Entertainment alle pijlers

Flatteuze en onflatteuze celebs en wannabe-celebs - 2

14-09-2015 18:51 2945 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer verder. Ter inspiratie:







Vorige topic: Flatteuze en Onflatteuze Celebs en wannabe-Celebs
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:nijntje021 schreef op 02 februari 2016 @ 14:46:

Kylie is net een 30jarige pin-up en niet op een goeie manier



love the vanity fair cover alleen Diane staat er zo akward bijZe wordt met de lelijk arme kylie jenner wie heeft tegen haar gezegd dat ze zo mooi is?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Kylie Jenner met haar familie gewoon geen eerlijke kans had. Iedereen in die familie hangt van plastische chirurgie aan elkaar, dan wordt je opgevoed met het idee dat dit normaal is. Het is zonde, ze is 18 jaar en al helemaal volgespoten. In de onderstaande foto - een still uit een preview van een aflevering - moet ze huilen en zie je duidelijk hoe vervormd/opgespoten haar gezicht al is. Echt heel erg triest.



ooit waren ze ook doodnormaal, tot dat kim bevriend werd met Paris Hilton en een tape maakte met Ray-J die haar moeder blijkbaar geregisseerd heeft. en vervolgens kwamen ze met de hele familie op tv. las ooit een interview met Kylie waarin ze vertelde dat ze het vreselijk vond opgroeien met al die camera's en dat ze over haar lippen altijd onzeker is geweest en dat ze ze daarom heeft laten opspuiten. en het is zonde dat al die dochters (los van Kourtney & Kendall) allemaal een abonnement hebben op de plastische chirug
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 02 februari 2016 @ 11:40:

Catherine Zeta-Jones



[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/02/ ... 419573.jpg[/img]



[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/02/ ... 471996.jpg[/img]Wauw!
Alle reacties Link kopieren
Kim ziet er ook vreselijk uit. Ze heeft na haar zwangerschap weer het een en ander laten doen blijkbaar. Heel lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Catherine Z. heeft ook wel 't nodige laten doen. Zag haar bij Graham Norton afgelopen zondag. Haar gezicht staat behoorlijk strak. Idem voor Alicia (the Good Wife). Jammer dat zoveel celebs bang zijn om rimpels te hebben.



Oh. en de styling van de dochter van Idris Elba was echt om te janken
Leuk al die foto's!



Allereerst de tvp



Kate Winslet prachtige vrouw en ziet er naar mijn mening ook altijd prachtig gekleed uit.
Rob kardashian





Kim kardashian wannabe much?











Alle reacties Link kopieren
kennelijk zijn er toch mensen die dat een mooie kledingstijl vinden als je zwanger bent.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 05 februari 2016 @ 21:29:

kennelijk zijn er toch mensen die dat een mooie kledingstijl vinden als je zwanger bent. Vreselijk he echt vreselijk gewoon.
Ik vind de jurk van Chrissy prachtig!
Alle reacties Link kopieren
De onderkant had van mij iets minder doorschijnend mogen zijn maar ik vind het ook mooi. En ook zeker niet te vergelijken met Kim K haar outfits.
ach.. ik doe ook maar wat..
Rob Kardashian met Blac Chyna







Passen leuk bij elkaar, allebei een te dikke kont en tieten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben iedere keer weer in de war van het lichaam van Blac China



Ik vind de jurk van Chrissy (en haar schoenen! ) ook heel mooi! Het doorschijnende niet, maar dat kan door de belichting komen (anders dan bij Kim...)
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Het staat Chrissy mooier dan Kim K maar het is wel dezelfde stijl.

Laatst had ze ook al iets aan wat zou uitgekozen kon zijn door Kim (of Kanye ).



Ik vind het niet zo'n mooie jurk maar ze is wel een plaatje om te zien, ook als ze een vuilniszak aan heeft is ze nog mooi.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nieuw haar van Fajah (maar ze heeft het er ook alweer uit geloof ik)

https://www.instagram.com ... by=mykillerbodymotivation
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 06 februari 2016 @ 15:55:

Rob Kardashian met Blac Chyna



[afbeelding]



Passen leuk bij elkaar, allebei een te dikke kont en tieten.Haar kont is echt uit verhouding maar haar hand is ook eng...
je bedoelt haar nagel c_Estelle? hoe krijgt dat mens in godsnaam haar broeken aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 06 februari 2016 @ 22:04:

je bedoelt haar nagel c_Estelle? hoe krijgt dat mens in godsnaam haar broeken aan?Nee, echt haar hand, die ze voor zich houdt, het is net een kippenpoot zo met die nagels
quote:c_estelle schreef op 06 februari 2016 @ 22:25:

[...]





Nee, echt haar hand, die ze voor zich houdt, het is net een kippenpoot zo met die nagels
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 06 februari 2016 @ 22:25:

[...]





Nee, echt haar hand, die ze voor zich houdt, het is net een kippenpoot zo met die nagelsInderdaad, net een klauw
idd Iek

oh Doutzen did it again..



http://www.telegraaf.nl/p ... owt__raar_standje___.html
Alle reacties Link kopieren
Als ik het lijf en de kop van Doutzen had zou ik niet anders doen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven