Leeg gevoel

01-02-2016 07:40 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Herkent iemand dit? Ik ben inmiddels bijna 36 jaar met een gevoel van leegte van binnen. Het is allemaal niet bevredigend wat ik ervaar en ik heb ook niet echt zin me ergens in te verdiepen. Wat ik ook doe: of ik nu met mensen samen ben of alleen, of ik nu niks doe of het druk heb, of ik nu sport of luier, iedere keer komt die leegte terug. Ik ben ook een echte piekeraar. Medicatie en therapie help allemaal niet. Maar ik blijf functioneren. Niemand ziet dit aan mij. Ik ben op zoek naar wat ik hieraan kan doen, het voelt namelijk niet fijn en zoek mensen die dit ook voelen en eens willen afspreken.

Herkent iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar. Google eens op alleengeboren tweeling.
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar..



Ik heb ook langggg moeten zoeken naar iets wat ik écht leuk vind waar ik écht voldoening uithaal en waar ik écht naar uitkijk zodat mijn leven weer gevuld voelt. Jarenlang maar zitten denken en suffen ook fora opgezocht en daar rond gevraagd. Alllltijd die antwoorden van ga dan eens iets doen.. sport hobby wandelen etc dat ik dacht heb je hun weer aan.. maar niets bleek minder waar! Ik ben uitstapjes gaan maken, heb heel wat proeflessen gevolgd bij de meest uiteenlopende activiteiten en ben nu een jaar later twee clubs rijker en heb genoeg te doen! dus wat ik zou zeggen: leef!
Alle reacties Link kopieren
Ik herken mijzelf hier ook in..die leegte die ik voel kan ik zelf ook niet goed uitleggen, maar ik voel me leeg van binnen. Ik functioneer ook gewoon omdat het moet. Maar die leegte is onverklaarbaar denk ik, ik heb er veel over gepiekerd en heb met diverse mensen gesproken, maar helaas is er nog niets veranderd. Ik ben trouwens 29 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Is het niet gewoon normaal om je leeg te voelen? Misschien voelt iedereen zich zo en hebben andere het er niet over...
Alle reacties Link kopieren
quote:polkat schreef op 01 februari 2016 @ 07:43:

Heel herkenbaar. Google eens op alleengeboren tweeling. Serieus
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar. Voor mij speelt dit gevoel vooral zaterdags, want dan voel ik me vaak alleen. Mis ik mijn vriend en denk ik dat iedereen iets 'gezelligs' doet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven