Wie is de mol 2016
donderdag 12 november 2015 om 11:38
2 januari begint het weer! Wie gaat kijken?
Kandidaten:
Airen Mylene (Shownieuws presentatrice)
Annemieke Schollaardt (3FM dj)
Cécile Narinx (hoofdredactrice Harpers Bazaar)
Ellie Lust (politiewoordvoerder)
Klaas van Kruistum (presentator KRO-NCRV)
Marjolein Keuning (GTST actrice)
Remy van Kesteren (harpist)
Rop Verheijen (acteur)
Taeke Takema (hockeyer)
Tim Hofman (BNN presentator)
Zit nu de special te kijken met oudkandidaten, zo leuk
Kandidaten:
Airen Mylene (Shownieuws presentatrice)
Annemieke Schollaardt (3FM dj)
Cécile Narinx (hoofdredactrice Harpers Bazaar)
Ellie Lust (politiewoordvoerder)
Klaas van Kruistum (presentator KRO-NCRV)
Marjolein Keuning (GTST actrice)
Remy van Kesteren (harpist)
Rop Verheijen (acteur)
Taeke Takema (hockeyer)
Tim Hofman (BNN presentator)
Zit nu de special te kijken met oudkandidaten, zo leuk
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-01-2016 22:18
Reden: TO= LoiseauCoureur (er is iets mis gegaan tijdens het samenvoegen van 2 topics)
Reden: TO= LoiseauCoureur (er is iets mis gegaan tijdens het samenvoegen van 2 topics)
% gewijzigd
dinsdag 2 februari 2016 om 22:06
zaterdag 6 februari 2016 om 21:34
Ik begon Cécile ook steeds leuker te vinden.
Maar voor mn positie in mn poultje is het wel goed
Vandaag vond ik Rop en Klaas weer verdacht en voor de verandering Tim ook wel. Maar die zenuwachtige blik van Tim bij het wachten op z'n scherm is niet te acteren...
Annemiek is weer omlaag gegaan op mn lijstje...
Maar voor mn positie in mn poultje is het wel goed
Vandaag vond ik Rop en Klaas weer verdacht en voor de verandering Tim ook wel. Maar die zenuwachtige blik van Tim bij het wachten op z'n scherm is niet te acteren...
Annemiek is weer omlaag gegaan op mn lijstje...
zaterdag 6 februari 2016 om 21:41
Cecile zei op het einde dat ze misschien wat meer op Klaas had moeten vertrouwen..
Dacht ze dat hij de mol was?
Dat zou dus betekenen dat hij het niet is!
En hoewel ik Annemieke normaal heel verdacht vond, heeft ze het nu weer hartstikke goed gedaan, ook met die Spaanse woorden!
En hoewel ik Annemieke normaal heel verdacht vond, heeft ze het nu weer hartstikke goed gedaan, ook met die Spaanse woorden!
The finest pleasure is kindness to others.
zaterdag 6 februari 2016 om 21:51
quote:Lisette_ schreef op 06 februari 2016 @ 21:41:
Cecile zei op het einde dat ze misschien wat meer op Klaas had moeten vertrouwen..
Volgens mij bedoeld ze dat ze beter een verbond had kunnen aangaan, dan had ze misschien meer info gehad en er nog ingezeten.
En Annemieke zegt in de 1e aflevering dat ze Spaans spreekt en nu zegt ze dat ze geen Spaans spreekt maar alleen een paar woordjes. Vind juist verdacht.
Volgens mij bedoeld ze dat ze beter een verbond had kunnen aangaan, dan had ze misschien meer info gehad en er nog ingezeten.
En Annemieke zegt in de 1e aflevering dat ze Spaans spreekt en nu zegt ze dat ze geen Spaans spreekt maar alleen een paar woordjes. Vind juist verdacht.
zaterdag 6 februari 2016 om 22:00
Annemieke gaf aan dat ze goed Papiaments spreekt. Dat lijkt op Spaans, maar is niet hetzelfde.
Ik kan me voorstellen dat ze dat aangaf omdat het op woorden vertalen/leren wel nauw luistert. En dan is Papiaments echt iets anders dan Spaans.
Ik zit na deze aflevering minder op Annemieke.
Maar ik denk dan dat zij wel goed weet wie het wél is.
Ik hou het op: Tim, Rob of Annemieke. Die blik van Tim bij het scherm was prima te acteren wat mij betreft.
Gewoon een beetje tandeknarsen. Meer was het niet.
Ik kan me voorstellen dat ze dat aangaf omdat het op woorden vertalen/leren wel nauw luistert. En dan is Papiaments echt iets anders dan Spaans.
Ik hou het op: Tim, Rob of Annemieke. Die blik van Tim bij het scherm was prima te acteren wat mij betreft.
Gewoon een beetje tandeknarsen. Meer was het niet.
zaterdag 6 februari 2016 om 22:02
quote:Courage- schreef op 06 februari 2016 @ 22:00:
Annemieke gaf aan dat ze goed Papiaments spreekt. Dat lijkt op Spaans, maar is niet hetzelfde.
Gewoon een beetje tandeknarsen. Meer was het niet. Eens, ik ben haar ook echt minder verdacht te vinden. Bij Tim kreeg ik een klein beetje het idee dat hij zijn lach aan het inhouden was..
Gewoon een beetje tandeknarsen. Meer was het niet. Eens, ik ben haar ook echt minder verdacht te vinden. Bij Tim kreeg ik een klein beetje het idee dat hij zijn lach aan het inhouden was..
zaterdag 6 februari 2016 om 22:04
quote:Merlijne schreef op 06 februari 2016 @ 21:27:
Ga Cecile mode commentaar wel missen. Elke aflevering had ze wel weer een adviesje of commentaartje, smullen.Ik vind Cecile altijd van die vormeloze dingen aan hebben. Totaal geen stijl. De gedachte erachter zal wel geweest zijn dat het tijdloos moet zijn maar toch.
Ga Cecile mode commentaar wel missen. Elke aflevering had ze wel weer een adviesje of commentaartje, smullen.Ik vind Cecile altijd van die vormeloze dingen aan hebben. Totaal geen stijl. De gedachte erachter zal wel geweest zijn dat het tijdloos moet zijn maar toch.
zaterdag 6 februari 2016 om 22:12
Ik denk Taeke, gewoon een gevoel en kan er dus weer eens volledig naast zitten
Ik vind de opdrachten dit jaar wat minder leuk. Het is een beetje irritant dat het hele bedrag niet wordt gewonnen omdat er een klein detail niet klopt. Ze hebben zich de poten uit het lijf gerend of zich gek zitten maken met woorden en dan krijgen ze helemaal niks. Doe dan een x bedrag voor ieder goed onderdeel. Zou er ook eens wat meer in de pot komen.
Ik vind de opdrachten dit jaar wat minder leuk. Het is een beetje irritant dat het hele bedrag niet wordt gewonnen omdat er een klein detail niet klopt. Ze hebben zich de poten uit het lijf gerend of zich gek zitten maken met woorden en dan krijgen ze helemaal niks. Doe dan een x bedrag voor ieder goed onderdeel. Zou er ook eens wat meer in de pot komen.