Minnaar, deel 31

10-12-2015 00:33 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 30 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Hmm, 2 uurtjes? Nah, dat ga ik toch maar eens anders aanpakken Alleen dan niet met jouw minnaar Madame!



Look, staat er al een nieuwe date of wacht je eerst tot je weer compleet up and running bent?
...
Ik vind het wel luxe, gewoon de gelegenheid hebben voor twee uurtjes. Of 15 minuten zoenen! Al mijn andere minnaars woonden veel verder weg.



Hssh was volgens mij een beetje zenuwachtig bij binnenkomst, maar het was helemaal goed!
2 uurtjes? Dat kun je toch geen date noemen...



Rooss, ik wacht nog op voorstellen van zijn kant. Maar dat heeft inderdaad geen haast. Eerst moet die kettingrokende opa oprotten.

Maar zin dat ik heb! Ben er gewoon een tikkeltje gefrustreerd van.
Het is meer een heerlijk tussendoortje, dat klopt. Alhoewel, alles zat er wel op en aan ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens een date van een uurtje gehad en dan wilde hij nog koffie ook!

Was op zich wel geinig, hij woonde ver weg maar moest mijn kant op voor dingest. Kon niet langs Roossdorp rijden zonder effe binnen te wippen. Ik had de wekker gezet.



Hoesten als een ouwe knar en toch geil als boter zijn? Daar herken je de "echte" aan hè?
...
De echte. Van Mattel.



Mja, ik ben daar toch teveel een luxe popje voor geloof ik. Voor minder dan 4 uur doe ik het niet. En dan ook graag minstens 2 keer het hele programma aub. Maar ik kan me voorstellen dat als je wel aan tussendoortjes doet, die paar uurtjes van hoppekee wel heel lekker zijn. Breekt zo lekker de dag.
quote:Rooss4.0 schreef op 05 februari 2016 @ 13:06:



Hoesten als een ouwe knar en toch geil als boter zijn? Daar herken je de "echte" aan hè?



Look rulezzz! My guru



Wij hebben ook nog koffie gehad. Ervoor en erna.....
Wij zijn nog in de opbouw he, teritoriumdrift enz. Maar dit hoef ik niet iedere week, dan wil ik meer. Veel meer. Zoals die tantra-workshop die hij voorstelde om ooit eens te gaan doen
quote:oranjexx schreef op 05 februari 2016 @ 13:30:

[...]





Look rulezzz! My guru



Wij hebben ook nog koffie gehad. Ervoor en erna.....





Doe es normaal!



Koffie.. Dat je daar nog tijd voor hebt!

Ok ok... Je zit nog in de opbouwfase...
Heerlijk dagje gezweefd, vandaag een zachte landing. Helemaal oke!
Alle reacties Link kopieren
Lekker oranje!!



Ik heb maandag weer date! Zin in!!

Minnaar wispelteur heeft ook weer contact gezocht. Fijn, maar wel wil me niet meer verliezen in hem. Dus rustig aan en voorzichtig zijn.



Look, voor minder dan 4 uur doe je het niet! Wauw! Ik ben al blij als ik 2 uur heb. Bij exminaar moest ik blij zijn met 1 uur meer tijd had hij vaak niet.
Brietje, ik zie mijn lovers niet zo heel vaak, maar als we elkaar zien, trekken we er een dagje voor uit. Heerlijk vind ik dat, beetje seksen, beetje kletsen, nog meer seksen, nog meer kletsen, etc. Daar vullen we echt wel een hele dag mee. Meestal moet ik ook meer dan een uur reizen enkele reis, dus met een uurtje neem ik echt geen genoegen.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat snap ik al je er zolang voor moet reizen.

Lijkt me heerlijk gewoon een hele dag....... Bij mijn is het langste 3 uur denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar Brietje, Een filmlengte was ongeveer wel de duur van die dates.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 08 februari 2016 @ 09:31:

Herkenbaar Brietje, Een filmlengte was ongeveer wel de duur van die dates.



Ja, ik lees zo nu en dan nog steeds mee, een zogenoemde slurper want heb geen minnaar en ook geen man.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen minnares en ook geen vrouw

Het was een korte fase in mijn leven haha.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Om die filmlengte moest ik even ginnegappen.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Was echt erg, ze zocht de langst mogelijke film op hahaha.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Het woord 'filmlengte' deed me juist aan iets anders denken eigenlijk.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Die zag ik echt totaal niet aankomen hahaha. Ben een man nota bene.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Enfin. Ben je er nu van genezen?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt niet goed in woordgrapjes dus.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
In principe wel. Het was zo kort allemaal. Of ik ben elke keer tegen de 'verkeerde' aan gelopen.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Ik zag hem gewoon niet. Zal wel de maandag ochtend zijn hahaha!
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Laten we het daar op houden. Monday... has come around again... Supertramp, toevallig nog gehoord vanmorgen.
Hatsjikideee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven