Mijn beste vriendin vraagt aan mijn vriend naar ons seksleve

31-01-2016 19:19 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik zit met een groot dilemma en ik kom er niet uit. Het zit zo dat ik een beste vriendin heb die ik al een aantal jaren ken. We zijn bevriend geraakt met een hele leuke man, zij toendertijd beter met hem dan ik. Hij is verliefd op haar geweest maar zij woonde toen nog samen. Uiteindelijk ging haar relatie toch uit en ging ze verhuizen. Ik was al verliefd op hem maar hij wist niet of hij dat ook op mij was. Uiteindelijk hebben we toch een relatie gekregen. En nu kom ik er achter dat zij hele expliciete vragen stelt over ons seksleven. Ze wil weten of ik goed in bed ben en wat en hoe we het doen. Ook verteld ze hem ook hele intieme dingen over zichzelf. Ik weet me met de hele situatie geen raad, en is de vriendschap tussen ons bekoeld. Is het normaal dat je van je beste vriendin wil weten of ze goed in bed is en dat ze dat aan je vriend vraagt. Of zit er meer achter, heeft ze bijvoorbeeld nu spijt dat ze destijds nee tegen hem heeft gezegd? En wat als ze nu toch laat blijken hem leuk te vinden, zou hij dan voor haar kiezen. Ze is tien jaar jonger dan ik en ik word er zo onzeker van.

Just me
Alle reacties Link kopieren
hij heeft het verteld dat ze dat doet en ik kan haar niet aanspreken omdat ze niet mag weten dat hij het toch aan mij verteld heeft.
Je vriend is ook niet helemaal zuiver op de graat anders zou hij haar de gelegenheid niet geven om dergelijke vragen te stellen
Huh. Je vriendin vraagt rare dingen en je vriend is daar blijkbaar eerlijk over en nou concludeer je daaruit dat je zijn 2e keus bent?

Bijzonder.



Ik zou dat wel bij hem checken als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
Denk je dat jouw vriend jou zou verlaten voor haar? Hoe stabiel is jullie relatie dan eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Just_me1 schreef op 31 januari 2016 @ 20:18:





ik heb ergens gevoel dat ik tweede keus ben en aan jullie reacties te lezen klopt dat ook.



Bedankt 😓

Uh, lees jij andere tekst dan ik?

Niemand heeft dat gezegd.
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
En nee, het is niet normaal dat ze dat aan je vriend vraagt.
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
ik weet het ook niet meer
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 13:22
99.56% gewijzigd
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 13:22
97.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik voel me tweede keus
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 13:22
0.00% gewijzigd
quote:Just_me1 schreef op 31 januari 2016 @ 20:56:

Sorry van mijn reacties, ik had moeten zeggen dat ik me tweede keus voel en dat hij zich regelmatig in namen vergist dat hij mij aanspreekt met haar naam. Ik heb geen goed zelfbeeld en mijn eetstoornis is ook wëer terug. Daarom twijvel ik ook zo aan mezelf.Denk helaas dat je gevoel klopt. Waarom heeft hij anders nog contact met haar?
quote:Just_me1 schreef op 31 januari 2016 @ 20:56:

Sorry van mijn reacties, ik had moeten zeggen dat ik me tweede keus voel en dat hij zich regelmatig in namen vergist dat hij mij aanspreekt met haar naam. Ik heb geen goed zelfbeeld en mijn eetstoornis is ook wëer terug. Daarom twijvel ik ook zo aan mezelf.



Wat voegt deze relatie aan jouw leven toe? Het klinkt alsof je je focust op de verkeerde mensen in je leven.

Misschien moet je beter voor jezelf zorgen en je eigenwaarde niet af laten hangen van deze mensen.
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 13:19
98.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij was verliefd op haar maar dat werd hem niet vanwege verschillende redenen.

Toen was jij verliefd op hem maar hij wist niet of hij dit ook op jou was.

Hij heeft een aandoening en daarom bespreekt hij jullie sex leven met JOUW beste vriendin, het meisje waar hij als eerst verliefd op was?

Hallo!!! Wakker worden!!

Gaan de bellen rinkelen?

Je was inderdaad niet zijn eerste keuze.

Het doet zeer maar dit wist je al.

Laat ze gelukkig worden met elkaar en ga aan je zelfbeeld werken.

Je hebt heus een hoop eigenwaarde als je eenmaal uit deze relatie stapt.

En iemand tegen komt die jou wel op de eerste plaats heeft staan.

Sterkte!
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
Alle reacties Link kopieren
Beetje raar allemaal. Als een man verliefd zou zijn op mijn beste vriendin zou hij voor mij een no-go zijn. Het zou voor mij heel raar voelen om met iemand een relatie te hebben waarvan ik weet dat hij eigenlijk liever met me beste vriendin had willen zijn. De gevolgen daarvan krijg jij nu op je bord.



Mijn idee is dat jullie alle 3 issues hebben. Van je vriend en van jezelf gaf je al aan dat er bepaalde dingen niet kloppen daarboven, en van je vriendin blijkbaar ook niet want anders deed ze de dingen die ze doet niet.

Dit zijn de type relaties/vriendschappen die gewoon niet werken.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2016 16:43
Reden: troll
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondiana schreef op 01 februari 2016 @ 15:52:

.....



In de auto? Door een man met een baard? Onder het genot van een glas Whisky? Goede bijdrage, lekker ruig..



Sorry TO, had even last van de loeperdepoep... Als ik je reacties zo lees zijn ze beiden niet de personen die je om je heen moet willen hebben. Je bent zoveel meer waard dan deze kleuters..



Ga hulp zoeken vrouw..
bloosje wijzigde dit bericht op 01-02-2016 21:26
Reden: Trol quote verwijderd...
% gewijzigd
Nou ja.. dat dus..
quote:Just_me1 schreef op 31 januari 2016 @ 20:18:

hij heeft het verteld dat ze dat doet en ik kan haar niet aanspreken omdat ze niet mag weten dat hij het toch aan mij verteld heeft. Waarom mag zij dat niet weten? Zij is toch degene die als eerste het vertrouwen heeft beschaamd?

Wie zit hier nou fout? Zij is toch een ontzettende **** dat ze in jouw relatie gaat zitten wroeten? Ik zou met die twee in een kamer gaan zitten en kijken wie het eerst begint te wijzen naar de ander.

Ik denk, dat als jij haar niet mag confronteren, dat er meer aan de hand is dan vriend toe wil geven. Ze willen je allebei geen pijn doen blijkbaar, maar je kan beter in een keer de pleister eraf trekken dan nog jaren twijfelen aan de loyaliteit van de man die je liefhebt en je beste vriendin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Just_me1 schreef op 31 januari 2016 @ 20:18:

hij heeft het verteld dat ze dat doet en ik kan haar niet aanspreken omdat ze niet mag weten dat hij het toch aan mij verteld heeft.



Je klinkt heel onzeker. Dat snap ik wel, maar ik denk niet dat dat nodig is. Jullie hebben een relatie, dus het is logisch dat jullie allerlei zaken gewoon met elkaar bespreken. Als iemand anders de ene partner vraagt naar het seksleven, mag hij/zij dat rustig melden aan de andere partner. Dat bespreken is op zich alleen maar open en eerlijk, niks mis mee.



Het is wel vreemd dat jouw vriendin zo naar jullie seksleven vraagt. Vrienden kunnen het onderling wel hebben over hun seksleven (doe ik ook wel eens). Maar dat 1 kant heel gericht vragen gaat lopen stellen, is wel raar. Zeker als je hun voorgeschiedenis erbij neemt.



Ik zou het voorval zeker met je "vriendin" bespreken, en je mag gewoon zeggen dat je niet van zulke zaken gediend bent. Je hoeft je ook niet te excuseren dat je dit van je vriend gehoord hebt, nergens voor nodig. Gewoon recht voor z'n raap tegen haar zeggen. En als jij onzeker van haar wordt, zou ik het contact voorlopig maar op een laag pitje zetten.



En heeft je vriend ook geantwoord op haar vragen? Hoe ging hij ermee om? Vind hij het ook raar? Wat zegt hij?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Het lijkt me een intrigante. Iemand die graag stookt en chaos creëert.

Dat doet ze met opzet. Ik zou afstand nemen van haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven