Leuke manier geld kado vragen

27-10-2013 17:46 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mijn man en ik gaan verhuizen naar het buitenland en willen voor ons afscheidsfeest graag geld vragen. Nu hebben we voor onze bruiloft het welbekende envelopje al gebruikt en zoeken nu een leuke manier om het anders te doen.



Ik heb iemand vaag een keer horen vertellen over een internetsite waarop je kan aangeven wat je nodig hebt (bijvoorbeeld een bankstel of een kussen voor op de bank) en dat mensen daarvan dan een deel of het hele bedrag kunnen betalen als kado. Dat geld maken ze dan over naar je rekening en op die site kan je dan een waardebon uitprinten, die je dan als kado aanbiedt.



Dit lijkt me een leuk idee, alleen kan ik me niet meer herinneren wie het verteld heeft en op google kom ik ook niet echt verder.



Wie helpt mij? (Andere leuke ideeen zijn natuurlijk ook welkom!)
Happiness is not a station you arrive at, but a manner of traveling.
Zijn jullie van plan dit keer voorgoed weg te blijven?

Anders zou ik jullie onder de categorie Heintje Davids scharen en niet meer serieus nemen.
quote:scriptum schreef op 27 oktober 2013 @ 22:49:

Zijn jullie van plan dit keer voorgoed weg te blijven?

Anders zou ik jullie onder de categorie Heintje Davids scharen en niet meer serieus nemen.idd, voor je het weet doneer je jaarlijks voor andermans emigratie
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan zijn er genoeg tips langsgekomen lijkt me. Waarom niet gewoon zeggen dat cadeaus niet nodig zijn omdat jullie dat toch niet kunnen meenemen? Lijkt me duidelijk. En dan kan iedereen zelf bedenken of ze dat op een alternatieve manier willen compenseren.



En zelf spullen weggeven? Heb je daar al aan gedacht? Vond ik wel een supergoede tip.
Echt aso om hier geld voor te vragen zeg!
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-02-2016 22:54
Reden: spam verwijderd!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SpammerT.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ik vond het nog wel zo'n grappig topic, zie ik nu dat ie uit 2013 is.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Vind het maar raar...waarom weer geld vragen of überhaupt kado?
Alle reacties Link kopieren
Vreemd om geld te verwachten bij een afscheidsborrel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven