Welke kindernamen vind je echt afgrijselijk😆

25-08-2015 21:23 3261 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een vers topic gewoon omdat het te leuk is
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde een keer de naam Aura. Dan verwacht je er de zusjes Karma en Chakra bij.
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
quote:Ellius schreef op 06 februari 2016 @ 13:22:

Ik hoorde een keer de naam Aura. Dan verwacht je er de zusjes Karma en Chakra bij.Ik vind Aura een leuke naam. Maar dan wel zonder die zusjes.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik ook! Ik ken een Italiaanse Aura. Enig mens!
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 05 februari 2016 @ 15:54:

En die aso-familie heet officieel nog niet eens Tokkie, dat is nog het stomste...



Jawel hoor



Ruijmgaard - Tokkie
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Roselique is pas geboren
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Bijeen project kwam ik laatst een Jo-Lan tegen

Weer eens iets anders dan Jolanda
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam een wat excentrieke moeder tegen, samen met haar even excentrieke dochter. Bloemetjesrokjes en combinaties waarvan je zeker weet dat moeder 's ochtends zegt: 'Lieverd, trek aan waar je je vandaag goed bij voelt. Als jouw gemoedstoestand zegt dat je een roze bloemenrok onder een fleurige, mosterdgele zwieberzwabberblouse aan moet trekken, dan moet je daarnaar luisteren.' :blabla:Net toen ik me af zat te vragen wat voor aparte naam het kind zou hebben, hoorde ik haar ineens zeggen: 'Nee Lotus, ik vind het niet fijn als je dat doet.'



Er viel heel wat op z'n plek.
Mijn kinderen zien er ook zo uit. Ze hebben meestal wel gekamd haar.



Vandaag in de bzt-show: Kneeltje. Ken ik nog van vroeger als duurder kinderkledingmerk.
Ja! Kneeltje kleding! Wij hadden een Neeltje op school en het arme schaap werd door de hele school Kneeltje genoemd.
Alle reacties Link kopieren
Nou nee dit meisje mocht volgens mij alles zelf doen, het was tokkie maar dan in dure kleding
quote:TrueColours schreef op 06 februari 2016 @ 20:27:

Ik kwam een wat excentrieke moeder tegen, samen met haar even excentrieke dochter. Bloemetjesrokjes en combinaties waarvan je zeker weet dat moeder 's ochtends zegt: 'Lieverd, trek aan waar je je vandaag goed bij voelt. Als jouw gemoedstoestand zegt dat je een roze bloemenrok onder een fleurige, mosterdgele zwieberzwabberblouse aan moet trekken, dan moet je daarnaar luisteren.' :blabla:Net toen ik me af zat te vragen wat voor aparte naam het kind zou hebben, hoorde ik haar ineens zeggen: 'Nee Lotus, ik vind het niet fijn als je dat doet.'



Er viel heel wat op z'n plek.Oja, die met de zusjes Karma, Chakra en Aura zeker?
Alle reacties Link kopieren
K hoor tegenwoordig veel Gip/Giph. Ik vind het een vreemde naam, kan het ook niet echt leuk uitspreken, moet meer mezelf inhouden om geen gips te zeggen. En het word dan vaak afgekort naar Gipje.. Gupje... Blijf het apart vinden.
Alle reacties Link kopieren
Naar Giphart?



Ik zag vandaag in de nieuwsbrief van school dat er een Jeolynian in de kleutergroep bij komt. Een meisje.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_h schreef op 07 februari 2016 @ 00:47:

[...]





Oja, die met de zusjes Karma, Chakra en Aura zeker? Ja of Vlinder, Bloem en Madelief
Alle reacties Link kopieren
quote:TrueColours schreef op 06 februari 2016 @ 20:27:

Ik kwam een wat excentrieke moeder tegen, samen met haar even excentrieke dochter. Bloemetjesrokjes en combinaties waarvan je zeker weet dat moeder 's ochtends zegt: 'Lieverd, trek aan waar je je vandaag goed bij voelt. Als jouw gemoedstoestand zegt dat je een roze bloemenrok onder een fleurige, mosterdgele zwieberzwabberblouse aan moet trekken, dan moet je daarnaar luisteren.' :blabla:Net toen ik me af zat te vragen wat voor aparte naam het kind zou hebben, hoorde ik haar ineens zeggen: 'Nee Lotus, ik vind het niet fijn als je dat doet.'



Er viel heel wat op z'n plek.

Hier in de buurt woont ook een Lotusje, maar dan juist bij een gezin waar je het niet bij verwacht, zo heel standaard en de rest heeft top 10-namen.

Overigens heb ik mijn naam op dit forum heel snel gekozen zonder al teveel na te denken over de connotaties
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 05 februari 2016 @ 15:32:

[...]



Vooral als ie uit Vlaanderen komt. al meerdere keren langs gescrold, maar het kwartje valt nu pas
verdwaald op het nieuwe forum
Aurora vind ik ook rare naam.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde gisteren de naam 'Emke' vallen.

Femke?

'Nee echt Emke'.



Dan vraagt iedereen zich dus haar hele leven af, of ze misschien de eerste letter gemist hebben.

Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
De ouders wisten zeker niet hoe ze Ymke moeten schrijven?
Alle reacties Link kopieren
Of ze hadden Limburgse ouders hun dochter Imke/Ymke horen roepen....
maar alleen als 'ie ijs- en ijskoud is
Of ze wilden Emma, maar dat was niet origineel genoeg?
Alle reacties Link kopieren
quote:water_ontherocks schreef op 07 februari 2016 @ 16:16:

Of ze hadden Limburgse ouders hun dochter Imke/Ymke horen roepen....
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Ik ken ook een Emke, maar zo merkwaardig vind ik het niet, of althans, het meisje heeft ook een bijzondere achternaam en die combinatie past wonderwel.



Maar het lijkt wel wat op Erben. Dat is ook gewoon Gerben, maar dan zonder G.
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Nieuw meisje op de crèche ; Yoi-lian.

Hate it..

Vind de naam Emanu wel weer leuk van Emanuel.
Be your best self.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven