Zwanger worden van een tweede kindje in 2016

28-11-2015 22:13 2638 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic schrijven meiden die in 2016 graag zwanger willen worden van een tweede kindje.

Inmiddels hebben we een leuk clubje en een goed gevulde tabel.

Hopelijk hebben we snel een tabel vol met



NicknameLeeftijd Geboortemaand/jaar 1e kindWanneer startenNOD/ uitgerekende datumZwanger/bijzonderheden Bella2000 - 2014 begin 2016 - Bloempje188 - zoon januari 2015 februari 2016 7 februari MEISJE Ditta07 28/29 aug 2014 december 2015 11 oktober MEISJE Fiat500l 34/38 mei 2014 december 2015 16 december MEISJE Juliejetje 28/30 juni 2014 november 2015 9 september bevallen 08-09 JONGEN Kwaassie 28/31 dochter augustus 2013 december 2015 18 oktober LesAdam 39/37 zoon oktober 2012 september 2015 Lotus87 28/29 juni 2015 december 2015 - JONGEN Miss88 28/27 zoon januari 2015 december 2015 6 oktober JONGENS Phanta1 34/34 2008/ juni 2014 november 2015 13 september MEISJE Platvis 33/32 nov 2013 december 2015 11 september MEISJE SchaapjeM 34/38 december 2014 april 2016 18 januari JONGEN sexyladygirl88 28/30 oktober 2013 augustus 2015 - 13 sept echo, 22 sept intake VK Zonnestraal88 - juli 2015 mei/juni 2016 - Zonnigkleintje 29/32 dochter april 2015 mei 2016 15 maart 1 sept echo voor Combinatietest Zonzonzon 30/29 zoon april 2012 september 2015 9 augustus bevallen 05-08 MEISJE
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de cho goed was!

Jammer van de negatieve test, maar wel gefeliciteerd met je vaste contract!!!
Alle reacties Link kopieren
Lievezuster inderdaad gefeliciteerd met je vaste contract! Al ongesteld geworden?



Kwaassie Hoe gaat het? Volgens mij zitten we nu met z'n tweeën op het bankje. En bam met een halve bil ☺

Hier nog nuchter, ik benieuwd ik wil mijn hoofd niet op hol laten brengen door dingen die ik wel of niet voel. Ben er wel veel mee bezig hoor in mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de echo goed was!!



Hier nog niet ongesteld, wel witte water dunne afscheiding. Wel ongesteldheidklachten.. we wachten af.. verwacht dat het elk moment doorzet.
Alle reacties Link kopieren
Die morgen is ff een dagje later geworden.. woensdagnacht en gisteren behoorlijk misselijk geweest, vooral de avonden en nachten. Dat icm een verdrietige/gefrustreerde dreumes is niet echt gezellig. Zoon wil sinds 2 weken totaal niet meer slapen s avonds. Dikke tranen bij het in bed leggen, zo zielig. Hopelijk wordt het niet erger zodra hij naar zijn nieuwe kamertje gaat/moet.



Lievezuster, je maakt het wel spannend nu je nog niet ongesteld bent. In ieder geval gefeliciteerd met je contract!!





Kwaassie hou je het nog een beetje vol op het bankje?



Wat vervelend van die hoofdpijn en vermoeidheid Zon!! Hopelijk gaat het snel de goede kant op en krijg je er minder last van. Wel heeeel schattig van je zoon!!



Haha nou bam ik denk dat er wel heel veel geks moet gebeuren voor je echt spijt krijgt van een (2e) kindje



Wat lief van je vriend Miss. Wat goed dat je meedoet aan mvm, ik had er deze keer niet zo'n trek in. Stiekem vind ik dat best een beetje flauw van mezelf . Fijn dat het toch gelukt is om een afspraak te plannen. Nu nog even geduld tot het zover is.



Platvis was naar van je verkoudheid. Volgens mij kun je er inderdaad weinig aan doen. Lekker uitrusten en douchen of badderen met een speciale eucalyptus olie??

nog een paar dagen geduld! Ik vond het deze 2e keer ook veel spannender!



Phanta fijn dat alles goed is!! Lekker genieten en op naar de 24ste



Fiat succes op t bankje.. Ik heb hier 2 dikke chocorepen liggen (lang leve de postcodeloterij) dus als je iets nodig hebt roep maar!! Ik ga duimen dat je lekker relaxed kan blijven zitten deze maand. En voor jou natuurlijk ook Kwaassie!
Alle reacties Link kopieren
Phanta fijn dat de echo goed was!! Wil je ons niet meer zo in onzekerheid laten zitten?? En anderen ook niet die binnenkort een echo hebben



Hahaha fiat ik zit nog eventjes voor spek en bonen op het bankje..



Julietje vervelend dat je zo misselijk bent. En sneu voor/van je zoontje, dat is voor niemand fijn. Hopelijk is het een korte fase Hahaha ja je weet het niet he... Mijn eerst is zo makkelijk dat een 2e alleen maar tegen kan vallen

En die repen mogen ook wel naar het zuiden des lands komen
Alle reacties Link kopieren
Haha bam dat herken ik helemaal.. zoals mijn oma altijd zegt "zo'n zuute krijg je nooit meer"

alhoewel er steeds meer streken bijkomen hier .



De repen zijn al in de buurt, aan je profiel te zien
Alle reacties Link kopieren
Hahaha denk dat jouw oma wel eens gelijk kan hebben wat de mijne betreft ;)

Ohh nice, wat voor repen zijn het?

Waar kom jij dan (ongeveer) vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Phanta: Top, die goede echo! Op naar de volgende



LieveZuster: gefeliciteerd met je contract! En, nog niet ongesteld? Ben benieuwd!!



Juliejetje: Dat lijkt me ook wel heftig, zo'n nacht.. Je hebt je slaap nu hard nodig. Zielig voor je zoontje dat het slapen zo lastig is voor hem nu.



Vandaag lekker grote schoonmaak gehouden. Man had zoon 1,5 uur meegenomen. Ik was vergeten hoeveel jw in die tijd zonder kind kan doen! Nu even lekker op de bank.

Zijn e nog carnavalsvierders in ons midden?
Alle reacties Link kopieren
Phanta gefeliciteerd met de goede echo! Altijd spannend.



Lieve zuster van harte met je contract!



Hier goed gesprek gehad met manlief. We starten waarschijnlijk in juni en zie weer mogelijkheden in plaats van twijfel. Zucht, vrouwen & hormonen.
Alle reacties Link kopieren
Hier haat aan carnaval

Ondanks dat ik uit het zuiden kom
Alle reacties Link kopieren
Hier nog geen ongesteldheid te bekennen, wacht tot maandag met testen als de ongesteldheid uitblijft.



@zonnestraal: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad!
Alle reacties Link kopieren
Voel je je niet rot over die borrels zuster?
Alle reacties Link kopieren
Heb geen borrel op:)



Wachten maar af..
Alle reacties Link kopieren
Okee gelukkig maar

Hoop voor je op alsnog een positieve test een dezer dagen!
Alle reacties Link kopieren
Spannend lievezuster! Ik duim voor je mee!



Hier ook geen carnaval, maar woon ook niet in de buurt van het zuiden
Alle reacties Link kopieren
Oow Bam ik ga je jaloers maken met mijn repen. Melk met hazelnootjes en melk met karamel en zeezout... zo in de buurt van Den Bosch.



Ik hou eigenlijk wel van carnaval, maar als ik helemáál niet mag drinken is t toch net een beetje minder. Vanmorgen even met zoon gecarnavalt en maandag nog met vrienden. Vanavond en morgen aan t werk dus krijg er niet zoveel van mee.



Wat een verschil he Miss, iets doen met of zonder kindje om je heen! Zoon wil hier altijd helpen met poetsen, waardoor ik alles ongeveer 2x moet doen

mijn vriend heeft zoon vanavond een half uurtje langer opgehouden, toen is ie zonder kijken gaan slapen. Hopelijk is dat de gouden truc!!



Fijn zonnestraal dat je twijfels weer wat weg zijn!!



Nou lievezuster spannend!! Knap dat je dat volhoudt. Ik heb om de dag getest toen er maar geen menstruatie kwam
Alle reacties Link kopieren
Juliejetje wanneer testte jij dan positief?
Alle reacties Link kopieren
Juliejetje heerlijk die repen! Onze buren zijn aan het verhuizen, wij kregen gisteren via de post een klein doosje met een kleine reep Tony Chocolony melk met zeezout. Als bedankje voor pakketjes aannemen. Gaat via Post NL. Erg leuke verrassing. De reep is uiteraard al op.



Lievezuster spannende hoor! Goed dat je morgen weer gaat testen en niet eerder. Ik duim voor je!



Platvis wat betreft iets tegen het hoesten. Toen ik zwanger was van dochter kreeg ik bij de apotheek hoestdrank van VSM mee. Suikervrij want ik had zwangerschapsdiabetes. Daar waren ze heel voorzichtig mee. Na een paar dagen keek ik de ingrediënten eens door bleek er alcohol in te zitten. Volgens mij minder dan 1 %. Maar ben er toch maar mee gestopt. Dus ik weet niet of er iets is wat je kan gebruiken. Thee met honing of laurierdrop schijnt te helpen. Hopelijk voel je je snel beter.



Hier geen carnaval, wordt wel gevierd maar is niet echt vind ik. Ik kom oorspronkelijk uit Twente, daar wordt het in sommige plaatsen echt goed gevierd, maar waar ik nu woon (Deventer) is het toch anders.



Vinden jullie het leuk om te vertellen waar jullie globaal wonen?
Wat spannend lievezuster. Knap dat je het testen kan uitstellen.



Fiat, ik woon in Zuid-Holland in de buurt van een grote stad. Carnaval kennen wij dus ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad knap lievezuster, spannend! Ik teste al 6 dagen voor nod. (Belachelijk natuurlijk, maar was wel positief dus dan vond ik het minder obsessief, haha )



Ik woon in West Friesland, wat dan weer in de kop van Noord Holland ligt.
Alle reacties Link kopieren
OOOOO ik zou ECHT niet kunnen wachten met testen haha.. Ik zou elke dag testen denk ik

Vorige keer testte ik 2 dagen voor nod positief maar ben uiteindelijk ook een aantal dagen teruggezet met de termijn echo. Wel raar want omdat ik met een donor gemoeid ben klopte dat weer niet met de positieve ovulatie testen en de inseminaties. Maar goed, dat terzake; het belangrijkste is een gezond kind wat hier lekker op zn buik op de vloer ligt te spartelen en probeert op te stijgen met armen en benen omhoog Zo grappig! Van de week zat ie half op zn knieen, dus er begint beweging in te komen. Hij rolt nu alleen nog de kamer door hahaa.



Lekker zeg, juliejetje, een vriendin kwam gister films kijken en ze had ook tony chocolony bij, ik had het nog nooit gegeten maar het smaakte goed. Gewoon de melk variant maar ben idd meer van nootjes en/of karamel! Nou niet meer over praten vandaag want we moeten dus weer even aan de balansdag



Ik woon rondom Eindhoven!
Alle reacties Link kopieren
Aapie ik zie dat jij ook een echo hebt gehad. Hoe is het gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Lievezuster.. Ik denk (nu ik de echo gehad heb) dat ik 1 dag na NOD positief heb getest. Ik zou dan een cyclus van 37dagen gehad hebben. Maar omdat het de eerste ronde was en ik meestal een cyclus heb van 28d was ik dus al vanaf toen aan t testen. Voor mijn gevoel was ik bij de positieve test dan ook 10dagen over tijd. Spannend voor jou, t kan zomaar raak zijn!! (Maar goed dat wist jezelf ook wel als je het niet veilig doet en over tijd bent )



Fiat dat is nog eens een leuke verrassing van de post!! Dan wordt pakketjes aannemen wel heel aantrekkelijk.

Wat vervelend dat je er later pas achter kwam van die hoestdrank. Ik hoorde laatst ook iemand die dat had met mondwater (al slik je dat niet door natuurlijk).

Ik woon ik de buurt van Den Bosch.

hoe gaat het op t bankje?



Haha platvis ik vind het niet obsessief hoor. Bij zijn testte ik ook 4d voor nod positief. Gewoon een gebrek aan geduld en een overdosis nieuwsgierigheid



Okee BAM mij hoor je er niet meer over! Klinkt alsof je zoon binnen de kortste keren de kamer doorsjeest!! Leuk . En wat betreft die dagen terug gezet worden.. Ik vind dat meten altijd een beetje dubieus, het is zo'n millimeter werk en niet iedereen is daar even goed in. Heb bij zoon zelfs een gyn in t ziekenhuis gehad die complete ruzie kreeg met al die lijntjes en toestanden. "Nee baby is echt veel te klein, morgen meteen terugkomen om de placenta te controleren". Dag later een echoscopiste die spontaan de slappe lach kreeg "ik weet niet wat ze gisteren gemeten hebben, maar dat sloeg nergens op, alles gaat precies volgens planning".
Alle reacties Link kopieren
Ter info bij de Etos vanaf morgen op de pillen van Davitamon 50% korting!
Alle reacties Link kopieren
Ik verveel me stierlijk vandaag...



Stomme carnaval

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven