netflix

06-02-2016 20:47 53 berichten
Man en ik willen graag een serie kijken op Netflix. Samen :-)

Probleem alleen is dat hij erg is van de actiefilms, fbi, James Bond en dat soort zaken. Ik ben meer van de thrillers en series als greys anatomy.

Iemand een idee wat we allebei leuk zouden vinden?

The Missing hebben we pas samen gekeken en vonden we allebei top. Homeland heeft man gekeken (niks voor mij) , evenals house of cards.



Ben benieuwd naar de tips. Liefst een serie, maar film mag ook!
Alle reacties Link kopieren
Er is al een goed langlopend netflixtopic. Daar kun je alles vinden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Netflix series
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:Caro_22 schreef op 07 februari 2016 @ 01:27:

Wij zijn net begonnen aan Orange is the new black.Seizoen vier komt in juni...
Alle reacties Link kopieren
Luther

Hell On Wheels

Breaking Bad (vond ik meest geweldige serie ooit, maar kan me voorstellen dat het voor sommigen wat langdradig is)
Eerste aflevering Breaking Bad gekeken, smaakt naar meer. Bedankt!
1 week later en seizoen 1 van breaking bad zit er op. We vinden het allebei geweldig. Nogmaals bedankt voor de tip dus! Op naar seizoen 2!
Alle reacties Link kopieren
The Vampire Diaries <3
Wees blij met jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken samen naar American Horror Story, maar daar moet je van houden ;)

Breaking Bad is ook echt een aanrader, en ik kijk zelf nu naar Suits.
quote:bloesem1977 schreef op 15 februari 2016 @ 21:25:

1 week later en seizoen 1 van breaking bad zit er op. We vinden het allebei geweldig. Nogmaals bedankt voor de tip dus! Op naar seizoen 2!

Het wordt nog zoveel beter! vind het echt 1 van de beste series!

Ik ben nu zelf in vampire diaries bezig, maar het kan me nog niet zo erg boeien eigenlijk. Ben nu bij aflevering 10. Heb nu zelfs een week of 4 niet gekeken en dat zegt wel wat eigenlijk. Haalt het niet bij pretty little liars en gossip girl vind ik.
Het wordt een beetje te gortig Kijken als het even kan 3 afleveringen per avond (dag nachtrust)

We voeren even restricties in: 1 aflevering per avond



Echt zo fijn dat we weer heerlijk samen in een serie duiken. De laatste maanden was het meer ieder voor zich. De ene keek tv, de ander op de Ipad. Dit is zoveel beter :-)



We kunnen nog even vooruit, maar als dit afgelopen is spit ik dit topic nog even door voor een volgende serie!
Alle reacties Link kopieren
House of Cards en Orange is the new Black
Wie zijn weg kent, zal niet van zijn pad afwijken
Alle reacties Link kopieren
quote:bloesem1977 schreef op 07 februari 2016 @ 11:46:

Eerste aflevering Breaking Bad gekeken, smaakt naar meer. Bedankt!Ik heb er een seizoen over gedaan voor dat het leuk werd
Breaking Bad zit er op! 5 seizoen in anderhalve maand



Nu op zoek naar een nieuwe serie :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vond The Blacklist en White Collar erg leuk
Alle reacties Link kopieren
Bloodline! Familiedrama, detective en thriller in één. Erg goed. Helaas maar één seizoen (tweede is in de maak).
Nothing happens for a reason
Walking dead natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Walking dead inderdaad! Bloodline vinden wij ook goed. Rectify hebben we ook net afgekeken. The affair ook een aanrader.

Verder kijken wij samen de series Chicago fire, PD en Med.
Alle reacties Link kopieren
Narcos vonden mijn man en ik helemaal geweldig. Breaking Bad is ook leuk, maar soms heb ik even geen zin in het trage tempo.
quote:dolfje schreef op 31 maart 2016 @ 09:57:

Walking dead inderdaad! Bloodline vinden wij ook goed. Rectify hebben we ook net afgekeken. The affair ook een aanrader.

Verder kijken wij samen de series Chicago fire, PD en Med.Ik zie allemaal namen die ik niet op Netflix kan vinden?
Ik vind de Walking Dead niks, ik hou niet van dat soort series. Rectify staat nu in mijn lijst.
Ow Narcos ook.
Maar jij bent TO niet.

Ze vraagt om een serie waarin actie en thriller-achtige zaken samenkomen. Dan is TWD best geschikt.
Alle reacties Link kopieren
De Blacklist, moet je wel ff gevolgd hebben, maar denk dat je er snel genoeg inzit! Succes
quote:Starshine schreef op 31 maart 2016 @ 11:47:

Maar jij bent TO niet.

Ze vraagt om een serie waarin actie en thriller-achtige zaken samenkomen. Dan is TWD best geschikt.Ik hou van actie en thillerachtige zaken en vind er geen hol aan. Maar je hebt gelijk ik ben TO niet.
Alle reacties Link kopieren
Narcos is erg goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven