help

06-02-2016 23:25 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn leven in vogelvlucht. Mijn moeder dominant en manipulerend, ouders gescheiden. Ik, 20 jaar getrouwd geweest met dominante manipulerende ex. Nu na tien jaar alleen te zijn geweest, nu een relatie voor drie maanden, met echt een schat van een man.

Een maand terug pleegde mijn tante zelfmoord. Toen begon het: nachtmerries. In de nacht komt nu mijn leven als een film voorbij, elke dag een ander stukje. Over mijn jeugd, mijn huwelijk. Ik schrijf nu alles op en maak onwijs lange wandelingen. Ben bij HA geweest en heeft mij slaaptabletten gegeven, zelfs dat helpt niet om gewoon te slapen. Ik blijf overvallen worden door dromen uit mijn verleden. Ben nu door HA doorgestuurd naar professionele hulp.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ben niet meer de vrolijke vrouw die ik was.
Alle reacties Link kopieren
Je bent doorgestuurd naar professionele hulp. Ik denk dat je niet anders kan dan eerst zien wat dat je gaat brengen.



Bedenk dat het hulp is, ze lossen je probleem niet op maar gaan jou helpen er zelf uit te komen. Dromen is een manier om te verwerken wat je hebt weggestopt.



Sterkte, ik hoop dat je weer die vrolijke vrouw wordt die je was. Blijf in jezelf geloven!
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend naar voor je. Misschien dat het je kan helpen om te mediteren voordat je gaat slapen en rustgevende muziek met bijvoorbeeld natuurgeluiden op te zetten. Probeer er ook heel bewust van te zijn dat het allemaal het verleden is en probeer het het heden en je toekomst niet over te laten nemen. Klinkt misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer de baas te zijn over je eigen gedachten en blijf tegen jezelf zeggen dat het slechts het verleden is..

Sterkte!
If you can dream it you can do it


Hoop dat je baat hebt bij de hulp die gaat krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte TO. Goed dat je hulp gaat krijgen. Gun jezelf de tijd om te helen.
'We should all start to live before we get too old.'
Lieve moeder6,

klinkt alsof je uiteindelijk langzaam aan het verwerken bent wat je allemaal heb meegemaakt. Elke nacht een stukje, schrijf je. misschien moet je dit een aantal maanden doorstaan, in combinatie met professionele hulp, en ga je zo 'vrede vinden' met wat je allemaal heb moeten meemaken. hoop dat deze periode niet te lang duurt, want het klinkt alsof je behoorlijk gesloopt aan het worden bent.

de vrolijke vrouw in jou bestaat nog steeds, je gaat haar weer terug vinden, heb vertrouwen
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de bemoedigende woorden, en ja k ben inderdaad gesloopt en weet niet meer ik het zoeken moet. Barst continu in huilen uit. Muziek bij het slapen gaan helpt niet meer. Ben alles aan het opschrijven. En probeer nu er bij te zetten hoe ik het overkomen ben.

Volgende week eerst keer naar hulp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven