Style advies interieur

07-02-2016 11:23 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag ontvang ik tips hoe ik mijn boekenkast opnieuw kan inrichten, accessoires voor op het tv-meubel en het dressoir. De grijze muur kan geverfd worden in een andere kleur.



Alvast bedankt!
anoniem_274369 wijzigde dit bericht op 19-02-2016 23:45
Reden: -
% gewijzigd
quote:Sabeltandcavia schreef op 07 februari 2016 @ 20:23:

[afbeelding]



Verfstaaltjes van de bouwmarkt. Hoe budget wil je het hebben Serieus leuk dit




Deze vind ik leuk! In plaats van de letters boven de verwarming, dan zet je daar wat prullaria in en kun je je dressoir en kast wat leger maken en daar planten neerzetten bijvoorbeeld.
quote:Sabeltandcavia schreef op 07 februari 2016 @ 20:23:

[afbeelding]



Verfstaaltjes van de bouwmarkt. Hoe budget wil je het hebben Lekker creatief, echt leuk.
quote:Isa_Bela schreef op 07 februari 2016 @ 20:25:

[afbeelding]



Deze vind ik leuk! In plaats van de letters boven de verwarming, dan zet je daar wat prullaria in en kun je je dressoir en kast wat leger maken en daar planten neerzetten bijvoorbeeld.



Oooooo ook heel leuk, en dat droppige plantenpotje schattig!



Ik ben ook net verhuisd naar een nieuwbouwwoning en hoewel ik met mijn basis erg tevreden ben, vind ik muurdecoratie heel moeilijk om te kiezen maar dit vind ik wel heel leuk!! Thanks voor het idee, even mijn man aan het werk zetten
Leuk zijn ze he Lux. Ik kwam zelf ook meteen op een idee, ik heb ook nog een lege muur en teveel losse kleine prulletjes
Ja fellere blauw accenten ziet er goed uit, dat vaasje van jou TO, en dan 2 erbij en enkele kussenslopen vervangen die wat pittiger zijn zoals op plaatje, leuk hoor.



en bij je kast waar veel zilverkleurige spullen staan, als het wat rustiger is daar en niet alleen eentonig alles zilverkleurig, ik vind het altijd wel leuk als de boeddha een ketting om heeft, kralenbidsnoer of zoiets.Maar de boeddha is erg groot en dan zou ik het niet zo gauw boven op de kast zetten. Ik zou alles boven die kast weghalen, oogt rustiger. Als je de kast nog houdt dan.



Kan je ipv van die letters dan niet een ludieke poster van je hond doen, dus wel het fotootje uitvergroten met veel wit eromheen? Of is dat stom tegenwoordig? Je dier in kunst omzetten op de muur?
quote:Isa_Bela schreef op 07 februari 2016 @ 20:31:

Leuk zijn ze he Lux. Ik kwam zelf ook meteen op een idee, ik heb ook nog een lege muur en teveel losse kleine prulletjes Echt heel leuk! Ik zie opeens mogelijkheden voor mijn lege muur in de keuken. Paar basilicum- en muntpotjes erin en heb nog geen plek voor mijn kookboeken. Oo ik ben helemaal blij met dit idee
hond groot aan de muur



https://s-media-cache-ak0 ... b86a1935e9d9b85e1b8d6.jpg



https://nl.pinterest.com/pin/380976449708787397/
en je huisdier op kussen in vorm maken..



http://g04.s.alicdn.com/k ... IVXXXXb2XXXXq6xXFXXXM.jpg



is vast heel fout maar ik vind het heel lief..
Lux is dan dat boekenrekje van de hema niet leuk voor je? Beetje string achtig ontwerp..
quote:swifty schreef op 07 februari 2016 @ 20:49:

Lux is dan dat boekenrekje van de hema niet leuk voor je? Beetje string achtig ontwerp..Boekenrekje van de Hema? Nee ik ben helemaal verliefd op die driehoeken en mijn man is heel handig en heeft nog geen valentijnscadeau voor me dus ik zie hier zulke goede mogelijkheden
ha leuk!
Alle reacties Link kopieren
Wederom bedankt voor de reacties en ideeen. Eind deze maand ga ik op de rommelmarkt staan en zal mijn accessoires meenemen in de hoop die te kunnen verkopen. Het grote windlicht, de letters, het hartje en de lampen zal ik op marktplaats zetten. Ik denk dat het al heel anders lijkt als we van het dressoir af zijn en de kachelpijp recht naar beneden maken (geloof me die warmte van de houtkachel wil je echt niet missen als je dat eenmaal gewend bent, helemaal als je een koukleum bent.). Ik ga het idee in ieder geval voorleggen maar ben bang dat ik het antwoord al weet. Wat ik me wel afvraag is als je de bank tegen de donkere muur zal zetten en de tv aan de kant zet waar de cv nu hangt, leidt die deur naar de bijkeuken niet heel erg af? En je hebt dan heel veel op 1 wand, de keuken, de kachel en een tv..



Ondertussen ga ik gebruik maken van Pinterest om te kijken wat ik echt mooi vind en ideeen op te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat niet mooi nee, al die dingen naast elkaar. Als het niet anders kan, zou ik toch de tv houden waar hij nu hangt. En in ieder geval die muur in een lichte kleur schilderen. Dat ziet er echt al heel anders uit.
Via de plaatselijke ik geef weg of ruil site op facebook kun je je spullen misschien ook wel snel verkopen.

Wat jammer zeg, dat je vriend zo lastig meegaat in de ideeen die je hebt.

Die deur lijkt me niet heel erg afleiden, en je kunt het altijd proberen, kijken of het bevalt. De kachel zou ik zelf ook nooit wegdoen, gezellig en lekker warm.
Ik heb alleen je OP gelezen en de foto's bekeken en ik beken.....ik vind dat je het leuk en netjes ingericht hebt. Vind er persoonlijk niets mis mee en zou me er (behalve dat ik een ietwat andere stijlsmaak heb) prettig in thuis voelen.
Er is geen foto van die keuken, dus dat is lastig te zeggen. Maar zoals je het beschrijft is het niet druk. Met de pijp recht naar beneden is de kachel een strak scheidingspunt.

Het wordt pas druk en rommelig met veel en kleine accessoires her en der verspreid. Als je het wat groepeert, middels bijvoorbeeld wat planken, dan zijn accessoires samen een groot object.

Ik houd zelf niet van landelijk etc, maar je hebt bijvoorbeeld van die grote vierkante panelen met plankjes, waar je dan wat leuks op kunt zetten. Ik zal even kijken of ik een plaatje kan vinden.



Die grijze muur is maar een klein oppervlak, die heb je zo geschilderd. Is in een middagje klaar.
Anders schuif je de bank op een rustig moment als je vriend even weg is op die andere plek, en kijk je of het je bevalt? Kan zijn dat het even wennen is, en beetje vol eerst, zeker als je na de overkant kijkt, maar als je je voorstelt dat het wat leger gaat worden, hoe is dat? soms is gewoon even het echt zien ipv fantasie makkelijker. Althans voor mij. Wel mooi vloerkleed erbij bedenken he, maakt het zo gezellig gelijk en kadert zithoek mooi ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je interieur een goede basis. Ik zou de donkere muur schilderen in de kleur van de kussentjes. Dan bedoel ik de "gouden"/okeren/beige kussentjes. Warm en toch een geheel met de bank. Je kunt het best zo laten staan denk ik. Misschien een schapenvachtje over de leuning van de bank?



En de kast met spulletjes zou ik een andere neutrale kleur schilderen. Misschien een lichtere/donkerdere tint dan de nieuwe kleur van de muur.



De "LOVE" letters en de roze vaasjes wegdoen. De salontafel kan ook weg, maar stoort me niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven