Mode & Beauty alle pijlers

Kringloop koopjes

10-01-2012 12:31 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.



Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
Alle reacties Link kopieren
De spelletjesfabriek heeft de spelregels opgestuurd !

Superservice !!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren




¤ 1,25



Snoezekind is happy met zijn nieuwe dvd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:bibi01 schreef op 14 oktober 2015 @ 19:39:

Ik ga elke paar maanden naar twee grote kringloopwinkels in de buurt op boekenjacht. Ik ben dol op lezen, maar ik vind boeken vaak zo duur. Eén boek voor 20 euro kan wel, maar als je er drie koop zit je al snel aan 60 euro! En een e-reader is niet mijn ding. Afgelopen keer was de opbrengst 19 boeken voor 27 euro. Heerlijk, ik kom die winter wel weer door! Daarvoor bestaat dus de bibliotheek!
Alle reacties Link kopieren
complete dvd serie van Maigret (seizoen 1t/m9, 3 dvd's per seizoen)

Nog 2 dvd's en 2 dikke boeken voor 25 euro!

Helemaal blij!
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt goed, Groenebroek !

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
2 kopjes en een voorraadpot van blond Amsterdam voor ¤5,25 bij elkaar
Alle reacties Link kopieren
quote:Cathelyne schreef op 06 januari 2016 @ 16:55:

2 kopjes en een voorraadpot van blond Amsterdam voor ¤5,25 bij elkaar Leuk !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Tien stofzuigerzakken voor ¤ 2,50!
Alle reacties Link kopieren
5 blueband mokken voor 1 euro ;)



@Pelgrimshoeve in Zoetermeer. Aanrader trouwens. Heel schappelijke prijzen en vooral grooooooot en netjes.
Alle reacties Link kopieren
Jeetjemineetje. Drink ik bijna elke week een cappuccino bij de McD aan het Hoendiep in Groningen, blijkt dat daar om de hoek óók een kringloop zit.



De Wissel, naast de sportscholen Balili en Fitforfree. Van buiten oogt het donker, maar binnen is het groter en lichter dan je in eerste instantie denkt.



Weer een snuusteradresje erbij.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic

Ik ben van de week voor het eerst in een

Kringloop winkel geweest en ik verbaasde me over de leuke en goedkope kleding en meer spulletjes we hadden toen niet zo veel tijd maar ga van de week nog een tereug

Wie weet.Vind ik nog een leuk draakje of elfje
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn vriend zijn dol op de kringloop! We gaan vaak langs bij de vele verschillende hier in de regio en tijdens een lange reis maken we zelfs afentoe een detour voor een kringloop!



Onlangs een mooie lamp voor het plafond gekocht, industriële stijl voor zes Euro.

Ook heb ik mijn mega backpack gescoord voor drie Euro vijftig. (Ruim 40e op marktplaats)

Laatst nog gloednieuwe merkschoenen voor mn kleine neefje gekocht, slechts 2 euro!



En ook dompers natuurlijk.. laatst een belachelijk mooie jas gezien, een soort camel model maar dan een gemixte lichte kleur. Aangetrokken, gevoelsmatig wel een halfuur getwijfeld, maar hij zakte toch teveel af op de schouders.. Ik had m nog amper terug gehangen of iemand anders pakte de jas, paste de jas en ging m afrekenen...

Ik zag m met pijn in mn hart de winkel verlaten!
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik was al tijden op zoek naar een eetkamerstoel voor bij mijn bureau, maar vond een nieuwe stoel veel te duur. Vorige week bij de kringloop een IKEA henriksdal stoel gekocht, zo goed als nieuw, de hoes gewassen door de winkel, voor 2,50 euro. Als ik dan zie dat hij bij IKEA zelf 60 euro kost, ben ik zo blij met mijn koopje. De stoel zit heerlijk en je kunt niet zien dat hij niet nieuw is.
Alle reacties Link kopieren
Een échte originele Wonderpan mét mica-ruitje voor 5 euro.



Benieuwd of mijn Blue Velvet Moist Cake gaat lukken, hij staat nu op.

Deze cakemix heb ik nog niet eerder gebruiikt, dubbel spannend.











Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Was misschien wel de mijne. Heb hem laatst naar de kringloop gebracht
Alle reacties Link kopieren
Provincie Groningen ?



Waarom doe je zo'n cool ding weg ?

Ik had er al één, maar die heeft geen ruitje.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Nee Noord Holland



Uhm ik wist niet wat het was. .. dacht iets voor op de camping en ik haat kamperen
Alle reacties Link kopieren
Wonderpan. Ervaringen ?





Een eerder topic hierover.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Een wonderpan is gewoon een tulbandcake blik met deksel, of denk ik nu verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Klopt.



Het verschil is dat je hem op het gasfornuis gebruikt i.p.v. in de oven.

Je kunt er ook kippenpootjes in braden.

Hij bestaat uit vier delen, de onderzetter, de buitenpan, de binnenpan (cakeblik) en het deksel.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Kijk zo leer ik ook nog eens wat op het viva forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 22 mei 2015 @ 15:11:

In de Oosterstraat ?

Daar was ik gisteren nog even.



Niets gevonden aan kringloop, maar wel een splinternieuwe e-reader gekocht. De Kobo Aura.

Nu nog even uitvogelen hoe en wat. Calibre en Adobe staan inmiddels op de laptop. Openbare bibliotheek en Gutenberg heb ik al voor elkaar gekregen.



Ik moet nog aan de huiswifi gekoppeld worden, maar dat is een militaire exercitie omdat Snoezeman de wifi overdreven zwaar heeft afgeschermd. Dat knapt hij dus maar op.



Even uppen voor mezelf, nu weet ik weer wat ik nog moet doen na de "schoonmaakbeurt" van mijn laptop.





On topic:

Een mooi houten go-speelbord gekocht met glazen steentjes.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een donkerpaarse fluwelen cowboy hoed gescoord voor een euro. Komt vast van pas op een feestje of festival!



En een goede heggenschaar, altijd fijn !
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een Pikachu-deurbel.

Gratis omdat de verkoopster en ik beiden niet wisten wat het was en ze geen schroevendraaier en batterijtjes had om te testen. Ik klop nu niet meer op mijn zoons kamerdeur, maar druk op Pikachu's buik.





En bij MijnTafel gisteren een grote doos Knex voor 8 euro.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 06 februari 2016 @ 21:51:

[...]





Even uppen voor mezelf, nu weet ik weer wat ik nog moet doen na de "schoonmaakbeurt" van mijn laptop.





On topic:

Een mooi houten go-speelbord gekocht met glazen steentjes.O mooi, heb je ook iemand om het mee te spelen? daar ontbreekt het hier aan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven