Oud en Nieuw/ Vriendinnen clubje Utrecht/omgeving

20-12-2015 21:07 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heb ik aardig wat vriendinnen, maar niemand daarvan is single en zijn allemaal gesetteld. Daarom ben ik onlangs een vriendinnen clubje gestart via FB.



Redelijk wat aanmeldingen, maar ik merk toch dat niemand echt iets voorstelt om te ondernemen Tot nu toe is er 1 "borrel date" geweest en gingen er alleen bestaande vriendinnen van mij mee. Wellicht vindt iedereen het toch een beetje spannend. Maar als er wellicht wat meer mensen in het besloten groepje zitten dan gaat het hopelijk wat meer lopen.



Het concept is vrij simpel. Je stelt je voor in een besloten groepje op FB en als je iets wilt ondernemen dan kun je dat daar plaatsen en kunnen andere aanhaken. Er zitten momenteel 15 mensen in het groepje (mix van bestaande vriendinnen en meiden die ik niet ken). Leeftijd 30+ Utrecht of omgeving!. Heb je interesse om toegevoegd te worden stuur me dan een berichtje.



Verder ben ik benieuwd of er nog meiden zijn die het leuk vinden om iets met oud en nieuw te gaan doen?

Ik hoor het graag via een Pb!



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd naar de fb groep maar pb lukt niet...
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zou het ook leuk vinden me bij de fb groep aan te melden. Maar weet ook nog niet hoe dit precies werkt, daarom alvast zo een berichtje:)
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi, wat leuk! Ik heb je net een prive berichtje gestuurd om mij aan te sluiten op de fb pagina, ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Hey Cve82,



Probeerde je een bericht te sturen, maar je hebt je prive instellingen niet aan staan.

Wellicht dat je dit aan kunt zetten zodat ik jou mijn gegevens kan toesturen?



Groetjes!
Hoi!



Klinkt leuk zo'n FB groepje. Lijkt me best leuk om te worden toegevoegd! Je kan me mailen op karin3663@gmail.com

Ik ben trouwens 33 en woon in Utrecht



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben 36 jaar en kom uit Utrecht. Leuk initiatief zo 'n clubje waarbij iedereen zich bij aan kan sluiten.

Ik weet niet of ik te laat ben maar anders zou ik ook graag worden toegevoegd.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me ook leuk om aan de facebook groep te worden toegevoegd. Ik ben 37 en woon in Utrecht.



Cve, ik weet niet hoe ik jou een bericht kan sturen? Ik heb in ieder geval nu ingesteld dat ik Pb's kan ontvangen, misschien kun jij me een berichtje sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Super leuk initiatief maar jammer dat het in Utrecht is.

Ik ben namelijk 31 en kom namelijk uit Eindhoven en ben precies opzoek naar dit soort leuke initiatieven.



Groetjes Marie
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk initiatief idd! Het lukt mij ook niet om een pb naar Cve te versturen.

Als het nog niet te laat is zou ik graag toegevoegd worden aan de groep...
Alle reacties Link kopieren
ik vind hè Facebook pagina idee heel erg leuk! Waar kan ik me aanmelden?
Hoi,



Ik kan mij helemaal vinden in wat je zegt dat het vaak bij 1 afspraak blijft. Ik wil toch meer dan dat. Ik ben 29 en woon in Utrecht, kan ik ook aansluiten?



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven