Orale seks

02-02-2016 23:41 42 berichten
Ik heb nu al bijna een jaar een relatie met mijn vriend, maar de keren dat hij mij oraal heeft bevredigd zijn op 1 hand te tellen (en van die keren kan ik me weinig herinneren omdat het vaak nog niet eens 30 seconden duurde) Nu zit het zo: ik ben totaal het tegenovergestelde van hem, ik was erg onzeker voor ik hem ontmoette en ook redelijk verlegen en rustig. Maar dat was een jaar geleden en ik ben zoveel gegroeid in mijn zelfvertrouwen, ik durf dus ook heel wat meer voor mezelf op te komen. Hij is erg spontaan, impulsief en makkelijk in zijn woorden.



Ik wou eerst ook niet dat hij het bij mij deed, dat heb ik gezegd, omdat ik me er niet fijn bij voelde en me niet kon ontspannen en me gewoon ongemakkelijk voelde e.d.. Na een half jaar ongeveer zei ik dat ik het toch wel weer wou proberen omdat ik me al heel wat zekerder voelde en ik hield eerst een paar subtiele praatjes eromheen. Hij leek eerst begripvol maar het kwam er nooit van.



Sindsdien heb ik al meerdere keren gewoon gezegd wat ik wilde, waarbij hij zelfs één keer (toen ik een beetje verkouden was) zei dat hij het niet ging doen omdat ik ''ziek'' was en hem dat niet veilig leek. Volgensmij heb ik dat zelfs nog opgezocht en gevonden dat het bullshit was, en dat heb ik ook boos tegen hem gezegd. Ik word er gewoon zo onzeker van, ik ben natuurlijk nog altijd wel ergens een beetje onzeker en dan vooral ''down there''. Ik vind het dus ook echt niet leuk als ik vraag ''vind je het vies ofzo'', waarop hij zegt dat dat niet zo is, want omdat hij het alsnog niet doet voelt het dan alsof hij stiekem wel vies is van me. Zelfs als ik verzeker dat ik mezelf heel goed schoonhoudt (niet met zeep wassen, maar dus wel met water) is dat blijkbaar geen overtuiging. (En ik scheer me ook echt altijd en dan ook alles.) Ik snap het gewoon niet, want ik doe het zo vaak bij hem.. en hij vind het geweldig. Ik bedoel, ik doe het omdat hij ervan geniet en omdat ik van hem houdt, en ik doe het zeker niet omdat ik een wederdienst verwacht. Vandaag zei hij overigens ook als reden ''dat hij het zeker niet ging doen als ik voor de seks naar de wc ging'', waarop ik zei dat ik vaak voor de seks naar de wc ging om mezelf gewoon op te frissen en niet om 'echt' naar de wc te gaan. Ik vind het echt belachelijk, want zijn zaakje is ook niet altijd even fris.



Maar ik wil gewoon dat hij het een keer spontaan bij mij terugdoet. In het begin van onze relatie heeft hij volgensmij zelfs een keer gezegd dat hij het leuk vond om te doen bij een meisje. Ik wil het ook gewoon niet meer hoeven te vragen, ik wou gewoon dat dit probleem er niet eens was.



Wat vinden jullie hier nou van? Vinden jullie dat je hierom een beetje gefrustreerd mag zijn of vinden jullie het overdreven?
Alle reacties Link kopieren
Tja hier is dat probleem er gelukkig niet. Er hoeft aan beide kanten er niet om gevraagd te worden. En de ene keer hebben we beide geluk en de andere keer maar 1 of komt het er niet van. En oraal met anaal vergelijken dat gaat echt niet op, dat is een enorm verschil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Minthe1314 schreef op 03 februari 2016 @ 09:08:

En oraal met anaal vergelijken dat gaat echt niet op, dat is een enorm verschil.het gaat ook niet zo zeer om het vergelijken van de handelingen, maar om dat je iets niet wil en de ander wel. Jij kunt anaal veel te ver vinden gaan, maar dat vinden sommige mensen al van oraal
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 03 februari 2016 @ 09:15:

[...]

het gaat ook niet zo zeer om het vergelijken van de handelingen, maar om dat je iets niet wil en de ander wel. Jij kunt anaal veel te ver vinden gaan, maar dat vinden sommige mensen al van oraalInderdaad, zo schreef ik dat ook.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Mesmerized21, ik vind jou helemaal niet gefrustreerd overkomen.

Ook vind ik het niet overdreven, dat jij dit wel graag wilt. Dat je vriend

het niet doet, omdat je verkouden bent en het daarom niet veilig is?

En als hij jou al befte, duurde het maar 30 seconden? Jij pijpt hem wel,

maar hij wil jou niet tegemoet komen. Nou, ik zou, zoals iemand al schreef,

hem dan ook niet meer pijpen, want waarom zou jij hem wel plezieren?

Weet je wat ik denk? Dat je vriend totaal geen ervaring heeft met beffen.

Ik vind hem erg egoïstisch. Gebeft worden vind ikzelf het lekkerste wat er

is en geeft mij een diep orgasme. Gelukkig vindt mijn lief het heel lekker

om te doen en ik ook bij hem. Zonder zou ik niet kunnen, dus ik begrijp jou

heel goed hoor. Pijp hem voorlopig niet meer en kijk wat er van komt en of

hij er wat van gaat zeggen. Dan heb je weer een 'reden' hierover te praten.

Succes ermee, meis.
Een lach kost niets.
quote:lilalinda schreef op 03 februari 2016 @ 08:33:

[...]





ach nee, in een relatie (en al helemaal in de slaapkamer) moet je niet alles op een weegschaaltje leggen. Soms doe je iets (sexueels) gewoon omdat de ander dat erg lekker vindt



Eens. Maar dat laatste? Zij moet hem wel pijpen omdat hij dat erg lekker vindt, maar hij hoeft haar niet te beffen terwijl zij dat ook erg lekker vindt? Bijzonder. Als ik een relatie heb wil ik hem best pijpen. Het is alleen iets wat ik nou niet bepaald geweldig vind om te doen. Maar als ik van hem hou, doe ik inderdaad graag iets wat hij héél lekker vindt en dan is het ineens een stuk minder vervelend en vind ik het zelfs leuk om hem een plezier te doen. Fijn als dat andersom ook het geval is. Nu ben ik toevallig iemand die helemaal niet zo nodig gelikt wil worden dus mijn partners deden het alleen wanneer en omdat zij dat zelf heel graag wilden. Maar als ik een partner zou hebben die mij pertinent niet wil likken, zou ik dat een goede reden vinden om hem niet te pijpen. Mag je een weegschaaltje noemen maar ik hou niet van éénrichtingsverkeer.



Oraal en anaal is wel een grappige vergelijking. Als mijn sekspartner over anale sex begint vraag ik altijd hoe hij het zou vinden om met een dildo in zijn kont genomen te worden. Niet omdat ik dat bij hem zou willen doen of omdat ik vind dat hij daar dan ook voor open moet staan! Maar omdat ik wil dat hij zich in mij verplaatst. Ik sta er trouwens voor open om het te proberen. Maar dan liever binnen een vaste relatie. En dan zou ik ook verwachten dat hij zich in mij verplaatst, met het oog op voorzichtigheid.
Alle reacties Link kopieren
Maar als je pijpen nou lekker vindt? Ga je het dan niet meer doen, omdat hij niet beft?

Ik heb geen problemen met anaal trouwens, en veel mannen vinden anale stimulatie zelf ook lekker. Hele dildo niet in 1x maar een vinger willen ze best proberen
Alle reacties Link kopieren
Lastig, ik zou het met hem bespreken. Kijken hoe hij je wel tegemoet kan komen. Als hij perse wil dat je je wast, dat dan ook doen..je krijgt daarna wat je graag wilt. Een befbeurt. Misschien is hij een keer een verkeerde ervaring gehad met beffen. Dat wil niet zeggen dat dat niet veranderd kan worden. Je kan zeggen wat je graag wilt en dat je sex zonder beffen heel jammer vindt.

Mijn vriend en ik houden erg van oraal. Mijn vriend houdt juist niet van zo'n schone 'poes'. Zelfs als ik squirt tijdens beffen, dan gaat hij uit zijn dak! Zo lekker vind hij dat! Dus ik ben wat dat betreft verwend. ;)

Ik zou me geen sex kunnen voorstellen zonder oraal. Het hoeft niet bij elke vrijpartij. Maar het is een welkome aanvulling!

Ik hoop dat jullie eruit kunnen komen!!
quote:himalaya schreef op 03 februari 2016 @ 06:56:

Hoe zou je het vinden als hij anale seks wilde, jij dat niet leuk/lekker/fijn vindt en hij er regelmatig op terugkomt dat hij dat nou echt wel (weer) een keer wil doen?



Het grappige is dat hij juist degene is met heel veel ervaring in bed en ik juist niet, al vind hij gelukkig wel dat ik de beste ben van al zijn bedpartners (?). Maargoed, hij is dus ook heel experimenteel vaak, en wil graag nieuwe dingen uitproberen (geen SM gedoe ofzo, maar qua standjes en andere minder heftige dingen). Ik heb dan meestal in het begin zoiets van ''meh, eh nee'' en later begin ik toch te twijfelen of er veel over na te denken omdat ik hem ook wel iets gun. Zo ben ik dan weer, en dat heb ik dus ook tegen hem gezegd over anale seks :') Al weet ik het nog steeds niet zeker hoor, maar ik bedoel gewoon dat ik er wel voor open sta en niet chagrijnig ga doen of iets kinderachtig ga zitten ontwijken.



En het is inderdaad misschien appels met peren vergelijken dit, maar ik snap je punt. Ik ga hem ook echt niet dwingen tot iets, maar ik was wel benieuwd naar reacties/tips/gedachten van anderen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook teleurgesteld zijn...voor mij hoort t in t basispakket..... De vraag is of je op langere termijn sexueel bij elkaar past ..ik zou gaan twijfelen daarover.



A d anderw kant. Miss is hij bang...weinig ervaring.. Dan werkt druk averecbts en zou je juist moeten aanmoedige. ..kleine stapjes te nemen ..





Vind hoe hij communiceert nou niet prwttig voor jou.. . das miss nog wel een groter probleem....
--
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt hij als je hem direct vraagt waarom hij het niet wil? En wanneer hij dan ontwijkend of vaag reageert, zeggen dat je weet dat dat niet de reden is en door blijven vragen tot hij snapt dat je er niet meer in trapt? Ik denk dat ik ook een pijpstop zou zetten tot hij een reden geeft (want als hij echt een slechte ervaring zou hebben zou ik hem niet dwingen je te beffen, maar een reden is op zijn minst al goed). Vaak helpt het om dan direct alle redenen op te noemen als hij niets wilt zeggen (dus: vind je me vies? vind je het uberhaupt vies? enz.). En duidelijk maken dat je het liever wilt weten dan dat je niet gekwetst wordt (als het kwetsend is dan). Oh en, ik zou dit niet boos doen, maar juist lief en begripvol
Hij vind het geoon niet lekker.

Als ie het wel lekker vind hoef je het hem echt niet te vragen.



Je zou hem ook eens naar beneden kunnen duwen als ie je zoent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar relaties gehad en ik heb altijd met mijn partner oraal geweldig gevonden. Zou ook eerlijk gezegd geen relatie willen waar geen oraal in voorkwam. Echter hadden ze bijna allemaal of een hekel aan beffen of deden ze het bijna nooit. Toch zou normaal een jongen als je hem pijpt (en lang pijpt) toch een soort schuldgevoel moeten krijgen. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe ze toch begonnen zijn. Misschien zeggen hoe geweldig je het vind. Mannen moet je complimenteren, zeggen hoe goed hij is, en stel hij zou het eens doen dat hij het echt goed kan, streelt hun ego. Zijn net kinderen op dat gebied ;) Normaal heb ik er daarna geen problemen meer mee gehad. Ik weet alleen niet wat je moet doen met iemand die het al een jaar niet tot bijna niet doet? Ik weet niet eens of ik er een relatie mee zou kunnen hebben eerlijk gezegd, zou strontchagrijnig worden ofzo? Misschien als jij zegt ik probeer eens anaal maar alleen als je me beft, misschien helpt dat? En dan zo erg complimenteren dat hij denkt dat hij 'the men' is :P
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjahoezouikheten schreef op 09 februari 2016 @ 16:15:

Toch zou normaal een jongen als je hem pijpt (en lang pijpt) toch een soort schuldgevoel moeten krijgen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als hij het echt niets vind dan kun je hem ook niet dwingen en zou het ook wel oneerlijk zijn om hem dan ook maar niet meer te pijpen, iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren.

Aangezien hij claimt dat hij het wel lekker vind maar steeds smoesjes loopt te verzinnen dan zou ik hem ook niet meer pijpen. Erg kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat de clitoris biologisch gezien een minder ontwikkelde penis is of iets dergelijks. Zou ik nog eens na moeten kijken, of misschien dat iemand dat hier kan bevestigen of kan ontkennen. Wel is het zo dat ik eens beelden zag van een vrouw met een megagrote clitoris (interessant studiemateriaal is dat toch wel) en dat deze zich door de grootte onttrok aan de schaamlippen, of anders gezegd en vrij vertaald uit het Engels: 'het motorkapje'. Dan zie je dat er inderdaad iets van die bewering waar kan zijn omdat het verdomd veel weg heft van een eikel. Dat kun je misschien maar beter niet tegen je man of vriend zeggen. Als zij al moeite hebben met orale sex dan zullen ze je daarna wellicht met enige twijfel daar benaderen.



Wel doet het me afvragen of de vrouw ongeveer hetzelfde moet voelen bij stimulatie. Dat zou dan weer iets kunnen zijn waar mannen van kunnen leren. Immers, als zij weten wat lekker aanvoelt op de eigen eikel kan dat ook gebruikt worden bij (orale) stimulatie van de clitoris. En uit eigen ervaring weet ik dat de eikel verschillende plekjes heeft met ieder een eigen gevoel die samen (of soms alleen) een orgasme kunnen veroorzaken. Je kunt ook verschillende patronen maken om verschillende plekjes te stimuleren. Draai bijvoorbeeld denkbeeldig een liggende acht aan de onderkant van de eikel.



Ook zonder die informatie vind ik het leuk om een vrouw oraal te stimuleren. Dat hoort er voor mij wel bij. En dan wel iets langer dan drie minuten. Zeker als je elkaar pas kent. Het hoeft ook niet altijd in een bepaalde volgorde. Het hoeft niet alleen voorspel te zijn om vervolgens via penetratie bij een orgasme uit te komen. Tussentijds kun je natuurlijk ook eens afdwalen. Naar beneden toe wel te verstaan Mijn ervaring is dat veel vrouwen wel moeite hebben bij het geven van orale sex aan de man. Als ik vrouw was...Sterker nog, ik ben man en kan een erecte penis ook wel waarderen hoor.



Sex moet voor mij ongedwongen zijn. Niets hoeft of moet. Wel zou ik er als partner moeite mee hebben als een vrouw moeite heeft met orale stimulatie bij haar door mij, of dat zij niet graag orale stimulatie geeft aan een ander.



Is het verder voor vrouwen hier die niet graag oraal gestimuleerd worden ook niet zo dat de wijze waarop dit gebeurt hen niet aanspreekt of gewoon weinig doet?



Ik verdiep me graag in zaken die ik leuk vind. Zo hoorde ik ook stimulatie beter zou zijn als je als man bij je vrouw meer zuigende bewegingen maakt, dan dat je flauwtjes of juist met een ontiegelijke snelheid op de clitoris gaat likken. Zogezegd dus beter de hele vulva bedekken met je mond en zo verschillende plekjes bezoeken, en niet meteen op de clitoris afduiken. Dat zal voor iedere vrouw verschillend zijn: de een wil het zus, de ander wil het zo.



Als je weet wat jij lekker vindt kan het voor de man ook leuker zijn om je oraal te stimuleren. Andersom zijn mannen makkelijker: die hebben ook wel aparte plekjes die je kan stimuleren, maar als je hen gewoon pijpt vinden ze het ook lekker. Kennis van elkaars lichaam zou de ervaring beter kunnen maken, en zorgen voor een beter sexleven.



Daarnaast vind ik dat je het beste open en eerlijk kan zijn tijdens sex of in een relatie. Heb je geen zin of vindt je iets niet lekker? Zeg het gewoon in plaats van een smoesje te verzinnen dat je verkouden bent, of denkt dat de ander verkouden is en daarom bepaalde handelingen negeert.
Alle reacties Link kopieren
Rustigmaar, misschien kan je de vraag van T.O. eens beter lezen? Zij vraagt wat wij ervan vinden en hoe wij hier tegenover staan, dus er zit volgens mij niemand te wachten op jou verhaal, waarin jij uit de doeken doet, hoe jou ervaring is en hoe jij het ziet, op welke manier een vrouw moet genieten van orale bevrediging. Je kan het wel helemaal mis hebben namelijk. Jij hoort hier niet thuis op dit topic, met je ervaringen en/of zgn. vragen, om meer te weten te komen.
Een lach kost niets.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel wat irritatie. Het leven werkt geloof ik niet zo dat je bij irritatie met een toverstafje kan zwaaien om vervolgens 'verschwinden' te roepen. Mij is geleerd om de oorzaak van irritatie in jezelf te zoeken.

Neem het niet zo zwaar. Het is maar een forum, niet je huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven