Entertainment alle pijlers

Wie is de mol 2016

30-12-2015 20:58 1594 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 januari begint het weer! Wie gaat kijken?







Kandidaten:

Airen Mylene (Shownieuws presentatrice)

Annemieke Schollaardt (3FM dj)

Cécile Narinx (hoofdredactrice Harpers Bazaar)

Ellie Lust (politiewoordvoerder)

Klaas van Kruistum (presentator KRO-NCRV)

Marjolein Keuning (GTST actrice)

Remy van Kesteren (harpist)

Rop Verheijen (acteur)

Taeke Takema (hockeyer)

Tim Hofman (BNN presentator)



Zit nu de special te kijken met oudkandidaten, zo leuk
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-01-2016 22:18
Reden: TO= LoiseauCoureur (er is iets mis gegaan tijdens het samenvoegen van 2 topics)
% gewijzigd
quote:Dollycat schreef op 06 februari 2016 @ 22:12:

Ik denk Taeke, gewoon een gevoel en kan er dus weer eens volledig naast zitten



Ik vind de opdrachten dit jaar wat minder leuk. Het is een beetje irritant dat het hele bedrag niet wordt gewonnen omdat er een klein detail niet klopt. Ze hebben zich de poten uit het lijf gerend of zich gek zitten maken met woorden en dan krijgen ze helemaal niks. Doe dan een x bedrag voor ieder goed onderdeel. Zou er ook eens wat meer in de pot komen.Bij die woorden kregen ze toch ook ¤100,- voor ieder goed woord? Ze hebben dus niet helemaal niks gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, er zit altijd wel een opdracht bij waar ze dan een beetje geld krijgen. Maar het grote deel van de opdrachten is het alles of niks. Geeft niks hoor, ik vind het gewoon een beetje irritant en sommige spellen ook



Cecile vond ik erg leuk trouwens, jammer dat ze weg is!
Alle reacties Link kopieren
Het viel mij vooral op dat niemand een gordel om had ik die auto's.



Ik vond Tim wel verdacht vandaag en Taeke staat inmiddels ook wel op mijn lijstje. Marjolein was mijn nummer één verdachte, maar daar kwam vorige week een einde aan.
Alle reacties Link kopieren
Wel lullig dat ze de opdrachten vrijwel volledig goed doen en dan door een paar kleine detailfoutjes helemaal geen geld krijgen.

Geef ze dan de helft, of haal er per fout geld af. Zo komt er natuurlijk nooit geld in de pot, die opdrachten kun je vrijwel onmogelijk foutloos doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 06 februari 2016 @ 22:21:

Wel lullig dat ze de opdrachten vrijwel volledig goed doen en dan door een paar kleine detailfoutjes helemaal geen geld krijgen.

Geef ze dan de helft, of haal er per fout geld af. Zo komt er natuurlijk nooit geld in de pot, die opdrachten kun je vrijwel onmogelijk foutloos doen.Ja, dit bedoel ik. De opdrachten zijn soms zo ingewikkeld of langdradig, ze zijn bijna niet foutloos te doen.
quote:LoiseauCoureur schreef op 06 februari 2016 @ 22:21:

Wel lullig dat ze de opdrachten vrijwel volledig goed doen en dan door een paar kleine detailfoutjes helemaal geen geld krijgen.

Geef ze dan de helft, of haal er per fout geld af. Zo komt er natuurlijk nooit geld in de pot, die opdrachten kun je vrijwel onmogelijk foutloos doen.+ 1
Alle reacties Link kopieren
De mol hoeft bij die ingewikkelde opdrachten idd niks te doen en hele normale fouten die onvermijdelijk zijn, zijn verdacht. Zonder de hints, weet je echt nooit wie de mol is. Of wel?
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat Cécile weg is... ik had al bedacht dat zij de mol niet was, maar hoopte stiekem van wel. Ik heb hetzelfde met Tim; ik zou hem een leuke mol vinden maar denk gewoon dat hij het echt niet is. Door inderdaad de spanning bij de testen (niet alleen nu, maar iedere aflevering) en ik denk dat hij gewoon een beetje kandidaten-molt.



Ik wissel zelf steeds tussen Klaas, Taeke, en Rop. Ik dacht eerst Rop en voor de zekerheid Klaas, vanwege al die hints. Nu zie ik Klaas wel meer mollen en verdacht doen. En weer een hint: Klaas had het woord 'kandidaat', terwijl het Genootschap van Oud-mollen ons vertelde dat we naar de kandidaat moesten zoeken...

Door de vorige aflevering vind ik Taeke toch ook wel verdacht! En Rop is een goede acteur denk ik, doet alsof hij een kluns is maar ik denk dat hij heel slim is. Ik ben nu eindelijk wel eens toe aan een tunnel! ;)
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
quote:abc schreef op 06 februari 2016 @ 22:20:

Het viel mij vooral op dat niemand een gordel om had ik die auto's. In de tijd waaruit die auto's komen, zaten er helemaal geen gordels in
Nadat cecile het over een gezicht had achterop het geld, ging het beeld over in wolken. Ik dacht daarin een gezicht te zien. Kon niet zo snel er wat van maken maar leek iig een man en dacht Klaas.



Iemand anders dat ook gezien?
Alle reacties Link kopieren
Taeke had het direct in het begin van de eerste opdracht al over het verschil in centimeters/inches, denk dat de mol in dat stadium van de opdracht liever nog wat extra verwarring had gehad. Verdacht hem al niet echt, maar hierdoor nog minder
Alle reacties Link kopieren
Nog even over die hint die van de week in het wit werd geschreven hier (ik heb m zelf niet gelezen), is die uitgekomen vanavond?
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Nee is niet uitgekomen (Annemiek zou er dan uit moeten gaan). Maar dat die hint niet klopte waren ze voor de aflevering al uit geloof ik
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 06 februari 2016 @ 22:45:

[...]





In de tijd waaruit die auto's komen, zaten er helemaal geen gordels in

In deze auto's zaten wel gordels. Taeke had hem in het begin ook om.



En Rop is de mol.
...
quote:Dadel_ schreef op 06 februari 2016 @ 22:04:

[...]





Ik vind Cecile altijd van die vormeloze dingen aan hebben. Totaal geen stijl. De gedachte erachter zal wel geweest zijn dat het tijdloos moet zijn maar toch.Oh maar ik bedoel er ook niet perse mee dat ik naar haar outfits zit te koekeloeren. Gewoon de ene week het hebben over Art's mooie gestreken kleren en dan deze week de etalages beoordelen, ik wachtte elke week weer even op de mode opmerking. Vond Cecile leuk (de columns die ze voor Volkskrant magazine schreef ook altijd trouwens, daar deed haar commentaar me denk ik aan denken)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dadel_ schreef op 06 februari 2016 @ 22:04:

[...]





Ik vind Cecile altijd van die vormeloze dingen aan hebben. Totaal geen stijl. De gedachte erachter zal wel geweest zijn dat het tijdloos moet zijn maar toch.Vind ik ook! Ze lijkt daardoor veel dikker dan ze is!
Alle reacties Link kopieren
Klaas was erg duidelijk aan het mollen deze aflevering. Was me in de voorgaande afl niet opgevallen. Ook wijzen veel hints naar hem. Ik ben om. Zat eerst op Rop en Tim maar ga nu vol op Klaas.
quote:sunny_mar schreef op 06 februari 2016 @ 22:40:





Ik wissel zelf steeds tussen Klaas, Taeke, en Rop. Ik dacht eerst Rop en voor de zekerheid Klaas, vanwege al die hints. Nu zie ik Klaas wel meer mollen en verdacht doen. En weer een hint: Klaas had het woord 'kandidaat', terwijl het Genootschap van Oud-mollen ons vertelde dat we naar de kandidaat moesten zoeken...





Vond ik de hint van de aflevering. Vooral in combinatie met de titel 'misplaatst' : de mol krijgt kandidaat als woord.

Maar goed, ik zit dan ook diep in een Klaas tunnel en mocht hij het niet zijn heb ik echt geen idee meer
Alle reacties Link kopieren
Over dat kandidaten. Ik heb maar een klein stukje gezien dit keer. Ik heb nog teruggespoeld op een gegeven moment om te kijken wat er nou op het papier op de achterzijde van de bus was te lezen: Candidate. Dat stond dus aan de kant van de bus waar.. (weet niet meer) zaten.



Ik vroeg me toen af, of dat nog iets te betekenen had. In combinatie met misplaatst, zou het welicht iets kunnen zegge over de mol en zijn zitplaats in die bus?
ohh ik baal, mijn hoofdmol is er uit.
Alle reacties Link kopieren
dit is mijn eerste seizoen dat ik de mol kijk, en oh wat is het leuk! ik heb echt wat gemist afgelopen jaren!



ik blijf bij Taeke sinds de fietsopdracht. er was maar 1 persoon die de enveloppen weg kon nemen, hij had er de gelegenheid en tijd voor. rare gedachte?
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
quote:gruffalo schreef op 07 februari 2016 @ 09:44:

ik blijf bij Taeke sinds de fietsopdracht. er was maar 1 persoon die de enveloppen weg kon nemen, hij had er de gelegenheid en tijd voor. rare gedachte?Zou kunnen, maar toen de anderen er later langs fietsten, zag je wel shots van de enveloppen aan de bomen. Kan natuurlijk expres zo gemonteerd zijn, maar ik denk dat de enveloppen er nog wel hingen
Alle reacties Link kopieren
Op de Facebookpagina staat een filmpje dat Klaas de tafel onopvallend verzet.

Ik wil op Klaas als de mol omdat 't dan zo overduidelijk zou zijn maar er wijst wel heel veel naar hem.

Ik zit nog op Teake en Rop



https://www.facebook.com/wieisdemolhints/?fref=nf
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik denk wel dat Klaas de mol is. In elk geval Annemieke en Rop zitten al heel lang op Tim en Klaas en zitten er allebei nog in.

Taeke en Tim zijn wat vager over op wie ze zitten, maar hebben een bondje. Kan best zijn dat die twee ook al heel lang op Klaas zitten en de montage expres wat vaagheid heeft gemonteerd omdat het anders wel erg snel duidelijk was voor ons als kijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Rop de mol is (maar ik heb het nog nooit goed gehad).



De titel ""misplaatst" zou op het volgende kunnen duiden. Een mol leeft onder grond. De kartonnen Rop stond hoog op de toren. Dus ""misplaatst", want zo hoog komt een mol nooit.



En met het inrichten van die kamer vond ik hem verdacht doen. Ook met dat woordenboekspel. 20x een woord herhalen en dan nóg de betekenis niet kunnen onthouden? Niet echt een subtiele mollenstreek, maar het zóu kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven