Student uit Alphen?

06-02-2016 10:37 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mazen



Student? Al meer dan een jaar weg? Hoe lang blijf je student nadat je gestudeerd hebt?
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel het minste waar je je druk om moet maken....
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Gezellig hoor! De hele familie heeft hem nog uitgezwaaid op Schiphol. Het was een "gewone" jongen aldus zijn vader. Echt, de vijanden van al het goede wonen gewoon tussen ons in, in Alphen aan de Rijn!
Alle reacties Link kopieren
Ja lekker he.

Het was zo'n goede jongen. Een student nota bene.
Niemand weet ooit iets, familie nog vrienden, zucht.
quote:jo12345 schreef op 06 februari 2016 @ 11:11:

Gezellig hoor! De hele familie heeft hem nog uitgezwaaid op Schiphol. Het was een "gewone" jongen aldus zijn vader. Echt, de vijanden van al het goede wonen gewoon tussen ons in, in Alphen aan de Rijn!

O hij ging op snuffelstage?

Maar een jaartje backpacken kan ook dat doen er wel meer na hun studie
Alle reacties Link kopieren
Deed zeker iets met chemie? Op mbo niveau natuurlijk, want anders ga je niet in een auto vol explosieven zitten.
Alle reacties Link kopieren
Gelovig, 'maar gewoon normaal'



De vader omschrijft zijn gezin als gelovig, 'maar gewoon normaal'. Zijn zoon was een 'gewone jongen', volgens zijn vader: 'Toen het net gebeurd was, kwamen zijn vrienden allemaal hier. Zij geloofden het ook niet. Kortgeleden had hij nog gebeld met een vroegere docent. Die maakte zich zorgen over hem. Maar het ging goed, zei Mazen, er waren geen problemen.'



De conclusie is dus dat integreren en een opleiding er niks toe doen, want iedere gematigde moslim kan zo maar op een dag, omkeren en gewelddadig worden. Nou lekker dan!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
quote:mienietjefietje schreef op 06 februari 2016 @ 12:09:

Gelovig, 'maar gewoon normaal'



De vader omschrijft zijn gezin als gelovig, 'maar gewoon normaal'. Zijn zoon was een 'gewone jongen', volgens zijn vader: 'Toen het net gebeurd was, kwamen zijn vrienden allemaal hier. Zij geloofden het ook niet. Kortgeleden had hij nog gebeld met een vroegere docent. Die maakte zich zorgen over hem. Maar het ging goed, zei Mazen, er waren geen problemen.'



De conclusie is dus dat integreren en een opleiding er niks toe doen, want iedere gematigde moslim kan zo maar op een dag, omkeren en gewelddadig worden. Nou lekker dan!Nee de conclusie is dat deze gemiddelde Moslim het heel gewoon vind dat zijn zoon afreisde naar een broeinest van extremisme, oorlog, terrorisme en ellende. Sterker nog, hij ging hem zelfs gezellig uitzwaaien met de hele familie. Het probleem en ongeloof van vrienden en familie zitten hem ook niet in de slachtoffers die de jongen gemaakt heeft. Het ongeloof en probleem zit hem er in dat de jongen daarbij zelf is doodgegaan.
Alle reacties Link kopieren
En ik maar denken dat het over de moordenaar van Els Borst ging; een gelovige die uit moorden ging. Maar ik zie dat het hier om een moslim gaat... Tuurlijk, want anders was er nooit een topic op deze pijler over geopend. Geen moslims, geen nieuws.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
quote:oudebaas schreef op 06 februari 2016 @ 12:25:

En ik maar denken dat het over de moordenaar van Els Borst ging; een gelovige die uit moorden ging. Maar ik zie dat het hier om een moslim gaat... Tuurlijk, want anders was er nooit een topic op deze pijler over geopend. Geen moslims, geen nieuws.Wat let je om een topic over de moordenaar van Els Borst te openen?
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 06 februari 2016 @ 12:25:

En ik maar denken dat het over de moordenaar van Els Borst ging; een gelovige die uit moorden ging. Maar ik zie dat het hier om een moslim gaat... Tuurlijk, want anders was er nooit een topic op deze pijler over geopend. Geen moslims, geen nieuws.

Bart van U is geen gelovige. Dat is een verknipte idioot met waanbeelden. De idiote bekentenis komt in de hoop een mildere straf te krijgen.

De student uit Alphen (ahum) is iemand uit een doodnormaal moslim gezin. Tenminste, dat vindt de vader. Mazen zou al langer in beeld zijn geweest bij de gemeente Alphen aan den Rijn, politie en andere instanties, vanwege radicalisering. En dat is beangstigend. Dat radicaal in moslimkringen doodnormaal wordt gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Waar staat dat dat in moslimkringen doodnormaal wordt gevonden? Die vader noemt zijn gezin en zijn zoon normaal. Er staat nergens dat anderen dat ook vinden. Ik denk dat je niet over gematigd kunt spreken als je het heel gewoon vindt dat je zoon naar Jemen gaat om Arabisch te studeren. Dat kan ook in Nederland en anders in een land, dat niet zo'n broeinest is. Mij lijkt eerder dat dit wat zegt over de kringen waar de jongen zich hier in Nederland al in bevond. Denk dat ze inderdaad meer verbaasd zijn om zijn eigen dood dan om de slachtoffers.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, die vader heeft natuurlijk een referentiekader. Anders benoemt ie het niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Ja, zijn eigen referentiekader. Dat hij in zulke kringen verkeerd zegt ook nog steeds niets over het merendeel van de moslims in Nederland. Beetje raar om daar conclusies uit te trekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 06 februari 2016 @ 11:40:

Ja lekker he.

Het was zo'n goede jongen. Een student nota bene.Ja, van de bomacademie zeker
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:willem1959 schreef op 06 februari 2016 @ 11:49:

Deed zeker iets met chemie? Op mbo niveau natuurlijk, want anders ga je niet in een auto vol explosieven zitten.Nou..ik doe chemie, maar ga echt niet in een auto vol explosieven zitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven