Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:nlies schreef op 07 februari 2016 @ 13:02:

[...]





Dat kan mij tenminste niet overkomen
Alle reacties Link kopieren








Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 07 februari 2016 @ 22:25:

[afbeelding]



Flauw zeg dat ie niet mee mag doen..





Helaas ze mochten uiteindelijk toch meedoen. Wel moest het laatste deel van de tekst worden afgeplakt.



http://www.rtvoost.mobi/n ... ?nid=237383&cat=1&mcats=0



En dan een omstander die ook nog zegt: ze bedoelen er niks mee.

Ach nee hoor niks.....
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
In het Belgische Aalst wordt met Abdeslam de spot gedreven: http://newsmonkey.be/article/63431




Inderdaad om te janken dat je mascara zo zit terwijl je ogen in detail op de foto moeten.
quote:mwcactus schreef op 08 februari 2016 @ 07:49:

[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=57719417[/img]



Inderdaad om te janken dat je mascara zo zit terwijl je ogen in detail op de foto moeten. Neptranen. Precies wat past bij die slachtofferberichtjes.
Alle reacties Link kopieren




te dom voor woorden dit

niet alleen vanwege racisme maar ook omdat de grap niet klopt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 08 februari 2016 @ 07:49:

[afbeelding]



Inderdaad om te janken dat je mascara zo zit terwijl je ogen in detail op de foto moeten.



Pfff.. als ik iedereen uit m'n leven zou 'vegen' die mij ooit heeft laten huilen houd ik niemand meer over. En ook geen baan meer

Wat een egoistische instelling eigenlijk .
quote:LoiseauCoureur schreef op 08 februari 2016 @ 13:15:

[...]





Pfff.. als ik iedereen uit m'n leven zou 'vegen' die mij ooit heeft laten huilen houd ik niemand meer over. En ook geen baan meer

Wat een egoistische instelling eigenlijk .





Vooral dat "vegen". Even lekker overdrijven. Dramaqueens.



Dat soort mensen hebben ook altijd met iedereen knallend mot. Mooi materiaal voor Bonje met de Buren en de Rijdende Rechter. En het ligt altijd aan een ander.



Als het weer zover is spammen ze continu die plaatjes. Maken vage opmerkingen.



En dan veeg ik ze maar weer uit mijn social media
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 07 februari 2016 @ 12:36:

[img]https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56B99BC4[/img]
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 07 februari 2016 @ 22:25:

[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=576B10D2[/img]



Flauw zeg dat ie niet mee mag doen.."Onze vrouwen"... Krijg ik het altijd van. Voor zover ik weet zijn we nog altijd niemands bezit.

Maar natuurlijk moeten we deze trieste figuren sowieso niet serieus nemen.
Ja want stel nou dat je bij je volle verstand een relatie met een asielzoeker begint, dat mag ook niet van dat soort lui. Alsof je niet zelf kan en mag beslissen.

Kortom: ze zijn zelf net zo onderdrukkend bezig.



Net als dat gejoel over piemels. Als een horde asielzoekers dat naar een passerende vrouw zou roepen, zou het hek van de dam zijn voor de PVV'ers. Maar zelf mogen ze het blijkbaar wel.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 08 februari 2016 @ 20:26:

[afbeelding]



Ik vind dat 'corrie,s' zo aandoenlijk.

Dat iemand een hele nieuwe hippe hobby heeft gevonden met een facebookplaatjespagina maar nog niet heeft ontdekt dat je ook een ' kan typen.



En dan moet het speltechnisch eigenlijk ook nog gewoon Corries zijn -zonder apostrof- volgens mij.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.




Gelukkig heb ik ook veel leuke en verstandige vrienden op FB.





Vaak als ik dingen als "corries plaatjes" zie staan heb ik meteen beeld bij die mensen. Dat beeld hangt aan elkaar van de vooroordelen natuurlijk hoewel ik denk dat ik in veel gevallen best in de goede richting denk omdat het vaak toch een bepaald type mensen is die hier veel tijd in steken. Beter plaatjes maken om iedereen een goede morgen te wensen dan om je haat jegens andere te uiten.
Dat is zeker waar.

Meer tolerantie voor gezellige plaatjes dan maar
Alle reacties Link kopieren
Die cartoon vind ik heel treffend, mwcactus!
quote:bieno schreef op 06 februari 2016 @ 22:21:

[...]





Ik zag van de week een mevrouw (ergens in de 50 gok ik?) op die schoenen lopen, ze liet de hond uit, dus ze viel wel op in het donker.. Moest gelijk aan dit topic denken trouwens

Misschien is dat juist het idee: ze heeft ze alleen aan tijdens het hond-uitlaten-in-het-donker omdat ze dan lekker opvalt en niet aangereden wordt...

Dat hoop je dan in elk geval
quote:Starshine schreef op 08 februari 2016 @ 14:22:

Ja want stel nou dat je bij je volle verstand een relatie met een asielzoeker begint, dat mag ook niet van dat soort lui. Alsof je niet zelf kan en mag beslissen.

Kortom: ze zijn zelf net zo onderdrukkend bezig.



Net als dat gejoel over piemels. Als een horde asielzoekers dat naar een passerende vrouw zou roepen, zou het hek van de dam zijn voor de PVV'ers. Maar zelf mogen ze het blijkbaar wel.

Ach die mensen vergeten even dat het om mensen gaat en vinden blijkbaar dat

Nederlanders/Europeanen meer recht hebben op geluk dan in de rest van de wereld.

Domme-mensen-logica (of zoiets, iets in die richting) , lekker laten gaan.



Oww ik vond die pepperspray-grap overigens wel lollig... (linkse loeder en door haar werk

zelf bijna allochtoon..)
Alle reacties Link kopieren
Zojuist gespot op mijn tijdlijn

"De moederschap uitdaging..... ik was genomineerd om 3 foto's te plaatsen die me blij maken om een moeder te zijn. Ik tag 10 mensen waarvan ik denk dat zij ook geweldige moeders zijn om 3 foto's te plaatsen voor de moederschap uitdaging."

En degenen die getagd worden zijn überhaupt niet vies van het te pas en te onpas plaatsen van foto's van hun kroost...
Alle reacties Link kopieren
In de plaatselijke krant stond een berichtje dat er een griepgolf werd verwacht na carnaval. Hier reageerde een vrouw uit het dorp op, met een eigen zaak. Ongeveer als volgt;

"En bedankt krant! Nou leest iedereen in de krant dat er griep komt en melden de werknemers zich massaal ziek! En ik kan het niet aan want mijn benen! Maar ik ga door want ik zal wel moeten! En dan een hele rits reacties met 'sterkte meis', en 'het is toch wat en 'ik weet wel wie er zich ziek zullen melden'.

pfff
Ik dacht dat ik alles had gelezen in een bepaalde besloten groep van mijn woon regio. Maar nu zie ik een bericht voorbij komen van een moeder die klaagt dat haar kinderen niet voor haar klaar staan. Ze snapt het niet haar kinderen hebben het druk schrijft ze en toch snapt ze niet dat ze nu niet voor haar klaarstaan. Ik snap alleen even niet waarom ze haar moeder niet willen helpen nu.




Ik weet het even niet hoor..
Alle reacties Link kopieren
wat erg dit
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven