het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 4

07-11-2015 14:59 3198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier spreken we over de spannende periode na de eisprong, en de dagen voor de menstruatie, en soms helaas ook na een miskraam.



Hier kan je alles delen, symptomen, angsten, advies en steun aan elkaar.



Veel meiden schrijven kort mee, maar de meeste meerdere rondes!



Succes allemaal en op naar een hele boel nieuwe zwangerschappen!
Alle reacties Link kopieren
Als ik 1 maandverbandje in zou houden op een dag dan zou het daar makkelijk inpassen. Uiteraard doe ik dat niet (bah haha) maar dat geeft de hoeveelheid wel een beetje aan. Het is niet superveel. Maar ik heb wel al langer dan 1 a 2 dagen helderrood bloedverlies.
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor. Ik lees overal schrik niet als je wat bloed verlies want dit kan met een gescheurd bloedvaatje te maken hebben zolang t niet te hevig is en gepaard gaat met zware krampen is t goed. Testen kan altijd of nog even afwachten.
Even een update. Ik heb gister een bloedtest gehad. Maar daar uit bleek dat ik niet zwanger ben. Zo jammer. Ben nog steeds overtijd en mag morgen een echo laten maken om te kijken wat er aan de hand is
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Lieksie wat ontzettend naar. Hoop dat er iets simpels uitkomt. Wel goed dat ze het allemaal checken! Hoop echt dat volgende ronde straks goed gaat voor je.



Rosé dat kan ook alle kanten op. Idd wat vanessakusje zegt komt dat ook regelmatig voor bij een zwangerschap. Hoop het voor jr.
Ik mocht zelf kiezen wat ik wilde. Nog even een paar weken aanzien of binnenkort een echo. Ik ben vorige de tweede optie gegaan. Gelijk maar duidelijkheid. Vind het heel fijn dat ze alle begrip hadden en dat ik leiding heb over m'n gemoedstoestand.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je zo goed geholpen wordt Lieksie. Hier helaas pech. Nu al bloed gesignaleerd. Nog was as maandag. Op naar nieuwe periode ronde 2. Ovu verwacht ik tussen 16-2 en 21-2 ergens.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Anno wat erg! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Knuffel voor jou & heel veel sterkte
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Heel erg veel sterkte toegewenst!
Alle reacties Link kopieren
He bah annoniempje, veel sterkte!



En nog gefeliciteerd Bobo!



@Lieksie, hoe was de echo gisteren?
Beetje vreemde uitslag. Ze wist niet zo goed wat er aan de hand kon zijn. M'n slijmvlies was dun. Beetje gek want dat zou dikker moeten zijn nu de menstruatie nadert. Er zat een cyste in de eileider. Hij was te klein was om problemen te veroorzaken zaken.



Ze vond het gek dat ik een positieve ovulatietest had en overtijd ben. Dat is geen normale combi als je niet zwanger bent. Het enige wat ze nog kon bedenken dat ik een hele vroege miskraam heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Hmm vervelend dat er geen duidelijke uitslag uit het echo-onderzoek is gekomen. Vroege miskraam kan ik dan inderdaad ook wel inkomen, aangezien het slijmvlies dan niet verder opgebouwd wordt.. Heb je er nu een beetje berusting in?

Ik hoop echt dat er snel duidelijkheid voor je komt . Succes!
Alle reacties Link kopieren
Wat een rust hier? Zitten er nog mensen op t bankje? Mijn nod zal rond de 3-3 liggen.
Alle reacties Link kopieren
Balen lieksie dat het nog steeds niet helemaal duidelijk is .



Ik zit op het wachtbankje , geen idee wanneer NOD is , ik hoop snel !
Carpe diem
Ja heb mn rust wel gevonden. Krijg volgende week een echo voor een cyclus onderzoek. Dan zal er meer duidelijk moeten worden. Ben afgelopen donderdag in de avond ook ongesteld geworden. Dus als het goed is krijg ik over een poosje ook weer een eitje. We zien het wel! Ach dit was ronde 3. Er kunnen nog meer volgen. Hoe is het met jou Julietara?
Lastig Kim! Heb je de eisprong wel opgemerkt?
Alle reacties Link kopieren
Nee , ik heb ook geen idee wanneer ik die kan verwachten.(normaal gesproken voel ik het)

Gister avond en vanmorgen kotsmisselijk en opvliegers. Heb ik weleens vaker voor NOD dus misschien komt die er wel aan.

Zo lastig als je er geen rekening mee kan houden.



Hopelijk krijg jij duidelijkheid volgende week.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Wel fijn dat je uiteindelijk wel gewoon ongesteld ben geworden Lieksie. Misschien komt t deze cyclus dan helemaal goed!



Afwachten Kimj25 geen zwanger gevoel?
Alle reacties Link kopieren
Nee geen zwanger gevoel, mn lichaam heeft me vaak voor de gek gehouden. Maar denk toch echt niet dat ik zwanger ben.

Ik ga donderdag een test doen dus ben benieuwd of alles uit mn lichaam is.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Oh fijn dat je toch ongesteld was geworden Lieksie, dat had ik ff gemist geloof ik.

Bij mij gaat 't ook een beetje vreemd. Toen ik uiteindelijk ongesteld was geworden was het enorm heftig met veel stolsels en krampen, dus denk zelf dat ik een vroege miskraam had. Ik verlies nu nog steeds (dag 8) wat bruin bloed, terwijl ik normaal na 5 dagen niks meer verlies. Ook ben ik erg emotioneel en zit niet lekker in m'n vel. Dus ik had vandaag toch nog ff een test gedaan en die was negatief uiteraard, maar dit gaf me wel ff een gerust gevoel. Alleen ik vind het wel enorm rot om te merken dat nu we de 10e ronde ingaan, er steeds minder van m'n altijd stabiele en nuchtere ik overblijft. Ik ben nog aan het uitvogelen hoe ik hier beter mee om kan gaan . In ieder geval doe ik deze maand ff geen ovutesten.
Alle reacties Link kopieren
Wat nar Julietara. Dat je dat gevoel hebt. Dikke knuffel.



Vind het bijna rot om te melden maar....Hier zojuist een KNALtest in handen. Streep kan bijna niet duidelijker.

Ik ben er gewoon een beetje flabbergasted van.

Maar ik bloed ook nog steeds een heel klein beetje. Dus doodeng.



Ik ben super happy maar tegelijkertijd ook wel bang. En toch probeer ik maar gewoon heel erg hiervan te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel julietara!



Gefeliciteerd rose. Ik had t gevoel al bij je. Bloed is niet erg hoor als t maar niet te lang en te veel is. Alles is zo super gevoelig en met innesteling gebeurd t vaak zat. Er zijn vrouwen die de eerste 13 wk verlies hebben. T kan maar moet een keer stoppen.
Ah balen julietara. Kan me voorstellen dat je na ronde tien ze iets hebt van, waarom lukt niet. Logisch dat je dan baalt. Je vindt straks snel weer de spirit terug om er voor te gaan! En voor nu, maar even lekker balen.



Lastig inderdaad Kim! Je weet niet zo goed wanneer je moet testen of wanneer je ongesteld wordt. Lastig! Deze maand maar uitzitten. Maar dat is irritant.
Alle reacties Link kopieren
Knuffel voor jou julietara



Gefeliciteerd rose geniet ervan!
Carpe diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven