Wat eet je op dit moment? deel 11!

30-12-2015 01:03 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 11 alweer van ons gezellig eet- en inmiddels ook kletstopic.

Hier kunnen we doorgaan met kletsen over wat we zoal eten en drinken. En ook schrijft een aantal mensen al lang en regelmatig, iedereen is welkom zijn/haar lekkere iets te delen.

Eet smakelijk allemaal weer!



En hier vind je deel 10
Ja, hij is er!!! Dank je blue_lagoon! Bugles zijn hier inmiddels op En ik moet echt mijzelf inhouden om nu niet een zak wraps open te gaan trekken en een wrap met roomkaas-zalm te gaan maken. Of om nu alle eieren te gaan koken en eiersalade te gaan maken. Maar ik heb daar dus wel heel veel zin in gekregen nu.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend leuk voor jullie



Oooooh... wraps met roomkaas en zalm en home made eiersalade...

Nu krijg ik ook enorme trek!
Erg he! Bladerdeeghapjes met spinazie/feta of zongedroogde tomaat, ook al op mijn lijstje erbij gezet.

Heb nu ook maar een boterham met oude kaas gepakt want anders weet ik het al, dan lig ik over een half uur zelf in bed... met honger.
Alle reacties Link kopieren
Bladerdeeghapjes met zongedroogde tomaat

Wat een ontzettend lekkere dingen hebben jullie allemaal in huis!

Een boterham werkt ook altijd goed, vult lekker.



Ik ga zo ook nog iets eten denk ik. Nu nog een glas van mijn home made limonade, hij is zo lekker!
Klinkt ook goed, blue!
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb hem om kwart over zeven gemaakt en de smaken zijn nu goed ingetrokken. Een nieuwe hit in huize Blue!
Gefeliciteerd NYC.

Hoe ging het gisteren Coetje?

Kinkt goed Blue. Ga ik ook maar eens proberen.



Coetje ik ga een week klussen. Keuken opknappen. Zo geen zin in. Heb een hekel aan sauzen en verven. Maar het is nodig dus het moet maar

Nu koffie en een bth met smeerkaas sambal.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd NYC! Lukt het een beetje om je draai te vinden met 2 kinderen? Ik heb binnenkort ook 2 kindjes en het lijkt me een hele omschakeling.



Ik heb net 2 penny wafels op met een kop cappuccino. We zijn hard aan het werken in de tuin maar ben al te actief bezig geweest dus nu in relax modus (kijkend naar harde werkers ;)).



Fijne vakantie Gardalimone! En wat goed zelf de keuken op knappen. Welke kleur gaat het worden?



Hopelijk gaat alles goed met iedereen!!!
Ook hier dank voor de felicitaties! Kleine is nu twee weken en het gaat echt verrassend goed met twee kleintjes. Komt ook omdat de oudste echt enorm lief is en tot nu toe nog geen enkele vorm van recalcitrant of extra aandacht vragend gedrag vertoont en omdat mijn vrouw en ik allebei thuis zijn en dus alles samen kunnen verdelen.



Back on topic: net een heerlijk glas sinaasappeltjes op en een paar toblerone chocolaatjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik even naar iedereen. Lees wel even elke dag haastig alles.



Thee ik hoop echt dat jeje beter voelt nu en dat je toxh nog een paar daagjes bij je ouders kan genieten.



NYC gefeliciteerd met de kleine.



Pippeleurtje doe het rustig aan laat lekker maar alles voor je gedaan worden nu.



Gardalimone ik moet ook mijn slaapkamer aanpakken maar nu echt geen zin erin. Ik weet ook nog niet echt wat ik wil dus ben me nog een beetje aan het oriënteren.



Blue die watertjes vind ik er altijd mooi uitzien maar heb zelf toch het liefst gewone water zonder smaakjes haha.



Wij eten vanavond zelfgemaakte shoarma met zelfgemaakte guacamole en tzatziki en sla. Vanavond lekker op bezoek bij nicht en ze heeft allerlei lekkers gehaald dus dadelijk niet teveel eten.



O ja heb sinds gisteren een ontstoken oog en pijn word alleen maar erger maandag maar even naar de huisarts als het niet vanzelf wegtrekt.
Alle reacties Link kopieren
Pippeleurtje en Chocodonut



Goed dat je op tijd je rust neemt pippeleurtje. Wordt de tuin al mooi? En lekker pennywafels! Die at ik als kind altijd bij oma.



Och lieve Choco toch wat naar van je oog! Klote is dat, dat dat weekend er dan weer tussen zit. Jullie avondeten klinkt wel heel erg lekker en veel plezier bij je nicht vanavond!! En smul ze van de lekkere hapjes natuurlijk!



Ik eet vanavond lekkere spaghetti carbonara! En ben net nog even naar de XL gefietst voor houtkorrels voor de kattenbak, citroen en limoen, kaas-ui-stokbroden en broodjes en beleg voor vriend. Heb ook al gestofzuigd en zometeen de was ophangen als de machine klaar is.



Nu jus d' orange. En we hebben ook nog Doritos voor vanavond, joepie!
Alle reacties Link kopieren
Proficiat nyc! Wat een rijkdom!

Geniet van deze mooie tijd!



Pippeleurtje rustig aan!!! Begint nu wel een beetje af te tellen of nog niet?



Balen van je ook choco! Beterschap!



Thee hopelijk ben je weer wat op geknapt.



Dat water ziet er altijd zo gezellig uit! Lekker met verse munt, limoen, komkommer, rode peper etc. Heerlijk!

Was btw een mooie portomonee en armband die je hebt!



Hier in het zuiden is de carnaval los gebarsten. Gelukkig gaan wij niet 😄! Heb er ook geen zin in hahahaha

De kids gaan dinsdag een ochtend carnavallen bij de opvang en dan hebben ze het ook weer gehad.



Vandaag veel was weggewerkt en de bedden van de kids verschoond. Volgende week weer die van ons. Anders wordt het teveel.



Ons avond eten was friet uit de airfryer. Heb 2 weken geleden zo'n ding gekocht (van Princess) en zeg eerlijk dat het een geweldig ding is!!! Bakt goede frietjes en ook frikadellen en kroketten. Moet nu wel die oven varianten gaan aanschaffen zodat ze mooi bruin worden.



En....... Mijn man heeft vanaf 01-03 weer een baan!!!! Voor 20 uur dus ideaal te combineren met de kids. Hoeven ze maar 2 middagen naar de bso toe en in de vakantie af en toe op dinsdag. Maar ze hebben voortaan inhaal service. Echt fijn!



Straks nog even wat sneukelen en op tijd naar bed toe. Ben er moe van.
Alle reacties Link kopieren
Goulashkroket

Gefeliciteerd voor je man, een nieuwe baan! Wat een supernieuws!! Ben heel erg blij voor jullie!

Dank je voor de complimenten over de armband en de portemonnee, ben er ook gigantisch blij mee! Iedere keer als ik betaal voel ik me een chique dame.

En lekker friet en snacks! Beter zo'n airfryer.

Hier vanavond ook wat sneukelen! Net gegeten, citroenlimonade gemaakt en afgewassen en ook de was hangt lekker te drogen. Nu een compilatie van VI kijken!
Alle reacties Link kopieren
En ik heb natuurlijk ook mijn donkergrijze omslagdoek van de Lidl nog! En dan mijn nieuwe theehoekje en karaf erbij ik voel me echt heel chique haha! En van beste vriendin krijg ik nog zwarte bamboe placemats daar kan ik mijn waterspullen dan mooi op zetten.



De citroenlimonade laat ik paar uurtjes trekken, dan is die straks lekker sterk! Had een extra grote citroen. En mijn ouders hebben munt in de tuin dus van de zomer ga ik eens even plukken. Sterker nog, ik denk dat ik binnenkort eens de tocht ga afleggen (het is nogal een eindje op de fiets).
Alle reacties Link kopieren
En zometeen Pawn Stars kijken, leuk! En misschien nog een stukje Weet Ik Veel. Mis de slimste mens wel! Maar dat komt van de zomer weer terug. Vanavond misschien nog een documentaire over de Gestapo! En ben momenteel Shopalicious aan het herlezen, even wat afwisseling van al die zware kost. Heb de hele Shopaholic-serie hahahaha *schaam* Noem ze ook altijd mijn bimbo-boeken, staan samen met Bridget Jones apart in mijn boekenkast.
Alle reacties Link kopieren
Tnx!!! Hij is bijna 2 jaar thuis geweest.

Echt fijn!



Jill mansel is ook altijd leuk om tussendoor te lezen! Lees ook zware kost op dit moment: Karin Slaughter -Genesius. Pfffff heavy spul.

Als je ook van lezen houdt kan ik je ook de boeken van marelle Boersma aanraden! Moederziel, vals alarm, ik volg je. Echte thrillers door een Nederlandse dame geschreven.



Lekker hoor die Citroën limonade! Ik zit aan een glaasje 7up
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de tips Goulash!

Vind de eetclub en debet van Saskia Noort ook erg leuk.

Ik zit nu inderdaad lekker aan een groot glas citroenlimonade. Heerlijk fris!!
Alle reacties Link kopieren
Ik neem nog een glas citroenlimonade en ga zo een broodje ovenkroket eten, ik verga van de honger.
Alle reacties Link kopieren
Schaaltje chips bolognese smaak
Alle reacties Link kopieren
Niets meer. Heb net tanden gepoetst en nachtverzorging gedaan (ben vroeg vandaag) dus nu alleen nog maar water. En even een sigaret roken. Heb net nog wel een Fuji-appel gegeten en een banaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik leg net de telefoon neer, heb bijna drie kwartier met beste vriendin aan de telefoon gezeten. Even elkaars stem horen, kletsen en praten. Was heerlijk. Even een nachtelijk telefoontje.
Alle reacties Link kopieren
Leuk zeg blue!!



Net 2 croissants op met kaas 😋
Alle reacties Link kopieren
Net een worstenbroodje en een croissantje op. We hebben al flink gehost vandaag ;) alaaf!
Alle reacties Link kopieren
Alaaf!!! Leuk filmpje op je fb!
Alle reacties Link kopieren
Leuk inderdaad pippeleurtje! En wat actief al op de vroege morgen! Ik vind het al heel wat dat ik mijn bed uit- en onder de douche gehost ben En ben opgetut.



Nu liggen er afbakstokbroodjes in de oven, die ga ik zo lekker eten met eiersalade.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven