Exact vertellen wat je vandaag hebt gegeten - deel 3!

24-01-2016 21:13 3005 berichten
En hier kletsen we weer verder, deel 3 alweer! We plaatsen natuurlijk nog onze eerlijke eetlijsten maar daaromheen wordt lekker veel gekletst over van alles en nog wat. Wees welkom iedereen!
Alle reacties Link kopieren
wat een heerlijke lijstjes Troelaa, die curry klonk ook verrukkelijk!



Hier dit lijstje vandaag:

Ontbijt: boterham met jam, boterham met hagelslag, yoghurt met appel en kaneel

Tussendoor: 2 koekjes, 2 dropjes

Lunch: broodje met pindakaas, broodje met kaas, tomaatjes

Avondeten: pizza met groente, salade
Klinkt heerlijk Troela! Ben je nu weer thuis? Was je daar met collega's?



Ik heb vandaag de carnavalsoptocht gezien met de kinderen, op 2 plaatsen zijn we gaan kijken (wel dezelfde optocht) want mijn dochter, het feestbeest, vond het echt geweldig! Lekker staan dansen en de kinderen hebben veel snoepjes gekregen.



O: half kaas-ui broodje

T: banaan

L: boterham met pesto, tomaat en mozarella uit de oven

T: paar stukjes kroepoek en een cappuccino

D: strakt een soort roerbakschotel met grieks gekruide groenten en gyrosvlees. Erbij tzatziki.

T: vanavond een handje chips
Alle reacties Link kopieren
ohh keb nu ook zin in gyros met tzatziki



Voor mij:



O: Flinke bak griekse yoghurt met 2 handen walnoten en chiazaad

T: Rauwe biologische peen en tomaat

L: 4 eieren, gebakken, met himalayazout

D: 400 gram gamba's en 250 gram zuurkool (zonder aardappel)

T: paar blokjes 72% chocolade
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden, ik hou het even kort. Om het in topicstyle te zeggen: hier staat beschuit met roze muisjes op het menu!

Vanmiddag bevallen van onze dochter, alles gaat goed!
Lieve Elko, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Wat goed dat je hier al schrijft, dat betekent hopelijk dat alles goed is met jou en de kleine. Geniet ervan!
Gefeliciteerd Elko
Alle reacties Link kopieren
Ohhh Elko wat heerlijk!!! Hopelijk is alles goed gegaan, maar zo klinkt het wel... Genieten nu
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Geniet ervan!
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
quote:elko schreef op 06 februari 2016 @ 17:28:

Lieve meiden, ik hou het even kort. Om het in topicstyle te zeggen: hier staat beschuit met roze muisjes op het menu!

Vanmiddag bevallen van onze dochter, alles gaat goed!Wat een bikkel om hier al te posten !! Fijn om te horen dat jullie een dochter rijker zijn en alles goed met jullie is ! Van harte !!!!!! Geniet van elkaar !
Eetlijstje

O krentebol met boter en witte bth met pure vlokken

T rijstevlaai

L 2 vk bth met kaas

T appel en mandarij

D Pompoenbroodje met 2 gebakken eieren en tomaat, grote bak kwark optimaal kers na.

T ??? Iets zouts denk ik.
Lieve lieve lieve Elko,

gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!



Wat zullen jullie trots en gelukkig zijn.

Jij en je meisje hebben enorm hard gewerkt en verdienen nu tijd om op adem te komen.



Ik zit hier met een kop thee en geniet van de denkbeeldige beschuit met roze muisjes.



Op jullie!



En omdat ik geen plaatjes kan plakken:

https://www.kaartje2go.nl ... -geboren-giraffe-roze.jpg
Momo, ben sinds plusminus twee uurtjes thuis.

Ik heb er een dagje aan vast geplakt in A'dam op de terugweg.

Ik was met twee collega's idd. In A'dam ben ik alleen geweest. Heb daar wat aan sightseeing en shopping gedaan.



T 6 cherrytomaatjes die ik gisterochtend had ingepakt

D bak 500 gram magere kwark met plusminus 100 gram blauwe bessen



Zit nu aan groene thee.

Overdag plusminus 0,5 liter water gedronken en sinds ik thuis ben paar koppen thee.

Man en dochter blij mij te zien, ik blij hun te zien.

En.......dochter heeft de waterpokken. Ze is er momenteel flink ellendig van.
Alle reacties Link kopieren
ohh, elko, gefeliciteerd! ik hoop dat jullie heel erg van elkaar genieten en dat jullie dochter een mooi en voorspoedig en rijk leven tegemoet gaat.
Alle reacties Link kopieren
Zo even de tijd om te reageren..



Troelalaa je eten klinkt echt heerlijk!! Je bent echt van de zoete dingetjes he.. Lekker genoten, heerlijk! Hopelijk ben je nu wel lekker thuis...



Ik heb gewerkt.. Lekker hardgelopen met cliënten... 2x over 3km!

Heb wel honger vandaag haha..

O: 250gr optimel kwark met 40gr muesli

T: 2 plakken bananenbrood

L: 4 rijstwafels, 2 met kipfilet en 2 met 30plus kaas, appel, gekookt ei

T: 2 sinasappels

D: aardappeltjes uit de actifry, gemarineerde varkenshaas uit de oven, sla en als toetje een bonbonnetje!

Vanavond nog wel wat lekkers denk ik!



Momo wat fijn dat je dochter zo genoten heeft van de carnaval!!
Alle reacties Link kopieren
Troelalaa wat zielig van je dochter zeg.... bah.. Wel fijn om dan weer thuis te zijn lijkt me! Heb je nog wat leuke dingeb geshopt in A'dam?
Alle reacties Link kopieren
Elko gefeliciteerd !! Wat leuk om te lezen, ik ga met een dikke glimlach naar bed. Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Elko van harte gefeliciteerd!
Real friends don't rub it in. They rub it out.
Alle reacties Link kopieren
Nog een bakje chips gehad.. Nu lekker slapen.. Op naar morgen! Carnaval.... Alaaf!!
Kind heeft bij ons geslapen. Geslapen hebben we niet. Elke 20 seconden kwam de mededeling dat ze jeuk heeft. En beweging alom om die jeuk te stillen.

Nu zijn we alledrie echt heel erg moe en zitten hier in pyama. De plannen voor vandaag aan de kant geschoven. We blijven binnen, in huis, met pyama aan.

Meisje ziet er echt heel verdrietig uit. Overal blaasjes en plekjes. Heb medelijden met haar.
Ah wat ontzettend sneu Troela. Lekker tuttelen thuis dan vandaag en extra lief voor elkaar zijn!



Mijn man is het weekend weg dus de kinderen hebben bij mij gelogeerd en ontbijt op bed gegeten. Heel gezellig! Vanochtend nog geen plannen maar misschien gaan we nog wel ergens heen. Vanmiddag een verjaardag. Vanavond lekker naar de McDonalds, dat is echt een feestje voor ze.



Elko ben heel benieuwd hoe het met je is!
Veel plezier Momo.



Elko is aan het genieten.
Heb trouwens idd in A'dam een en ander gekocht.



Voor man hele mooie kwaliteit strakke boxershorts.

Voor dochter een mooie boekenserie speciaal voor haar leeftijd/groep basisschool. Leerzaam om mee aan de slag te gaan. Ze is er erg blij mee. Kan nog niet lezen, maar voorgelezen worden vind ze heerlijk en dan zelf de plaatsjes kijken en bespreken.

Voor mezelf 3 leuke shirts/longsleeves en een leuke armband.



Ik ga dadelijk wat in huis doen. Beetje Franse slag vandaag.

De weersvoorspellingen vanaf vandaag voor de hele komende week zijn dramatisch.

Ik heb voor komende week een aantal speelafspraakjes voor dochter gepland, echter weet nu niet goed wat te doen. Moet in ieder geval de moeders inschakelen en laten weten wat er speelt. Dan is de keuze aan hun of de afspraakjes doorgaan of niet.



Dochter mag naar buiten en onder de mensen komen met de waterpokken. Misschien ga ik anders morgen, mits ze zich goed genoeg voelt natuurlijk, met haar naar de bios. Lekker rustig een mooie kinderfilm kijken. Zodat ze er toch even uit is. En verder rustig aan.

We zullen zien, ik wacht het in ieder geval af. Heeft geen zin om daar nu op vooruit te lopen.
Troela, wat rot voor je dochter. Heb je iets van mentholpoeder? Ik weet nog dat dat hier heel goed hielp tegen de jeuk. Een thuis dagje lijkt me heel verstandig nu.

Wat heb je leuke en lekkere dagen gehad zeg. Genieten is dat.



Momo, leuk zo met je kinderen: bij jou slapen en ontbijt op bed. Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
troelaa, wat akelig voor je dochter, die jeuk is verschrikkelijk!

Een huismiddeltje uit oma's tijd: heb je havermout in huis? doe wat havermout in een pantykousje en hang dat in een lauw bad waar je haar in zet. dan alleen heel oppervlakkig afdrogen met een zachte doek en voor de rest aan de lucht laten drogen.



mentholpoeder helpt ook wel goed inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ja wij genieten! Bezoek komt net binnen dus ik kom later terug



Troelala wat sneu voor je dochter! Aanvulling op de havermout tip: kruidvat zemelenbad (bij de baby douche spullen) schijnt datzelfde effect te hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven