Grote Steam sale voor de gamers

28-11-2015 15:20 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of er hier een demografie voor is, maar als je van games houd of je partner houd van games, op de Steamsite is er nu tot 1 december een sale op een heleboel games. Veel games gaan voor meer dan 80% korting weg! Dus als dit je interesse trekt, check het uit!



store.steampowered.com
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu hier mee:

https://www.reddit.com/r/Steam/
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
nog steeds eruit
Alle reacties Link kopieren
Aankopen doen via steam is nu niet mogelijk.

Advies is niet in te loggen, dan zouden anderen ook jouw info niet kunnen zien ofzo.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig gebruik ik geen creditcard!



Bedankt voor het waarschuwen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik logde btw wel gewoon als mezelf in... Ik hoor dat andere inloggen op iemand anders zijn account.
Alle reacties Link kopieren
Nooit je betaalgegevens aan een account linken.
Ik vertrouw op Paypal.
Als ik iets niet vertrouw is het Steam, Steam accounts worden zo vaak gehackt, 77.000 accounts per maand las ik laatst ergens. Ik speel niks van Steam.
quote:tattou schreef op 26 december 2015 @ 00:01:

Als ik iets niet vertrouw is het Steam, Steam accounts worden zo vaak gehackt, 77.000 accounts per maand las ik laatst ergens. Ik speel niks van Steam.



Bron, behalve " Laatst ergens gelezen"?



Ik koop al jaren van steam, nooit enige problemen gehad, net als miljoenen andere wereldwijde gebruikers.

Ze zijn nu gehackt, dat kan elk bedrijf overkomen. En ik doe sowieso niets met een creditcard online. Vind het uberhaupt heel erg dom om creditcard gegevens online te gebruiken.
http://www.gamesradar.com/steam-account ... ack-issue/

Deze link is vrij nieuw (3 uur ofzo)



Maar dat nieuws had ik gelezen gewoon hier:

http://store.steampowered.com/news/19618/



Alle games waar je een of ander programma voor nodig hebt (zoals Steam of Glyph of dat wat Aeria games gebruikt.. dat vertrouw ik niet). Dat is veel makkelijker te hacken volgens mij dan iets waarvoor je gewoon een single password/email aanmaakt en dan het spel speelt (dus zonder tussenprogramma om het op te starten). En inderdaad wat iemand al eerder zij, never ever koppel je credit gegevens aan game accounts, just don't.
Alle reacties Link kopieren
Dat van gisteren was geen hack, maar een bug.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 26 december 2015 @ 00:01:

Als ik iets niet vertrouw is het Steam, Steam accounts worden zo vaak gehackt, 77.000 accounts per maand las ik laatst ergens. Ik speel niks van Steam.



Nou als het goed is weet je dan ook dat je tegenwoordig een authenticator op je account kan zetten.

Behoorlijk veilig dus.
steam doet het weer! Tot 4 januari loopt het nog, de actie. Talos principle, TIS-100 en antichamber staan op de misschien lijst.
Alle reacties Link kopieren
Weer een sale. Nu ivm het Chinese nieuwjaar.



Don't starve together op mijn lijstje. Nadat ik de afgelopen maand veel plezier van de singleplayer versie heb gehad Nu nog iemand vinden om het samen mee te spelen.



Wil het eigenlijk graag samen met mij vriend spelen, maar geen van onze mobiele hardware kan het draaien. Dus dan zouden we allebei in ons eigen huis moeten gaan zitten. Lijkt mij juist zo leuk om te zeggen, "Schat hak jij wat hout voor het kampvuur, slacht ik een beefalo voor het eten vanavond." ;)
Iemand een idee wanneer de volgende sale te verwachten is? In 2015 was er eind winter/voorjaar geen sale maar pas in de zomer weer, is dat een indicatie voor dit jaar ook? Of is er echt geen peil op te trekken?
Alle reacties Link kopieren
Juni ongeveer. Eind 2015 was de herfst en de winter sale. Aankomende wordt de summer sale.
Er is weer sale op Steam
Alle reacties Link kopieren
febag schreef:
23-06-2017 16:02
Er is weer sale op Steam


:yes:
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven