Fantasie een fantasie laten?

05-02-2016 21:55 44 berichten
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hun seksuele fantasie in werkelijkheid gebracht hebben en daarna teleurgesteld waren?

Ik sta op dit punt omdat ik half maart naar de ladiesnight ga, in de fun. Zoenen, vrijen met een vrouw is al jaren mijn fantasie.

Heb lang getwijfeld omdat ik bang was dat het naleven van je fantasie wel eens een behoorlijke deceptie zou kunnen worden. En je daarmee je leuke fantasie ook weggegooid hebt....

Iemand die dit inderdaad ervaren heeft?
'To kick the bucket' is doodgaan, een bucketlist is niets meer dan een lijst met wensen die je wilt verwezenlijken voordat je 'the bucket kickt'. Tenminste, zo heb ik het altijd begrepen. De film zag ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:shalimara schreef op 05 februari 2016 @ 23:15:

'To kick the bucket' is doodgaan, een bucketlist is niets meer dan een lijst met wensen die je wilt verwezenlijken voordat je 'the bucket kickt'. Tenminste, zo heb ik het altijd begrepen. De film zag ik niet.Ah, zie je! Dat wist ik niet eens, ik heb de film trouwens ook niet gezien maar weet wel waar ie over gaat. Twee ouwe mannetjes die doodgaan en daarvoor nog een aantal dingen willen doen. Tja, als je terminale patient bent, vind ik het iets logischer. Je kunt elk moment dood neer vallen dus ik maak geen lijstjes.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:shalimara schreef op 05 februari 2016 @ 23:09:

Als je een bucketlist bijhoudt heb je denk ik sowieso een saai leventje.Ligt er aan wat er op staat en hoe vaak je iets afstreept, lijkt mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 februari 2016 @ 23:23:

[...]





Ligt er aan wat er op staat en hoe vaak je iets afstreept, lijkt mij.Misschien heb je wel gelijk, ik weet het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:shalimara schreef op 05 februari 2016 @ 23:27:

[...]





Misschien heb je wel gelijk, ik weet het niet. Of je nou " cupcakes bakken " er op hebt staan of " parachute springen " , lijkt me toch wel een heel verschil.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Sapsorrow schreef op 05 februari 2016 @ 23:21:

[...]

Je kunt elk moment dood neer vallen dus ik maak geen lijstjes. Precies dit!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 februari 2016 @ 23:30:

[...]





Of je nou " cupcakes bakken " er op hebt staan of " parachute springen " , lijkt me toch wel een heel verschil.Dat verschilt wellicht van lijstjesmaker tot lijstjesmaker. Ik durf niet te beweren dat cupcakes bakken niet op iemands lijstje zou kunnen staan, jij wel?
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, cupcakes maken zal vast wel op iemands lijstje staan.

ik doe niet aan lijstjes, maar grap weleens "zo, dat kan ik weer van mijn lijstje afstrepen"

Ik heb onlangs mijn ultieme fantasie verwezenlijkt. En die viel niet tegen. Nu is het dan geen fantasie meer, maar iets waar ik wel graag aan terug denk.

daarbij zijn mijn fantasieën door de jaren heen ook wel eens veranderd, en dat is goed. Ik denk dat het een proces is en geen eindpunt. Anders is het idd zo van: ik heb alles gedaan wat ik wilde, dus ik ben klaar.

en dat wil niemand denk ik.
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:thanx schreef op 05 februari 2016 @ 23:48:

Ach ja, cupcakes maken zal vast wel op iemands lijstje staan.

ik doe niet aan lijstjes, maar grap weleens "zo, dat kan ik weer van mijn lijstje afstrepen"

Ik heb onlangs mijn ultieme fantasie verwezenlijkt. En die viel niet tegen. Nu is het dan geen fantasie meer, maar iets waar ik wel graag aan terug denk.

daarbij zijn mijn fantasieën door de jaren heen ook wel eens veranderd, en dat is goed. Ik denk dat het een proces is en geen eindpunt. Anders is het idd zo van: ik heb alles gedaan wat ik wilde, dus ik ben klaar.

en dat wil niemand denk ik.Werd die fantasie door samenloop van omstandigheden verwezenlijkt of heb je het verwezenlijken ervan vooraf gepland?
Alle reacties Link kopieren
Je wil hem er achterstevoren ondersteboven in laten steken met kerstslingers om zijn ballen.

Dat moet je natuurlijk meegemaakt hebben voordat je in je graf zakt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
@shalimara: ik heb er bewust heen gezocht. Er was wel een klik vereist en zodoende duurde het bijna 2 jaar.... maar het was de moeite waard.
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:thanx schreef op 06 februari 2016 @ 00:03:

@shalimara: ik heb er bewust heen gezocht. Er was wel een klik vereist en zodoende duurde het bijna 2 jaar.... maar het was de moeite waard.Ik ben blij voor je, echt waar.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 05 februari 2016 @ 23:57:

Je wil hem er achterstevoren ondersteboven in laten steken met kerstslingers om zijn ballen.

Dat moet je natuurlijk meegemaakt hebben voordat je in je graf zakt. Ah! Die fantasie moet ik nog in realiteit gieten. Bedankt! Ik dacht dat ik al klaar was.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ik heb na lang e-mailen met iemand al mijn fantasieen, met hem compleet laten uit komen. Dat heeft me veel gebracht. Ik ben nu zachter geworden, en sinds kort een relatie, waarbij ik dus niet meer die enorme drang heb om de extremen op te zoeken. En de seks met hem is fantastisch. Het heeft mij veel rust gegeven. Dus go for it, zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
ik ben er ook 1keer wezen kijken. gewoon gaan en dan zie je wel wat je ervan vindt. heel erg veel actie is er niet hoor, er blijven veel vrouwen beneden. gewoon een beetje drinken en kletsen en dansen. en als je wel wilt, ga je naar boven.
quote:grenada schreef op 06 februari 2016 @ 08:34:

ik ben er ook 1keer wezen kijken. gewoon gaan en dan zie je wel wat je ervan vindt. heel erg veel actie is er niet hoor, er blijven veel vrouwen beneden. gewoon een beetje drinken en kletsen en dansen. en als je wel wilt, ga je naar boven.Ik ga inderdaad kijken en zie wel wat de avond brengt! :-)
Alle reacties Link kopieren
Als je er niemand mee kwetst en jezelf niet in gevaar bent; lekker doen. Natuurlijk kan het tegenvallen, zeker als je er al jaren over fantaseert en in je hoofd een heel duidelijk beeld hebt geschapen van je fantasie, maar als je er open minded heen gaat denk ik dat het best goed komt.
What doesn't kill you makes you stronger...
Alle reacties Link kopieren
Is er ook een mens night?

Ik zou wel eens door een man geneukt willen worden.
Ik hoop dat je vind wat je zoekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven