht, kom op even wat anders dan het viva-forum, en ging bij GS kijken, staat er een topic over een topic hier...
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Ik had bij de link trouwens verwacht dat Mutsaerts zijn mannelijke visie zou geven.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Daar ga je dan met je OP melt down en anonimiseren. ..
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 06 februari 2016 @ 11:58:

Daar ga je dan met je OP melt down en anonimiseren. .. nevermind... mosterd ;)
Pivot! PIVOT!!!
Ze geven wel goede adviezen daar op GeenStijl..
Alle reacties Link kopieren
Hahaha zag je ook voorbij komen op GeenStijl.



Vraag het hem gewoon !

Of lees de adviezen op GeenStijl
quote:MalleBabbe1 schreef op 06 februari 2016 @ 12:28:

Ze geven wel goede adviezen daar op GeenStijl.. Nieuw toevluchtsoord
quote:Nicotientje schreef op 06 februari 2016 @ 13:14:

[...]



Nieuw toevluchtsoord

Briljante adviezen en reacties zitten ertussen..



Een man denkt maar aan 1 ding. dat hij daarvoor 100de keren naar jouw gelul heeft geluisterd is een soort van paringsritueel. Hij is niet zo van de snelle, maar hij is verliefd of wil gewoon een keer met je naar bed. Dit durft hij niet te zegguh, dus verzint hij een neuqvriendin. Vraag hem gewoon op de man af, wil jij je leuter in Eef steken of zijn we gewoon goeie vrienden?



Vriendschap tussen man en vrouw = man wil vrouw neuken. Zo is het nu eenmaal. Een vent gaat z'n tijd echt niet verdoen met een vrouw die hij 'gewoon aardig' vindt. Het zij zo eef918.



Tip eef. Doe geen moeite dat doen wij mannen ook niet.



Tot zover enkele mannen daar..
klik ik nog op die link ook. mijn vagina is verveeld, ik lag in foetus houding in het park te janken, mijn vriend de deur uit want hij rookte terwijl ik zwanger ben en hij het huis niet opnieuw wilde verven...

klinkt als mijn ex die me verweet eerst de hond te groeten als ik thuis kwam. waarom vroeg ze mij... ik zei: nou, jij staat niet kwispelend aan de deur als ik thuis kom. was ook niet goed



quote:MalleBabbe1 schreef op 06 februari 2016 @ 13:31:

klik ik nog op die link ook. mijn vagina is verveeld, ik lag in foetus houding in het park te janken, mijn vriend de deur uit want hij rookte terwijl ik zwanger ben en hij het huis niet opnieuw wilde verven...

klinkt als mijn ex die me verweet eerst de hond te groeten als ik thuis kwam. waarom vroeg ze mij... ik zei: nou, jij staat niet kwispelend aan de deur als ik thuis kom. was ook niet goed



Altijd weer lastig zo'n kwestie van verveelde vagina.....
Zag overigens ook op geen stijl dat je hier op viva goed wijven kan scoren......
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 06 februari 2016 @ 13:43:

Zag overigens ook op geen stijl dat je hier op viva goed wijven kan scoren......

Alleen voor de liefhebbers van zure vivagleuven!

Ik moet helemaal niks!
quote:Nicotientje schreef op 06 februari 2016 @ 13:43:

Zag overigens ook op geen stijl dat je hier op viva goed wijven kan scoren...... Nu ben ik wel nieuwsgierig welke wijven dat dan zijn..
quote:MalleBabbe1 schreef op 06 februari 2016 @ 14:12:

[...]



Nu ben ik wel nieuwsgierig welke wijven dat dan zijn.. Ik ook
Viva wijven gok ik zo
En nu maar hopen dat de desbetreffende heer het niet op GS leest en zich hierin herkent.
quote:Nicotientje schreef op 06 februari 2016 @ 18:08:

Viva wijven gok ik zo Ja maar welke viva wijven jij en ik zijn het niet..
Ik zeg niks

Overigens ben ik wel rete nieuwsgierig naar wat de man in kwestie nou in vredesnaam heeft willen zeggen met zijn opmerking.......
quote:Nicotientje schreef op 07 februari 2016 @ 11:56:

Ik zeg niks

quote:MalleBabbe1 schreef op 07 februari 2016 @ 12:01:

[...]



Alle reacties Link kopieren
quote:MalleBabbe1 schreef op 06 februari 2016 @ 13:26:

[...]



Briljante adviezen en reacties zitten ertussen..



Een man denkt maar aan 1 ding. dat hij daarvoor 100de keren naar jouw gelul heeft geluisterd is een soort van paringsritueel. Hij is niet zo van de snelle, maar hij is verliefd of wil gewoon een keer met je naar bed. Dit durft hij niet te zegguh, dus verzint hij een neuqvriendin. Vraag hem gewoon op de man af, wil jij je leuter in Eef steken of zijn we gewoon goeie vrienden?



Vriendschap tussen man en vrouw = man wil vrouw neuken. Zo is het nu eenmaal. Een vent gaat z'n tijd echt niet verdoen met een vrouw die hij 'gewoon aardig' vindt. Het zij zo eef918.



Tip eef. Doe geen moeite dat doen wij mannen ook niet.



Tot zover enkele mannen daar.. geen man op GS schijnt te geloven in vriendschap tussen man en vrouw. tja. hier hoor je wel anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hexx schreef op 01 februari 2016 @ 11:49:

Ach, kom op zeg!

Wat een aanstellerij van die vent.

Als hij duidelijker was geweest had jij niet hoeven raden.

Zoals je al leest in de reacties hier denkt 99% van de schrijvers hetzelfde als wat jij dacht.



Wat ik me nu af vraag: @Websurfer, ben jij een man?

Vind het wel typisch dat jij als enige het antwoord met drank geeft wat de vriend van TO ook aanhaalde.

Oh, ik gaf dit antwoord feitelijk maar voor de gein, als soort tegenhanger van het antwoord ik in gedachte had, ik ben wel een man, maar ik zou inderdaad ook denken dat ie gewoon een leuke beet had en daar de nacht door had gebracht.



Ik nam de OP niet te serieus, want ik kan me niet voorstellen dat mensen hierover gaan bekvechten.



Wat zou je zelf denken; 'Als je op zondagmorgen mijn auto niet voor de deur ziet staan, moet je maar denken dat ik heel gelukkig ben!' (of zoiets)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven