Goedkope all-inclusive vakantie

06-02-2016 18:08 50 berichten
Voor aankomende zomer zijn mijn vriend en ik op naar een all-inclusive vakantie met vliegreis, het liefst binnen Europa, maar niet naar Turkije. Zat zelf te denken ergens nabij Spanje/Italië of een eiland daar rondom.



Er zijn alleen zo verschrikkelijk veel websites om een vakantie te boeken, welke raden jullie mij aan en is goedkoop vergeleken met de rest? én goede service.
Alle reacties Link kopieren
quote:erizo schreef op 06 februari 2016 @ 18:15:

Als je een goedkope all-inclusive wilt boeken zou ik vooral selecteren op het sanitair. Je zult er mogelijk veel tijd doorbrengen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Spanje all-inclusive



Hier staat wel het een en ander voor een lage prijs.
Alle reacties Link kopieren
http://www.prijsvrij.nl/v ... &verzorging=2&view=review



Spanje. Binnen je budget. Vliegen vanaf Dusseldorf.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.vakantiediscou ... .OFg9uP00TjS_5o6Z85XEcw.0





het kan inderdaad, voor hooguit 8 dagen.

Bekijk wel voor de gein- voor je boekt - je hotel nog even op Zoover.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Okay budget was dus niet realistisch haha! Dankjewel mensen voor de opheldering Budget is ook eigenlijk geen probleem, mag best meer zijn. Had nog niet precies nagedacht over de prijs p.p. Maar ik zoek gewoon een website waar je wel in verhouding waar krijgt voor wat je boekt.



Maximaal 8 dagen trouwens en minimaal 4.
Alle reacties Link kopieren
quote:Brownietaart schreef op 06 februari 2016 @ 18:53:

. Maar ik zoek gewoon een website waar je wel in verhouding waar krijgt voor wat je boekt.



.





Aan luxe hangt een prijskaartje. Jij kan het dat misschien niet waard vinden, maar alle waar is naar zijn geld.

Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten gaat niet lukken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
All inclusive haal je er niet uit met eten. In zuidelijke of ver-weg landen kun je voor weinig geld heerlijk uit eten. Je haalt het er alleen uit als je veel drinkt (alcohol) en het je niet uitmaakt wat je precies drinkt (slechte wijn, goedkope liquor).

Of je doet het puur voor het gemak, wat ik me eigenlijk alleen kan voorstellen als je kinderen hebt. Op kwaliteit van eten en drinken lever je altijd in. Meer of minder, afhankelijk van de prijs.
.
Alle reacties Link kopieren
Als het eten tegen blijkt te vallen en je moet alsnog uit eten, dan is je all in het niet waard geweest en is elke euro ( hoe weinig ook ) te veel geweest.

Aan de andere kant; als jullie flinke borrels drinken haal je dat er wel weer uit, misschien. Maar als het er 's avonds niet gezellig is en jullie gaan steeds op stap, is het ook weer zonde van die all in. Dan kun je misschien beter een goedkoop appartement nemen, als jullie bijv. lastige eters zijn. Kun je voor die 100den euro's die je uitspaart uit eten en drinken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als ik vragen mag: waarom geen Turkije? Ik ken veel mensen die erheen gaan en zo te horen is de prijs/kwaliteit wel goed als je 4 sterren of hoger pakt.



Ik ga ook veel richting de kant van Spanje. Ben ooit een keer in Turkije geweest en het beviel me goed!

Ik zie altijd veel goede aanbiedingen voorbij komen op we fly cheap..
Ik heb goede ervaringen met Corendon, maar dat zal niet iedereen met mij eens zijn. Ik vind dat Sunweb een goede prijs/kwaliteit heeft, maar ook dat zal niet iedereen met me eens zijn. Misschien helpt het bij je zoektocht...



AI zou ik zeker op de Spaanse eilanden niet doen. Voor een prima prijs kun je daar heerlijk, vers eten zonder dat het elke avond hetzelfde is. Succes met boeken!
Alle reacties Link kopieren
Nog even een handige tip. Elke keer dat

Jij zoekt op all inclusivereizen worden ze duurder en duurder want de aanbieders weten met dank aan de cookies wat je wil. Wis die zooi dus voor je weer gaat zoeken kan je zo een paar tientjes schelen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 18:43:

http://www.prijsvrij.nl/vakanties/resul ... rzorging=2



Canarische Eilanden. dik 500 pp. 1 week.valt me nog mee!
450 euro de man? Daar kom je nog niet eens een camping mee op! Daar ga je geen een all imclusive voor vinden. De goedkoopste op sunweb buiten turkije is rond de 550 euro, maar boy de reviews op tripadvisor liegen er dan ook niet om. Ziek van het eten, vieze kamers, overlast etc etc. Dat is geen vakantie maar gewoon 'stress'
Alle reacties Link kopieren
quote:tutu87 schreef op 06 februari 2016 @ 19:09:

Nog even een handige tip. Elke keer dat

Jij zoekt op all inclusivereizen worden ze duurder en duurder want de aanbieders weten met dank aan de cookies wat je wil. Wis die zooi dus voor je weer gaat zoeken kan je zo een paar tientjes schelenDit is bewezen een broodje aap verhaal
Alle reacties Link kopieren
quote:tutu87 schreef op 06 februari 2016 @ 19:09:

Nog even een handige tip. Elke keer dat

Jij zoekt op all inclusivereizen worden ze duurder en duurder want de aanbieders weten met dank aan de cookies wat je wil. Wis die zooi dus voor je weer gaat zoeken kan je zo een paar tientjes schelenDat ga ik een keer proberen. Ik moet sowieso niet denken aan iets all inclusive, het idee alleen al, maar ik ben wel benieuwd of dit klopt.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
"Het liefst binnen Europa maar niet naar Turkije". Er ligt een piepklein stukje Turkije in Europa, 3 %, de rest ligt in Azië en daar liggen alle plaatsen die voor strandgangers aantrekkelijk zijn.
verba volant, scripta manent.
Brownie, de prijs is veel minder afhankelijk van de website / aanbieder, maar juist veel meer van de periode dat je weg wilt. De zomer is lang, als je buiten de bouwvak/schoolvakanties weg kunt kan dat heel veel schelen. In juni of september is het op veel plekken ook mooi weer en het kan honderden euro's schelen.



Griekenland zou je ook naar kunnen kijken, moet je alleen opletten dat je eilanden op de vluchtelingenroute (of hoe druk je dat netjes uit ) mijdt.
Alle reacties Link kopieren
https://www.tripadvisor.n ... 5-Norway-Hotel-Deals.html



Je kunt ook all in naar Noorwegen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 06 februari 2016 @ 18:12:

Goedkoop en heel goed gaan meestal niet samenZelfs goedkoop een een beetje goed is al een uitdaging....
Alle reacties Link kopieren
Pak de auto en ga met de boot naar Corsica.
verba volant, scripta manent.
Voor dat bedrag lukt wel hoor. Je moet de aanbiedingen een beetje spotten en of heel vroeg of laat boeken. Een van mijn kinderen heeft een aantal weken geleden zo'n vakantie geboekt naar de Goudkust? in Bulgarije volgens mij. Ik dacht dat ze voor 500 euro acht dagen kunnen inclusief vliegreis.



Ik ben jaren terug ook eens met mijn toen nog vriend voor FL 750 drie weken naar Kreta geweest, was echt prima, maar laat geboekt. Volgens mij binnen een week vertrekken. Beviel goed hoor. We hadden alleen niet de hele dag warm water, maar op het strand kon je ook douchen.
Hier Rhodos, kun je gratis ouzo drinken. http://www.prijsvrij.nl/v ... n?reisduur=2&verzorging=2|256&transport=2
Of Lloret. Houd je een beetje van stappen? http://www.prijsvrij.nl/v ... a?reisduur=2&verzorging=2|256&transport=2
Alle reacties Link kopieren
Bij Corendon en Sunweb kun je wel iets voor die prijs vinden. AI in Griekenland is beter dan in Spanje
Kun je in juni of september? Scheelt veel geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven