Joran van der Sloot

06-02-2016 11:55 170 berichten
De bekendste misbaksel van Hollandse bodem wil weer een deal sluiten met justitie als hij openheid geeft over Natalee Holloway. Volgens mij gaat het inmiddels om dealtje 392.



Zou hij deze krijgen denken jullie?
Ik hoop het niet.
nou ik mag hopen dat er toch niet iemand is die die gast nog serieus neemt..

Hij zit zich daar aardig te vervelen vermoed ik.

Laat overigens maar komen, hebben wij weer wat te lachen..
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het niet! Sowieso is het de vraag of hij dan eerlijk vertelt wat er is gebeurd met meisje Holloway
quote:movamoba schreef op 06 februari 2016 @ 11:57:

Ik hoop het niet! Sowieso is het de vraag of hij dan eerlijk vertelt wat er is gebeurd met meisje HollowayZe kunnen no cure no pay afspreken natuurlijk. Maar uitgaande van het onmogelijke en hij spreekt eens de waarheid wat zou er dan voor mogelijkheden kunnen zijn?
...en die arme jongen heeft zo'n berouw!

Jaja...

Laat hem lekker de rest van z'n leven in die gevangenis blijven rotten.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook niet.

Laat hem daar maar mooi in de gevangenis zitten, dan heeft niemand buiten de gevangenis last van hem:)
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 06 februari 2016 @ 12:01:

...en die arme jongen heeft zo'n berouw!

Jaja...

Laat hem lekker de rest van z'n leven in die gevangenis blijven rotten.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
hoe krijgt die gozer t toch elke x weer voor elkaar
Alle reacties Link kopieren
quote:movamoba schreef op 06 februari 2016 @ 11:57:

Ik hoop het niet! Sowieso is het de vraag of hij dan eerlijk vertelt wat er is gebeurd met meisje Holloway



Mijn idee. Hij heeft toch al een keer een groot geldbedrag gehad van de moeder van Nathalie in ruil voor de waarheid wat er met haar gebeurd was. Ook een wassen neus. Ik geloof hem niet. En berouw heeft hij niet, hij wil alleen uit die gevangenis in Peru. Logisch ook, het is daar geen vakantie, zonder tv, internet, verwarming enz. Hij zal zijn vrouw en dochter dan neem ik aan ook gewoon achterlaten daar?



Ik mag toch hopen dat de mensen die hierover gaan niet in zijn leugens trappen. Hij heeft het aan zichzelf te danken en van mij mag hij lekker in Peru blijven en dan uitgeleverd worden aan America.



Wat een engerd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Tsja, sinds Joran vast zit, heeft het Nederlandse Ministerie van Justitie wèl opeens een overeenkomst afgesloten met Peru, voor het overdragen van veroordeelde gevangenen.

Op basis van deze overeenkomst, mag Joran straks lekker zijn (dan verkorte!) straf comfortabel gaan uitzitten in een Nederlandse gevangenis.

Zo zie je maar weer, waar de prioriteiten liggen van de Nederlandse VVD ministers van Justitie.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 06 februari 2016 @ 12:10:

Tsja, sinds Joran vast zit, heeft het Nederlandse Ministerie van Justitie wèl opeens een overeenkomst afgesloten met Peru, voor het overdragen van veroordeelde gevangenen.

Op basis van deze overeenkomst, mag Joran straks lekker zijn (dan verkorte!) straf comfortabel gaan uitzitten in een Nederlandse gevangenis.

Zo zie je maar weer, waar de prioriteiten liggen van de Nederlandse VVD ministers van Justitie.vvd zoekt nog mensen.... just saying ;) past tie zo in en bij engerd
Alle reacties Link kopieren
Ik snap echt niets van die gozer. Ik zou wel eens in zijn hoofd willen kijken.

Hij lijkt me niet dom maar hij doet wel heel dom. Zoals die leugens die zo keihard terug ketsen (zoals bij de moeder van Nathalie).

Zou die gast gewoon de realiteit kwijt zijn geraakt? Dat hij leeft in zijn eigen toneelstukje of zo?



Vraag me trouwens af wat een overplaatsing zou betekenen voor zijn strafduur. In Nederland zijn de straffen minder lang dan Peru lijkt me.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaFleur schreef op 06 februari 2016 @ 12:16:

Ik snap echt niets van die gozer. Ik zou wel eens in zijn hoofd willen kijken.

Hij lijkt me niet dom maar hij doet wel heel dom. Zoals die leugens die zo keihard terug ketsen (zoals bij de moeder van Nathalie).

Zou die gast gewoon de realiteit kwijt zijn geraakt? Dat hij leeft in zijn eigen toneelstukje of zo?



Vraag me trouwens af wat een overplaatsing zou betekenen voor zijn strafduur. In Nederland zijn de straffen minder lang dan Peru lijkt me.In Nederland zou hij zo vrij komen. Dat geval in Peru zou beoordeeld worden als doodslag. Daar staat een jaar of zes voor. Met 1/3 aftrek sta je dan in vier jaar weer buiten. En dan mag hij ook gelijk gezellig aan "gezinshereniging" gaan doen met vrouw en kind!
Alle reacties Link kopieren
Joran van der Sloot is toch een pathologisch leugenaar? Ik zou hem maar niet te serieus nemen.

En laat hij vrouw en kind in Peru achter of mogen die hier, op kosten van de Nederlandse samenleving, komen wonen?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee.

Als hij openheid wil geven betekent dat dan dat hij destijds niet alles en/of onwaarheden heeft verteld?

Dat hij berouw heeft, kan natuurlijk best. Dat lijkt me ook een -deel- doel van de gevangenisstraf.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:minnimouse schreef op 06 februari 2016 @ 12:20:

Joran van der Sloot is toch een pathologisch leugenaar? Ik zou hem maar niet te serieus nemen.

En laat hij vrouw en kind in Peru achter of mogen die hier, op kosten van de Nederlandse samenleving, komen wonen?Natuurlijk komt zijn gestoorde vrouw ook naar Nederland voor gezinshereniging.
Is dat niet een verkapte bekenning?



Das erg naief Simsalabimba. Berouw ziet er anders uit.
quote:Globox schreef op 06 februari 2016 @ 12:23:

Is dat niet een verkapte bekenning?

.Ja maar die heeft hij eerder gedaan. Zonder lichaam en verhalen gebaseerd op leugens kunnen ze niet tot een veroordeling komen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Mag toch hopen dat hij nooit meer vrij komt.

Ik lees dat doodslag max. 15 jaar oplevert in Nederland.

Dat is in zijn geval nog te kort. Zeker als er dan nog strafvermindering toegepast wordt.



Of hij gaat de tbs in, kan ook nog. Dat zal voor hem de beste uitkomst zijn denk ik. Daar zit je een stuk lekkerder in je cel dan in Peru.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 06 februari 2016 @ 12:10:

Tsja, sinds Joran vast zit, heeft het Nederlandse Ministerie van Justitie wèl opeens een overeenkomst afgesloten met Peru, voor het overdragen van veroordeelde gevangenen.

Op basis van deze overeenkomst, mag Joran straks lekker zijn (dan verkorte!) straf comfortabel gaan uitzitten in een Nederlandse gevangenis.

Zo zie je maar weer, waar de prioriteiten liggen van de Nederlandse VVD ministers van Justitie.



Misschien laat mijn geheugen zich in de steek maar volgens mij was het toch de bedoeling dat hij wel de hele duur hier zou uitzitten en dan naar America worden uitgeleverd. Volgens mij was er alleen nog iets dat America meteen uitlevering wilde en hem daarna weer terug zou sturen naar ons.



Dat is wat ik dacht. Zal vast in het andere topic van Joran hier op actueel te lezen zijn. Weet dat ik daar toen ook meeschreef. Persoonlijk hoop ik dat hij lekker daar in Peru blijft en daarna naar America. Waarom zou de maatschappij moeten betalen voor dat figuur? Wat voor leed en leugens hij iedereen heeft aangedaan. Sowieso de nabestaanden, familie en vrienden van die 2 jonge dames.



En hij had het toch zo goed voor elkaar in die ene gevangenis in Peru met die directeur? Gezellig kaarten, tv op zijn kamer enz.

dat hij nu in een gevangenis zit op 5000 km hoogte in eenzame opsluiting?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Trouwens als hij echt berouw had dan had hij van de waarheid toch geen ruilhandel gemaakt?

Hij doet nu precies hetzelfde kunstje als we van hem gewend zijn.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het verhaal dat hij toen aan die Patrick vertelde (met de verborgen camera van Peter R. ) dicht bij de waarheid ligt. Maar ja, dan is ze in zee gedumpt en vind je nooit meer een lichaam. Verder is het een pathologische leugenaar natuurlijk. Laat nog maar lekker een jaartje of tien in Peru zitten.
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do
quote:vivameisje121 schreef op 06 februari 2016 @ 12:15:

[...]





vvd zoekt nog mensen.... just saying ;) past tie zo in en bij engerd
Alle reacties Link kopieren
Jaja berouw. Hij baalt gewoon dat hij in een echte gevangenis zit in plaats van met z'n verwende luie reet op een fatsoenlijk matras en een playstation.

Lekker weglaten rotten daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven