Alleenstaande moeder (32) zoekt nieuwe contacten Apeldoorn

07-02-2016 16:24 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi there!



Ik ben alleenstaande moeder, 32 jaar en omdat mijn vrienden niet in de buurt wonen zou ik het leuk vinden om nieuwe mensen in de omgeving te ontmoeten!



Bijvoorbeeld om samen te borrelen, lunchen, indien je kinderen hebt (de mijne is bijna twee) kinderactiviteiten te ondernemen, maar ook een stapavond, bioscoopje, winkelen lijkt me gezellig.



Stuur me een berichtje of pb'tje!
Alle reacties Link kopieren
Misschien handig om je locatie te vermelden. Je hebt niets aan iemand uit Delfzijl als je zelf in Vlissingen woont.

:-)
Alle reacties Link kopieren
Dat staat toch in de titel..
Alle reacties Link kopieren
En de regio is Vlieland ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Er staat duidelijk "Apeldoorn". Niet zo flauw doen.
Alle reacties Link kopieren
Dat stond er eerst niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja, je hebt volkomen gelijk. Maar Bitje dacht eventjes leuk te doen.
Alle reacties Link kopieren
Apeldoorn had ik gelijk al in de titel staan, en verder wil ik dit topic graag gebruiken waarvoor ik het had geopend.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Lijkt me leuk! Ik ben 30, woon in apeldoorn en heb 2 kinderen. 1 van 2.5 en 1 van 9 maanden. Ben niet vrijgezel maar heb door verhuizing naar hier niet heel veel contacten.

Lijkt me leuk om eens met nieuwe mensen iets te gaan doen. Met en zonder kids!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey Roderadijs,

Stuur me even een pb, dan kletsen we verder! Het lukt me niet om jou er een te sturen..
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Heb geen idee hoe ik een pb moet sturen. Denk dat dat nog niet kan.

Je zou me eventueel een mail kunnen sturen naar sylcaartsen@gmail.com
Hoi,



Lijkt mij ook leuk! Woon sinds augustus weer in Apeldoorn en ben nu opzoek naar wat nieuwe contacten in de buurt. We hebben zelf 1 dochter van 15 maanden. Vrienden om ons heen hebben nog geen kinderen, dus lijkt me gezellig om ook eens af te spreken met andere moeders. Kan uiteraard met of zonder kids! Groetjes
Ik ben overigens 31 jaar
Hoi hier een mama van 2 kids een dochter van 8 en een zoon van 4. Ben zelf 34 en getrouwd. Wij wonen sinds 4 maanden in apeldoorn.



Gr Nathaly

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven