samsung of sony

26-01-2016 14:05 28 berichten
Ik kwam er achter dat mijn abbo over een week afloopt.

Nu was ik aan het kijken naar een andere telefoon..



En twijfel nu tussen de samsung s6 of de sony xperia z5 compact.



Heeft er iemand ervaring met deze toestellen??



of hebben jullie een ander toestel als tip?



Ik heb altijd samsung gehad.
Oh ja, klopt, ik zoek inderdaad ook niet groter dan 4,5 inch, vandaar mijn voorkeur. Die p8 lite ziet er ook niet verkeerd uit maar is mij te groot, en ook geen ervaring mee
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-03-2016 18:07
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Huawei P lite was ook een van mijn overwegingen. Prima telefoon.



Daarnaast verkopen ze in de ons omringende Europese landen de Asus Zenfone. Wat ook een prima telefoon is. Alhoewel ik zelf wat moeite heb met alle Asus bloatware op mijn tablet. En zodoende wat huiverig tegenover meer Asus sta.



En voor de meer avontuurlijke mens, produceert het Chinese merk Xiaomi voor een wel hele zachte prijs, hele goede telefoons. Met één nadeel, als je 4g wilt, worden de meest gebruikte banden in Nederland niet ondersteund, alleen die van T-mobile.

Zijn ook in Nederland te koop. Maar voor de echte zachte prijs beter in China te bestellen, alhoewel die er ook zijn met Europese warenhuizen en met Europese roms voorgeïnstalleerd.



Ik heb uiteindelijk dus voor een Xiaomi gekozen, wel even slikken, want voor een Redmi Note 2 Prime gegaan, met een 5,5 inch scherm. Wat mij erg groot leek. Maar ik was er zo aan gewend. Voor de 50 euro die ik van mijn budget overhield, Xiaomi powerbank, Mi band, en luxer bandje, en een paar mooie hoesjes besteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven